PORTFOLIO
Strona internetowa gabinetu Osteodental
o kliencie
Gabinet Stomatologiczny
w Radomiu
Osteodental to gabinet działający na terenie Radomia już od 1990 roku, jako firma rodzinna. Do tej pory pacjenci trafiali do gabinetu głównie przez polecenia, jednak pojawiało się bardzo mało nowych osób.
Chciałabym, żeby strona pomagała przyciągać nowych pacjentów, również osoby młode, których obecnie brakuje.
CEL
Więcej nowych pacjentów, dzięki estetycznej stronie internetowej
Strona miała za zadanie zachęcić do umówienia wizyty i pokazać potencjalnym pacjentom, że jest nowoczesnym, eleganckim miejscem.
REZULTAT
Nowoczesna i przyjazna
strona internetowa
Stworzyliśmy estetyczną i funkcjonalną stronę internetową, która pokazuje gabinet jako miejsce o wysokim standardzie i umożliwia umówienie wizyty online.
Sprawdź stronę
Nowoczesna strona, dostosowana do wymagań rynkowych
Strona, którą posiadał gabinet była przestarzała. Brakowało narzędzi analitycznych, nie było informacji skąd pojawiają się pacjenci. Zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy od podstaw nową witrynę, która zapewnia wszystkie dane istotne z punktu widzenia naszego klienta.
Elegancki design, oddający
wnętrze gabinetu
Stara strona gabinetu, nie zachęcała do umówienia wizyty i nie przyciągała do gabinetu młodych osób, na których zależało klientowi. Stworzyliśmy stronę w eleganckim i nowoczesnym stylu, która oddaje wnętrze i kolory gabinetu.
PROCES
Odnowienie wizerunku gabinetu
Praca odbywała się w oparciu o metamorfozę, którą przeszedł gabinet. Po uzgodnieniu wszystkich wytycznych z klientką, przenieśliśmy zmiany z gabinetu na stronę internetową, by odmienić wizerunek tego miejsca.
Pierwszym etapem pracy nad brandbookiem była rozmowa z klientem oraz analiza jego propozycji i oczekiwań. Na samym wstępie współpracy został wysłany mail, w którym właściciel gabinetu Nu Dental Clinic został poproszony o opisanie własnej wizji na całą identyfikację wizualną i estetykę marki. Na podstawie odpowiednich pytań i zagadnień, klient nakreślił, na czym mu zależy najbardziej i czego dokładnie od nas wymaga.
Przykładowe pytania, na jakie miał odpowiedzieć klient:
- Co odróżnia Państwa gabinet od konkurencji?
- Do jakiej grupy kierują Państwo swoje działania? Kto jest pacjentem? Kogo chcemy przyciągnąć?
- Jakie cechy powinno mieć logo? Jakie emocje ma wywoływać?
- Jakie kolory są przez Państwa preferowane?
- Jakie emocje u pacjentów chcą Państwo wywołać?
Kolejnym etapem pracy było spotkanie z klientem. Podczas niego zaszła interakcja z ekspertem z zakresu identyfikacji wizualnej, który przeprowadził klienta przez cały proces kształtowania marki. Wykonaliśmy to przy pomocy własnej, wypracowanej metodologii oraz doświadczenia w pracy marketingowej. Nasze działania bazowały również na specyfice rynku medycznego oraz dobrych praktykach.
Po spotkaniu przygotowaliśmy pierwszy draft, w którym w sposób słowno-wizualny określiliśmy, jak rozumiemy markę. Wykonaliśmy również moodboard, czyli niewerbalne wyobrażenie, jak pacjent powinien się czuć po wejściu do gabinetu stomatologicznego Nu Dental Clinic.
Klient otrzymał wykonany draft, aby przemyśleć taką koncepcję i ewentualnie skonfrontować te informacje ze współpracownikami. Po tym etapie otrzymaliśmy feedback. Klient był zadowolony z naszego ujęcia estetyki oraz kwestii wizualnej. Wprowadził jedynie kosmetyczne poprawki, które od razu zostały dodane do wersji oficjalnej.
Ostateczna wersja zawierała tekstową reprezentację, czyli to, co klient chciał przekazać słowami. Zawierała się w tym również cała warstwa wizualna usługi, czyli:
- warstwa strategiczna (brandbook),
- warstwa praktyczna (identyfikacja wizualna gabinetu).