Pozycjonowanie stron (SEO)
Jak połączyć pozycjonowanie lokalne ze specyfiką branży medycznej? My doskonale to wiemy, jak ważne jest pozycjonowanie strony i pomożemy Ci aktywnie pozyskiwać nowych klientów

Twój czas jest dla nas najcenniejszy
Wiemy, że czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Dlatego Ty decydujesz, a my wykonujemy 99% pracy.
Co zawiera usługa - pozycjonowanie strony?
Sprawimy, że odnajdą Cię osoby, które odwiedzą stacjonarnie Twoją placówkę.


Optymalizacja on-site i off-site
Dostosujemy Twoją stronę do wymagań technicznych, np. w zakresie szybkości czy meta opisów. Zadbamy, by Twoja strona spełniała najwyższe standardy.





Tworzenie treści merytorycznych
Stworzymy merytoryczne wpisy, które sprawdzane są przez branżowego eksperta oraz copywritera medycznego. Zbudujemy pokaźną bazę wartościowych treści.





Wizytówki NAP i zaplecze linkowe
Pozycjonowanie strony to nie tylko przygotowanie strony pod kątem technicznym. Skupimy się również na budowaniu zaplecza linkowego, np. wizytówek NAP czy publikacji w lokalnej prasie.





Optymalizacja wizytówki Google
Rozwiniemy Twoją wizytówkę w Google poprzez np. dodawanie wpisów, rozwój FAQ czy wsparcie Cię w pozyskiwaniu opinii od pacjentów.


Sprawdź nasze realizacje
Zaufali nam
Sprawdź strony gabinetów i klinik, które zaufały nam na przestrzeni lat.


























Pozycjonowanie strony - jak pracujemy?
STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS.
W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.
Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z ramowym planem prac i harmonogramem.
Na bazie planu działania realizujemy działania on-site i off-site, by zwiększyć twoją widoczność.
Pozycjonowanie strony wymaga regularnych działań, dlatego po zakończeniu każdego miesiąca przesyłamy raport podsumowujący zrealizowane działania.
Opinie klientów
Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.
Dla kogo pracujemy?
Od lat współpracujemy z branżą medyczną.
Gabinety medyczne
Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.
Kliniki
Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.
Firmy farmaceutyczne
Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.
Lekarze
Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.
Startupy medyczne
Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.
Producenci sprzętu medycznego
Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.
Często zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.
Jeśli audyt SEO wykaże błędy, które są proste w naprawie, a my na nie zareagujemy, to wyniki pracy można zobaczyć już po 30 dniach. Zazwyczaj potrzeba 3-6 miesięcy, by twoja pozycja wzrosła w Google.
Bardzo ważna! Twoja strona stanowi „centrum” całego przedsięwzięcia. Swoimi działaniami w pewien sposób chcemy zaimponować algorytmowi Google. Są to takie działania jak: szybkość ładowania strony, zawartość SEO, odpowiednia ilość treści na każdej stronie, numer telefonu na każdej stronie, odpowiednie nagłówki i metatagi na każdej stronie i wiele więcej. Wszystkie te rzeczy nie tylko pomogą Ci uzyskać wyższą pozycję w Google, ale także zapewnią odwiedzającym wiele satysfakcji.
Tak! Nasi copywriterzy medyczni mają ogromne doświadczenie w pisaniu dla gabinetów lekarskich oraz w pisaniu tekstów SEO, które znajdują się w wynikach wyszukiwania Google, Rozumiemy, że pisanie treści witryny jest czasochłonne dla personelu, dlatego z przyjemnością zajmiemy się tworzeniem treści.
Regularne publikowanie nowych treści w witrynie w postaci bloga to element, który zapewnia olbrzymie korzyści. Jednym z nich jest wysoka pozycja w Google. Sposób, w jaki treść bloga działa pod kątem SEO, jest dwojaki. Po pierwsze, pokazanie Google, że aktywnie podchodzisz do swojej witryny oznacza, że zawartość twojej witryny jest aktualna i prawdopodobnie będzie bardziej odpowiednia dla użytkowników. Po drugie, do każdego bloga, który publikujesz, dodajesz do swojej witryny nowe słowa kluczowe, które pomagają uzyskać wyższą pozycję w rankingu dla obecnych i nowych słów kluczowych.
Dowiedz się więcej z naszego bloga
SKORZYSTAJ Z NASZEJ WIEDZY.
Ustawa o wyrobach medycznych – jak będzie wyglądać marketing medyczny w 2023 roku?
Jakie działania będą dozwolone w reklamowaniu wyrobów medycznych? Czy to koniec dodania zdjęć przed i po? Dowiedz się więcej z artykułu.
Strona internetowa gabinetu lekarskiego – jakie są najczęstsze błędy?
Prowadzisz stronę gabinetu? Koniecznie sprawdź, czy nie popełniasz tych popularnych błędów! Napraw je i zapełniaj wolne luki w kalendarzu.
ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy?
ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy? ZnanyLekarz, czyli portal do umawiania wizyt? To jedynie …