fbpx

Medyczna agencja marketingowa  – dlaczego warto?

agencja marketingowa w branży medycznej

Coraz więcej medyków i placówek medycznych szuka profesjonalnego wsparcia w dziedzinie marketingu. W tym celu wiele z nich decyduje się na skorzystanie z usług agencji marketingowej. Czym różni się medyczna agencja marketingowa od tradycyjnej? Z artykułu dowiesz się na czym polegają różnice i poznasz, jak od środka wygląda praca nad marketingiem medycznym w Solutio Medica.

Czas gra kluczową rolę – marketing medyczny

Wiemy, że praca w sektorze medycznym jest trudna i czasochłonna. Czas jest głównym ograniczeniem medyków w skupieniu się na działaniach marketingowych. We współpracy z agencjami często trzeba podejmować różne decyzję i poprawiać treści, które zostały przygotowane przez osobę bez odpowiedniej wiedzy. Jednak, dzięki medycznej agencji marketingowej, lekarz może skupić się na swojej pracy, a czynności wykonywane są przez marketerów, którzy tworzą wyłącznie treści o medycznym charakterze. Dzięki temu zyskasz nie tylko czas, ale także dobrze przygotowane materiały.

Reklamy na Facebooku i Instagramie dla medyka.

Czym różni się medyczna agencja marketingowa od tradycyjnej?

Marketing medyczny jest dla wielu niełatwym zadaniem. Tworzenie tekstów na przykład o in vitro wymaga zrozumienia tematu i odpowiedniego podejścia do niego. Dlaczego medyczna agencja marketingowa będzie dla Ciebie najlepszym wyborem? Poznaj wyróżniki pracy w Solutio Medica.

Wiedza

Nowa regulacja prawna lub obostrzenia? Przy reklamowaniu wyrobów medycznych lub praktyki lekarskiej trzeba być wyjątkowo ostrożnym. Jest to bardzo wrażliwy sektor, w którym nie ma miejsca na błędy. W naszej pracy niezbędna jest znajomość obowiązujących przepisów w zakresie reklamowania praktyk medycznych. Systematycznie aktualizujemy wiedzę tak, aby być zawsze na bieżąco i postępować zgodnie z nowymi regulacjami. Oprócz rozszerzenia swojej wiedzy, chętnie dzielimy się nią z naszymi klientami. Przeczytaj artykuł o reklamowaniu wyrobów medycznych -> [LINK]

Doradztwo

Artykuły medyczne w formie poradnika to nie wszystko czym dzielimy się z naszymi klientami. Na pierwszej konsultacji z klientem staramy się dobrać ofertę tak, aby przyniosła oczekiwane efekty. Dzięki naszemu doświadczeniu i pracy nad wieloma projektami, wiemy co się sprawdza i na co kłaść największy nacisk.

Skupienie się na medycynie

Największą zaletą medycznej agencji marketingowej jest skupienie się na medycynie. Specjalizacja w jednym obszarze pozwala skoncentrować się na branży i jej lepszemu zrozumieniu. Nie można być dobrym we wszystkim, dlatego wybraliśmy jeden, konkretny kierunek – medycynę. Współpraca z medyczną agencją marketingową jest doskonałym sposobem na zdobycie profesjonalnego wsparcia w wielu marketingowych aspektach.

Skuteczność

Medyczna agencja marketingowa to profesjonalny partner, który może Ci pomóc przyciągnąć pacjentów. Dzięki naszemu doświadczeniu, wiemy co najlepiej się sprawdza w danym przypadku. Współpraca z wieloma placówkami medycznymi i obecność na rynku od 2015 roku pozwoliła nam zdobyć tę wiedzę. Naszą pracę rozpoczynamy od tworzenia strategii, a kończymy na szerokiej analizie wyników. Dzięki monitorowaniu postępów jesteśmy w stanie wyciągnąć wnioski i optymalizować działania tak, aby przyniosły najlepsze możliwe efekty.

Medyczna strona internetowa dla gabinetu i lekarza. Zobacz ofertę.

Dlaczego lepiej współpracować tylko z jedną agencją?

Czy współpracujesz z wieloma agencjami marketingowymi? Jedna specjalizuje się w social mediach, druga lepiej radzi sobie z płatnymi kampaniami? A czy zastanawiałeś się jakie to uczucie mieć wszystkie usługi w jednym miejscu? Mniej telefonów, wszystko pod ręką, brak sztabu ludzi, którzy chcą omówić z Tobą ważny projekt… Zobacz jakie są plusy współpracy z jedną agencją.

Uproszczona komunikacja

Współpracując z wieloma agencjami, Twój dzień to ciągłe odbieranie telefonów i załatwianie spraw? Za dużo osób do kontaktu, przez co zaczynasz je ze sobą mylić? Decydując się na naszą agencję unikniesz odciągania się od pracy, a skupisz się na czym trzeba. Będziesz kontaktować się z jedną osobą z naszego zespołu, dzięki czemu unikniesz wielu rozmów z niezliczoną liczbą osób. Wszystkie kwestie, które będziesz chciał omówić będą w zasięgu jednego telefonu. Czy to nie świetny sposób na oszczędzenie masy czasu?

