fbpx

Pozycjonowanie stron (SEO)

Jak połączyć pozycjonowanie lokalne ze specyfiką branży medycznej? My doskonale to wiemy i pomożemy Ci aktywnie pozyskiwać nowych klientów.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy

Wiemy, że czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Dlatego Ty decydujesz, a my wykonujemy 99% pracy.

Najlepsze narzędzia

Korzystamy z najlepszych narzędzi SEO i SEM, dostępnych na rynku. Całe pozycjonowanie opieramy o analitykę i realne dane.

Etyczne działania

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że etyka w branży medycznej jest najważniejsza. Dlatego pozycjonujemy zgodnie z zaleceniami Google.

Wykonamy
99% pracy

Ty podejmujesz decyzję — a my wykonujemy 99% pracy. Wychodzimy z założenia, że Twój czas jest niezwykle cenny i planujemy prace tak, by nie odciągać Cię niepotrzebnie od Twoich obowiązków.

Porozmawiajmy

Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Nazwa(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Co zawiera usługa?

Sprawimy, że odnajdą Cię osoby, które odwiedzą stacjonarnie Twoją placówkę.

Grafiki strona Solutio (2)

Optymalizacja on-site i off-site

Dostosujemy Twoją stronę do wymagań technicznych, np. w zakresie szybkości czy meta opisów. Zadbamy, by Twoja strona spełniała najwyższe standardy.

Grafiki strona Solutio (2)

Tworzenie treści merytorycznych

Stworzymy merytoryczne wpisy, które sprawdzane są przez branżowego eksperta oraz copywritera medycznego. Zbudujemy pokaźną bazę wartościowych treści.

Grafiki strona Solutio (2)

Wizytówki NAP i zaplecze linkowe

Nie tylko przygotujemy Twoją stronę pod kątem technicznym. Skupimy się również na budowaniu zaplecza linkowego, np. wizytówek NAP czy publikacji w lokalnej prasie.

Grafiki strona Solutio (2)

Optymalizacja wizytówki Google

Rozwiniemy Twoją wizytówkę w Google poprzez np. dodawanie wpisów, rozwój FAQ czy wsparcie Cię w pozyskiwaniu opinii od pacjentów.

Zaufali nam

Sprawdź strony gabinetów i klinik, które zaufały nam na przestrzeni lat.

Jak pracujemy?

STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS. 

W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.

Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z ramowym planem prac i harmonogramem.

Na bazie planu działania realizujemy działania on-site i off-site, by zwiększyć twoją widoczność.

Po zakończeniu każdego miesiąca przesyłamy raport podsumowujący zrealizowane działania.

Opinie klientów

Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.

Nasza strona internetowa zdecydowanie przyciąga wzrok i świetnie oddaje charakter samego gabinetu. Solutio Medica opracowała ją dla nas kilka lat temu, ale nadal podoba mi się najbardziej spośród stron gabinetów, które widziałam.
Anna Haberko
Haberko.clinic
Jestem bardzo zadowolona ze strony, choć bałam się, o to, co na niej umieścić. Teraz widzę, że niepotrzebnie czekałam tyle lat na jej odświeżenie. Dziś jest tam wszystko, czego potrzebują moi pacjenci i nie jest krzykliwa.
Janina Grzywacz
Przychodnia Consilium
Przygotowywaliśmy się do otwarcia nowego gabinetu i chcieliśmy posiadać dobrze zoptymalizowaną i widoczną w Google stronę przed otwarciem. Pracę rozpoczęliśmy ok. 8 miesięcy przed rozpoczęciem przyjmowania pacjentów i była to bardzo dobra decyzja.
Piotr Orzeł
Orzeł Stomatologia
Nie wiedziałam, czego dokładnie potrzebuję na stronie i zespół Solutio Medica doradzał mi na każdym etapie. Teraz nie tylko mam miejsce w sieci, do którego kieruję pacjentki zainteresowane współpracą, ale mam również miejsce w sieci, gdzie mogę gromadzić i dzielić się wiedzą.
Monika Wiśniewska
Zaufana położna
Zespół Solutio Medica przygotował dla mnie stronę internetową, z której bardzo jestem zadowolona. Strona zgodna jest z całą identyfikacją gabinetu, jego wnętrzem, dlatego uzyskaliśmy spójny efekt. Firma dobrze prowadziła cały projekt, dzięki czemu sprawnie go zakończyliśmy i opublikowaliśmy stronę. Bardzo podobały mi się spotkania, w czasie których omawialiśmy poszczególne etapy prac i wprowadzane zmiany. Akceptacja i korekta treści na stronę zajęła mi trochę czasu, ale taka jest specyfika branży medycznej, że trudno jest coś dokładnie i merytorycznie opisać. Mogłabym powiedzieć, że współpraca przebiegła idealnie.
Magdalena Kotur-Barańska
Osteodental

