Poradnik marketingowy
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

- Wszystkie
- Finanse w placówce medycznej
- Lokalne SEO
- Marketing
- Marketing medyczny
- Portfolio
- Pozyskiwanie pacjentów
- Wizerunek placówki medycznej
Finanse w placówce medycznej
Budżet gabinetu stomatologicznego – podstawowe informacje
Otwierasz gabinet stomatologiczny? Dowiedz się, jak zaplanować budżet gabinetu stomatologicznego. Czytaj dalej...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Strategia marketingowa dla gabinetu – najważniejsze informacje
Marzeniem każdego stomatologa jest posiadanie pełnego grafiku tuż po otworzeniu gabinetu. Skupiają się na sprzęcie ...
Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej
Wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych
Otwierasz gabinet stomatologiczny? Zobacz jakie wymagania sanitarne musi spełnić!
Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej
Jak otworzyć gabinet stomatologiczny?
Jesteś lekarzem i planujesz otworzyć gabinet stomatologiczny? Placówka medyczna wymaga spełnienia wielu wymagań. Sanepid, dokumentacja ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Czym jest PPC? Pay-Per-Click – czy powinieneś z niego skorzystać?
Czym jest PPC? W dużym uproszczeniu Pay-Per-Click to forma reklamy, gdzie płacisz za każde kliknięcie ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Skuteczny content marketing w branży health care
W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby ...
Przejdź do wpisu →
Portfolio
Case study – Mapowanie rynku
case study Mapowanie rynku – zrozumienie potrzeb klientów Dla firmy z branży telemedycznej wykonaliśmy badania ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Przyciągnięcie nowych pacjentów na Twoją stronę internetową
Przyciągnięcie nowych pacjentów niekoniecznie musi równać się kosztownej i obszernej kampanii reklamowej. Rzeczywiście działania marketingowe ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Strategia marketingu online – wady i zalety różnych strategii
Właściwa strategia marketingu online może zwiększyć zainteresowanie Waszymi gabinetami lekarskimi już w ciągu miesiąca. Dzisiaj ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Strona internetowa dla lekarza — dlaczego pacjenci wolą lekarzy ze stronami internetowymi?
Postęp technologiczny ułatwia pacjentom zapoznanie się z lekarzem i ofertą jego przychodni zanim jeszcze przekroczy ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Strategia marketingowa krok po kroku
Strategia marketingowa w branży zdrowotnej obejmują standardowo obsługę mediów społecznościowych, reklamy Pay Per Click, SEO, ...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
Dlaczego opinie pacjentów są tak ważne dla Twojego gabinetu?
Opinie pacjentów na temat wizyt lekarskich są tak samo ważne jak opinie klientów na Allegro. ...
Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej
Budżet na cele marketingowe – jak nim dobrze zarządzać?
Stale zmieniające się realia w ochronie zdrowia są ogromnym wyzwaniem dla rozsądnego planowania działań marketingowych. ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Marketing medyczny – błędy, których należy unikać! cz.2
Marketing medyczny to niełatwe zadanie! Jeśli chcesz, aby Twój gabinet osiągał sukcesu sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów!
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Marketing dla lekarzy – jak rozpocząć kampanię?
Marketing dla lekarzy? Jak najbardziej! Miarą sukcesu prowadzonej praktyki lekarskiej jest stopień wypełnienia poczekalni. Nie ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników
Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników mogą być całkowicie niezależne od Ciebie. Brak czasu, przerwanie ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Medyczna agencja marketingowa – dlaczego warto?
Coraz więcej medyków i placówek medycznych szuka profesjonalnego wsparcia w dziedzinie marketingu. W tym celu ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?
Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej ...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
SEO: Pozycjonowanie stron medycznych – najczęstsze błędy
Jakie są najczęstsze błędy w medycznym SEO? Pozycjonowanie strony to szansa na dotarcie do użytkowników sieci. Jak zrobić to dobrze?
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
Czym jest analiza widoczności w sieci?
W dzisiejszych czasach rynek stomatologiczny jest bardzo mocno konkurencyjny i rekomendacje zadowolonych pacjentów nie zawsze ...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
Skuteczne SEO – jak sprawdzić, czy takie jest?
Poświęcając czas na wiele działań marketingowych, oczekujemy często natychmiastowych skutków. Podobnie w przypadku podejmowania swoich ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Reklamy na Facebook ’u czy w Google? Co jest bardziej skuteczne w branży medycznej?
Płatne kampanie Google Ads i Facebook Ads dla branży medycznej. Co jest bardziej skuteczne i z czego warto korzystać? Dowiedz się więcej...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
SEO w branży medycznej – wszystko, co powinieneś wiedzieć!
Prawda jest taka: Twoi pacjenci poznają Cię jeszcze długo przed wizytą w gabinecie. Dlatego, aby ...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
SEO: Jak dobierać słowa kluczowe?
Najlepszą metodą na poprawienie swojej widoczności w sieci i zdobycie jak największej liczby odbiorców jest ...
Przejdź do wpisu →