Spójność komunikacji

W biznesie medycznym często chcemy, aby przekaz miał narracje i niósł za sobą pewną historię. To świetna sprawa! Ale czy oddając pracę w ręce kilku agencji masz pewność, że każdy zrozumie Twój przekaz tak samo? Czy grafiki i treści będą tworzyły spójną całość we wszystkich miejscach w Internecie? Oczywiście, że nie.

Jako medyczna agencja marketingowa rozumiemy Twoje potrzeby i wyróżniki. Prowadzimy spójną komunikację naszych klientów na stronie www, w mediach społecznościowych, na wizytówce Google i kampaniach. Wiemy jak ważnym aspektem jest wizualna część, która pomaga Twoim pacjentom identyfikować gabinet z konkretną cechą.

Szybsza akceptacja treści

Pamiętasz sytuację, kiedy jedna agencja wysłała Ci projekt do akceptacji, a zaraz po tym dostałeś kolejnego maila? Twoja skrzynka mailowa była zapchana od natłoku wiadomości i nie wiedziałeś co otworzyć jako pierwsze? Wyobraź sobie, że dostajesz jednego maila, w którym znajdują się poukładane informacje i nie musisz zastanawiać się od czego zacząć. Do tego wystarczy jeden telefon, podczas którego omówisz wszystkie ważne aspekty, a następnie będziesz mógł powrócić do codziennych obowiązków. W Solutio Medica 99% pracy wykonujemy my, a Ty podejmujesz decyzję.

Szybsze wdrażanie zmian

Zamknięty gabinet? Spontaniczna promocja? Poinformuj o tym, jak najszybciej swoich pacjentów. Współpracując z nami masz pewność, że zmiany, które nastąpiły będą szybko wdrożone, a pacjenci nie przegapią ważnej informacji.

Bardzo ważnym aspektem współpracy jest szybkie reagowanie na zmiany. Poinformowanie kilku agencji o zamkniętym gabinecie może trwać na tyle długo, że komunikat pojawi się za późno, a w konsekwencji pacjenci mogą zostać wprowadzeni w błąd.

Media społecznościowe dla gabinetu i kliniki.

Kompleksowa obsługa – OVIklinika

Już wiesz, że w przypadku praktyki lekarskiej najlepiej zgłosić się do medycznej agencji marketingowej i skoncentrować się tylko na tej współpracy. Poznaj naszego klienta, który zastosował się do tej rady i uzyskał oczekiwane rezultaty.

OVIklinika to nowoczesny gabinet leczenia niepłodności. Klient chciał uzyskać większą ilość pacjentów, a także chciał budować przyjazną markę. Aby uzyskać spójność komunikacji, wdrożyliśmy unikatowy wizerunek marki, inspirowany naturą. Uzyskaliśmy przy tym efekt ciepłego i przyjaznego miejsca, czego zazwyczaj brakuje placówkom medycznym.

Ta podstawa pozwoliła realizować komunikację z pacjentami poprzez media społecznościowe. Nie ograniczaliśmy się do standardowych rozwiązań i wdrożyliśmy ciekawsze formaty (m.in. rolki). Skutecznie poszerzaliśmy grono odbiorców poprzez reklamy na Instagramie i Facebooku.

Nie zapomnieliśmy również o pozycjonowaniu. Widoczność strony, a także wysoka pozycja na Mapach Google to elementy, o które zadbaliśmy. Aby parametry pozycjonowania wzrosły, dodaliśmy na stronę zakładkę blog, a także tworzyliśmy wpisy na wizytówkę Google.

Jaki był efekt? Wzrost użytkowników na stronie o 65% i i 22% więcej pozyskanych formularzy kontaktowych. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych działaniach dla OVIkliniki? Przejdź do naszego case study -> [LINK]

Identyfikacja wizualna dla gabinetu.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

pozycjonowanie stron medycznych
Lokalne SEO

Pozycjonowanie stron medycznych – najczęstsze błędy

Jakie są najczęstsze błędy w medycznym SEO? Pozycjonowanie strony to szansa na dotarcie do użytkowników sieci. Jak zrobić to dobrze?
Przejdź do wpisu →
key performance indicators
Marketing medyczny

Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?

Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej ...
Przejdź do wpisu →
pozytywne opinie o gabinecie
Pozyskiwanie pacjentów

Jak zebrać pozytywne opinie po wizycie w gabinecie?

Jak zdobyć pozytywne opinie po wizycie? Sprawdź te 5 sprawdzonych sposobów i wypróbuj je w swoim gabinecie. To działa!
Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)