Dla kogo pracujemy?

Od lat współpracujemy z branżą medyczną. 

Gabinety medyczne

Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.

Kliniki

Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.

Firmy farmaceutyczne

Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.

Lekarze

Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.

Startupy medyczne

Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.

Producenci sprzętu medycznego

Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.

Często zadawane pytania

Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.

Jeśli audyt SEO wykaże błędy, które są proste w naprawie, a my na nie zareagujemy, to wyniki pracy można zobaczyć już po 30 dniach. Zazwyczaj potrzeba 3-6 miesięcy, by twoja pozycja wzrosła w Google.

Bardzo ważna! Twoja strona stanowi „centrum” całego przedsięwzięcia. Swoimi działaniami w pewien sposób chcemy zaimponować algorytmowi Google. Są to takie działania jak: szybkość ładowania strony, zawartość SEO, odpowiednia ilość treści na każdej stronie, numer telefonu na każdej stronie, odpowiednie nagłówki i metatagi na każdej stronie i wiele więcej. Wszystkie te rzeczy nie tylko pomogą Ci uzyskać wyższą pozycję w Google, ale także zapewnią odwiedzającym wiele satysfakcji.

Tak! Nasi copywriterzy medyczni mają ogromne doświadczenie w pisaniu dla gabinetów lekarskich oraz w pisaniu tekstów SEO, które znajdują się w wynikach wyszukiwania Google, Rozumiemy, że pisanie treści witryny jest czasochłonne dla personelu, dlatego z przyjemnością zajmiemy się tworzeniem treści.

Regularne publikowanie nowych treści w witrynie w postaci bloga to element, który zapewnia olbrzymie korzyści. Jednym z nich jest wysoka pozycja w Google. Sposób, w jaki treść bloga działa pod kątem SEO, jest dwojaki. Po pierwsze, pokazanie Google, że aktywnie podchodzisz do swojej witryny oznacza, że zawartość twojej witryny jest aktualna i prawdopodobnie będzie bardziej odpowiednia dla użytkowników. Po drugie, do każdego bloga, który publikujesz, dodajesz do swojej witryny nowe słowa kluczowe, które pomagają uzyskać wyższą pozycję w rankingu dla obecnych i nowych słów kluczowych.

Dowiedz się więcej z naszego bloga

SKORZYSTAJ Z NASZEJ WIEDZY.

Negatywne opinie o lekarzach
Wizerunek placówki medycznej

Negatywne opinie o lekarzach – jak z nimi walczyć?

Czy negatywne opinie faktycznie to tak duży problem? Obecnie opinie w sieci zaczynają wypierać słowne …

Przejdź do wpisu →
treści medyczne w internecie
Blog firmowy

Treści medyczne w internecie – jak zacząć?

Treści medyczne w internecie – jak zacząć? Wzbogacenie strony internetowej swojego gabinetu o artykuły medyczne …

Przejdź do wpisu →
Portfolio

SXO strony Kariera w Farmacji – wzrost kluczowych wskaźników o 230 %

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)