Medyczne strony internetowe
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy
Wiemy, że czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Dlatego Ty decydujesz, a my wykonujemy 99% pracy.
Porozmawiajmy
Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Metodologia tworzenia stron medycznych
Strony internetowe przygotowujemy zgodnie z autorską metodologią PREP. Poznaj jej główne założenia.


Przyjazne
Twoja strona nie jest projektowana dla Ciebie, tylko dla twoich pacjentów. Analizujemy zachowania pacjentów w sieci i dostosowujemy architekturę strony do ich wymagań.





Responsywne
Nawet 2/3 wszystkich odwiedzających Twoją stronę to użytkownicy smartfonów, dlatego kładziemy szczególny nacisk na responsywność stron na urządzeniach mobilnych.





Estetyczne
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego kładziemy nacisk na estetykę. Poznamy Twoje preferencje i zaproponujemy design, który odda klimat Twojego gabinetu.





Przyszłościowe
Prowadząc biznes musisz reagować na zmiany otoczenia. Pracujemy na otwartym i najbardziej rozwojowym systemie, byś w każdej chwili mógł dokonać zmian.


Sprawdź nasze realizacje
Zaufali nam
Sprawdź gabinety i kliniki, które zaufały nam na przestrzeni lat.


























Jak pracujemy?
STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS.


Stosujemy indywidualny kwestionariusz, który pozwala nam poznać potrzeby Twojego gabinetu lub kliniki i zarekomendować najlepsze rozwiązanie. Możesz uzupełnić brief i przekazać nam większość informacji samodzielnie lub oddać się w ręce opiekuna klienta, który poprowadzi cię przez cały proces.
Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z wyszczególnieniem zakresu prac i harmonogramem tak, byś czuł się bezpiecznie. Otrzymujesz od nas fakturę zaliczkową i po jej opłaceniu rozpoczynamy prace.
Na bazie informacji o specyfice Twojego gabinetu lub kliniki opracowujemy treści na stronę, w tym opisy zabiegów lub specjalności, w których się specjalizujesz.
Pierwsza prezentacja strony pozwala na określenie głównego kierunku, w jakim zmierzają nasze prace. Oceniasz architekturę strony (sposób, w jaki jest rozplanowana, „gdzie w co kliknąć”) oraz ogólny wygląd estetyczny. Na tym etapie możemy zmienić jeszcze wiele, choć tylko niektórzy klienci tego potrzebują.
W czasie prezentacji przedstawiamy Ci stronę uzupełnioną w teksty, dopracowaną pod kątem wizualnym i funkcjonalności. To etap, po którym otrzymujemy tak zwaną „małą turę poprawek” dotyczącą rozkładu guzików czy graficznego rozłożenia elementów.
III wersja strony to jej wersja docelowa. Po naniesieniu poprawek z II poprzednich etapów strona jest gotowa do publikacji.
Oddajemy w Twoje ręce stronę internetową wraz ze wszystkimi dostępami i instrukcjami. Hostujemy ją na naszym serwerze lub przenosimy we wskazane przez Ciebie miejsce. Tworzymy dla Ciebie dedykowane konto administratora, byś miał pełną kontrolę nad swoją nową witryną.
Opinie klientów
Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.
Dla kogo pracujemy?
Od lat współpracujemy z branżą medyczną.
Gabinety medyczne
Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.
Kliniki
Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.
Firmy farmaceutyczne
Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.
Lekarze
Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.
Startupy medyczne
Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.
Producenci sprzętu medycznego
Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.
Często zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.
Jest to jedno z najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów. Na cenę wpływa wiele czynników, w tym niestandardowe kodowanie, copywriting, ilość treści, liczba podstron, indywidualne projekty graficzne, identyfikacja wizualna i wiele więcej.
Istotne jest, aby zainwestować w rozwiązanie, które będzie odpowiednie dla danej kliniki. Z chęcią doradzamy klientom, jakie strategie sprawdzają się dla gabinetów o podobnym profilu i lokalizacji. Pracując na terenie całej Polski mamy przekrojowe informacje na temat różnic między potrzebami pacjentów, a jednocześnie nasi klienci nie są swoją bezpośrednią konkurencją. O różnych rodzajach stron możesz przeczytać więcej TUTAJ.
Proces projektowania i tworzenia naszej witryny internetowej poświęconej medycynie trwa zwykle 4-6 tygodni. Jest to uzależnione od wielu różnych czynników, w tym potrzebnych kreacji, treści, brandingu przed projektem (projektowanie logo itp.) i innych.
Dodanie bloga to bardzo doby pomysł. Pozwala on na stałe wzbogacanie strony o nowe treści. Takie działanie pozwala na budowanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania oraz wpływa na zaufanie u odbiorcy.
Jeśli chcesz sam regularnie pisać treść bloga lub zlecić to swoim pracownikom, pokażemy Ci, jak łatwo publikować każdy nowy wpis w Twojej witrynie. Klientom udostępniamy instrukcje video, dzięki którym zawsze łatwo można sprawdzić jak poprawnie dodawać nowe treści.
Jeśli jednak jesteś zbyt zajęty, a Twoja praktyka pochłania prawie cały Twój czas, z chęcią Ci pomożemy. Jeden z naszych copywriterów medycznych może tworzyć i publikować blogi zgodnie z Twoimi potrzebami.
Prawdziwa przygoda z Twoją stroną internetową zaczyna się po jej uruchomieniu. Solutio Medica oferuje stałe pakiety utrzymania lub rozwoju, aby zapewnić dalsze ulepszanie witryny oraz jej wyższe pozycjonowanie w sieci.
Nasze usługi marketingu medycznego obejmują m.in. pozycjonowanie stron gabinetów i klinik medycznych, zarządzanie reputacją, projektowanie materiałów graficznych, w tym także identyfikację wizualną oraz kompletny branding. Wszystkie działania maja na celu rozwinięcie Twojej praktyki oraz dotarcie do nowych, lokalnych pacjentów.
Dowiedz się więcej z naszego bloga
Skorzystaj z naszej wiedzy.
Czym jest analiza widoczności w sieci?
W dzisiejszych czasach rynek stomatologiczny jest bardzo mocno konkurencyjny i rekomendacje zadowolonych pacjentów nie zawsze …
Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny
Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny – czy opłaca się zatrudnić taką agencję? Spójrzmy prawdzie w …
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych? Kilka słów o SEO.
Tematyka Search Engine Optimization (SEO) staje się coraz popularniejsza – trudno się dziwić, to jeden …