Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Wizerunek placówki medycznej
budżet gabinetu stomatologicznego
Finanse w placówce medycznej

Budżet gabinetu stomatologicznego – podstawowe informacje

Otwierasz gabinet stomatologiczny? Dowiedz się, jak zaplanować budżet gabinetu stomatologicznego. Czytaj dalej...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingowa dla gabinetu
Marketing medyczny

Strategia marketingowa dla gabinetu – najważniejsze informacje

Marzeniem każdego stomatologa jest posiadanie pełnego grafiku tuż po otworzeniu gabinetu. Skupiają się na sprzęcie ...
Przejdź do wpisu →
wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych
Wizerunek placówki medycznej

Wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych

Otwierasz gabinet stomatologiczny? Zobacz jakie wymagania sanitarne musi spełnić!
Przejdź do wpisu →
jak otworzyć gabinet stomatologiczny
Finanse w placówce medycznej

Jak otworzyć gabinet stomatologiczny?

Jesteś lekarzem i planujesz otworzyć gabinet stomatologiczny? Placówka medyczna wymaga spełnienia wielu wymagań. Sanepid, dokumentacja ...
Przejdź do wpisu →
czym jest ppc
Pozyskiwanie pacjentów

Czym jest PPC? Pay-Per-Click – czy powinieneś z niego skorzystać?

Czym jest PPC? W dużym uproszczeniu Pay-Per-Click to forma reklamy, gdzie płacisz za każde kliknięcie ...
Przejdź do wpisu →
content marketing w branży health care
Marketing medyczny

Skuteczny content marketing w branży health care

W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby ...
Przejdź do wpisu →
mapowanie rynku
Portfolio

Case study – Mapowanie rynku

case study Mapowanie rynku – zrozumienie potrzeb klientów Dla firmy z branży telemedycznej wykonaliśmy badania ...
Przejdź do wpisu →
przyciągnięcie nowych pacjentów
Pozyskiwanie pacjentów

Przyciągnięcie nowych pacjentów na Twoją stronę internetową

Przyciągnięcie nowych pacjentów niekoniecznie musi równać się kosztownej i obszernej kampanii reklamowej. Rzeczywiście działania marketingowe ...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingu online
Marketing medyczny

Strategia marketingu online – wady i zalety różnych strategii

Właściwa strategia marketingu online może zwiększyć zainteresowanie Waszymi gabinetami lekarskimi już w ciągu miesiąca. Dzisiaj ...
Przejdź do wpisu →
strona internetowa dla lekarza
Pozyskiwanie pacjentów

Strona internetowa dla lekarza — dlaczego pacjenci wolą lekarzy ze stronami internetowymi?

Postęp technologiczny ułatwia pacjentom zapoznanie się z lekarzem i ofertą jego przychodni zanim jeszcze przekroczy ...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingowa krok po kroku
Marketing medyczny

Strategia marketingowa krok po kroku

Strategia marketingowa w branży zdrowotnej obejmują standardowo obsługę mediów społecznościowych, reklamy Pay Per Click, SEO, ...
Przejdź do wpisu →
opinie pacjentów
Lokalne SEO

Dlaczego opinie pacjentów są tak ważne dla Twojego gabinetu?

Opinie pacjentów na temat wizyt lekarskich są tak samo ważne jak opinie klientów na Allegro. ...
Przejdź do wpisu →
budżet na cele marketingowe
Finanse w placówce medycznej

Budżet na cele marketingowe – jak nim dobrze zarządzać?

Stale zmieniające się realia w ochronie zdrowia są ogromnym wyzwaniem dla rozsądnego planowania działań marketingowych. ...
Przejdź do wpisu →
błędy w marketingu medycznym
Marketing medyczny

Marketing medyczny – błędy, których należy unikać! cz.2

Marketing medyczny to niełatwe zadanie! Jeśli chcesz, aby Twój gabinet osiągał sukcesu sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów!
Przejdź do wpisu →
marketing dla lekarzy
Marketing medyczny

Marketing dla lekarzy – jak rozpocząć kampanię?

Marketing dla lekarzy? Jak najbardziej! Miarą sukcesu prowadzonej praktyki lekarskiej jest stopień wypełnienia poczekalni. Nie ...
Przejdź do wpisu →
przyczyny opuszczania stron internetowych
Pozyskiwanie pacjentów

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników mogą być całkowicie niezależne od Ciebie. Brak czasu, przerwanie ...
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa w branży medycznej
Marketing medyczny

Medyczna agencja marketingowa  – dlaczego warto?

Coraz więcej medyków i placówek medycznych szuka profesjonalnego wsparcia w dziedzinie marketingu. W tym celu ...
Przejdź do wpisu →
key performance indicators
Marketing medyczny

Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?

Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej ...
Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie stron medycznych
Lokalne SEO

SEO: Pozycjonowanie stron medycznych – najczęstsze błędy

Jakie są najczęstsze błędy w medycznym SEO? Pozycjonowanie strony to szansa na dotarcie do użytkowników sieci. Jak zrobić to dobrze?
Przejdź do wpisu →
analiza widoczności
Lokalne SEO

Czym jest analiza widoczności w sieci?

W dzisiejszych czasach rynek stomatologiczny jest bardzo mocno konkurencyjny i rekomendacje zadowolonych pacjentów nie zawsze ...
Przejdź do wpisu →
skuteczne SEO
Lokalne SEO

Skuteczne SEO – jak sprawdzić, czy takie jest?

Poświęcając czas na wiele działań marketingowych, oczekujemy często natychmiastowych skutków. Podobnie w przypadku podejmowania swoich ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Reklamy na Facebook ’u czy w Google? Co jest bardziej skuteczne w branży medycznej?

Płatne kampanie Google Ads i Facebook Ads dla branży medycznej. Co jest bardziej skuteczne i z czego warto korzystać? Dowiedz się więcej...
Przejdź do wpisu →
seo w branży medycznej
Lokalne SEO

SEO w branży medycznej – wszystko, co powinieneś wiedzieć!

Prawda jest taka: Twoi pacjenci poznają Cię jeszcze długo przed wizytą w gabinecie. Dlatego, aby ...
Przejdź do wpisu →
jak dobierać słowa kluczowe
Lokalne SEO

SEO: Jak dobierać słowa kluczowe?

Najlepszą metodą na poprawienie swojej widoczności w sieci i zdobycie jak największej liczby odbiorców jest ...
Przejdź do wpisu →