Stworzenie spójnej komunikacji na wielu płaszczyznach
W pierwszym kroku opracowaliśmy plan działań w każdym obszarze. Zdefiniowaliśmy kluczowe wyróżniki kliniki, zdefiniowaliśmy odbiorców i określiliśmy rodzaje treści, których potrzebują. W ramach ścisłej współpracy z OVIkliniką stworzyliśmy unikatowy wizerunek, inspirowany naturą, aby uzyskać efekt ciepłego i przyjaznego miejsca, którego często brakuje placówkom medycznym. Wykonaliśmy audyt strony internetowej oraz rozplanowaliśmy działania optymalizacyjne na stronie jak i content plan.
Pozycjonowanie strony:
W ramach pozycjonowania naprawiliśmy błędy, które wykryliśmy w audycie SEO, poprawiliśmy jej wyświetlanie na urządzeniach mobilnych oraz uporządkowaliśmy treści w zakładce ‘blog’, dzięki czemu ułatwiliśmy użytkownikowi dotarcie do szukanych informacji.
Pozycjonowanie lokalne:
Nie zapomnieliśmy o pozycjonowaniu lokalnym, które często jest pomijane przez marketerów. W tym zakresie zwiększyliśmy widoczność wizytówki Google, uzupełniliśmy ją o wszelkie możliwe treści a także zadbaliśmy o regularne dodawanie wpisów, zdjęć, odpowiadanie na zapytania i komentarze.
Social media:
Wdrożyliśmy regularnie prowadzoną komunikację w mediach społecznościowych wraz z kampaniami na Facebooku i Instagramie. W ten sposób dotarliśmy do nowych użytkowników i zwiększyliśmy rozpoznawalność kliniki. Nie ograniczaliśmy się do standardowych rozwiązań, dlatego do komunikacji wdrożyliśmy materiały w formie rolek i video.