Kampanie płatne
Dotrzemy do osób z otoczenia Twojej praktyki, które umówią się na wizytę.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy
WIEMY, ŻE CZAS JEST TWOIM NAJCENNIEJSZYM ZASOBEM. DLATEGO TY DECYDUJESZ, A MY WYKONUJEMY 99% PRACY.
Porozmawiajmy
Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Dopasujemy rozwiązania do Twoich potrzeb
Doskonale rozumiemy, że gabinety i kliniki medyczne szczególnie interesuje zwiększenie ruchu w sieci, który przełoży się na ruch w gabinecie. Można to osiągnąć zarówno poprzez Google Ads, jak i Facebook Ads.
W trakcie współpracy z nami to Ty decydujesz, jakie efekty chcesz osiągnąć i jaki budżet na to przeznaczyć, a my dopasowujemy właściwe rozwiązania.
Jak działamy w przypadku Facebook Ads?
Wspomożemy Cię w przygotowaniu skutecznych kampanii reklamowych.


Optymalizacja Business Managera
Wszystkie reklamy publikujemy przy użyciu profesjonalnego narzędzia do optymalizacji kampanii - Facebook Business Managera. Nigdy nie używamy ograniczonych opcji typu "promuj post".









Kampania bazowa i remarketingowa
W każdym miesiącu planujemy, przygotowujemy i optymalizujemy kampanię nakierowaną na promowanie jednej usługi, produktu lub innego celu, a także powiązaną z nią kampanię remarketingową.









Ciągła optymalizacja i proces testowania
Ustawienie reklam to dopiero początek naszej pracy. Do każdej kampanii reklamowej przygotowujemy co najmniej 2 zestawy reklamowe. Przez cały miesiąc sprawdzamy efektywność reklam, aktualizujemy je, by osiągać najlepsze rezultaty w dostępnym budżecie.









Aktywny remarketing
Remarketing, a więc reklamy, które śledzą Cię po odwiedzeniu danej strony internetowej czy fanpage to najefektywniejszy rodzaj reklam na Facebooku. Zoptymalizujemy facebook Pixel oraz ustawimy skuteczny remarketing.


Jak działamy w przypadku Google Ads?
Na bazie naszego doświadczenia doradzimy Ci najlepsze rozwiązania.











Analiza konkurencji, fraz kluczowych i ustalenie strategii
Reklama w Google to aukcja - licytujesz się z innymi gabinetami o wyświetlenia i wejścia na stronę. Określimy na jakie hasła wyświetla się konkurencja i doradzimy, jakie będą najbardziej opłacalne z Twojej perspektywy. Z wykorzystaniem płatnych narzędzi analitycznych przygotowujemy listę fraz, które są najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę.









Kampania bazowa i remarketingowa
W każdym miesiącu planujemy, przygotowujemy i optymalizujemy kampanię nakierowaną na promowanie jednej usługi, produktu lub innego celu a także powiązaną z nią kampanię remarketingową.









Ciągła optymalizacja
Ustawienie reklam to dopiero początek naszej pracy. Przez cały miesiąc sprawdzamy efektywność reklam, aktualizujemy je by osiągać najlepsze rezultaty w dostępnym budżecie.









Aktywny remarketing
Remarketing, a więc reklamy, które śledzą Cię po odwiedzeniu danej strony internetowej to najefektywniejszy rodzaj reklam. Osoby, które odwiedzą twoją stronę, zobaczą reklamę remarketingową np. Onecie czy portalu branżowym.


Jak pracujemy?
STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS.
W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.
Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z wyszczególnieniem zakresu prac i harmonogramem.
Po ustaleniu celów ustawiamy kampanie, a następnie przez okres całego miesiąca prowadzimy testy i optymalizujemy je.
Po zakończeniu każdego miesiąca przesyłamy raport podsumowujący zrealizowane działania wraz z wnioskami.
Opinie klientów
Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.
Dla kogo pracujemy?
Od lat współpracujemy z branżą medyczną.
Gabinety medyczne
Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.
Kliniki
Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.
Firmy farmaceutyczne
Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.
Lekarze
Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.
Startupy medyczne
Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.
Producenci sprzętu medycznego
Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.
Często zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.
Kampanie Google Ads pozwalają na docieranie do pacjentów lub klientów, zainteresowanych konkretnymi usługami i aktualnie szukających gabinetu, kliniki lub salonu do ich wykonania. To najskuteczniejsza formy reklamy, gdyż koszt reklamy rozliczany jest za efekt (np. wejścia na stronę www). Pomimo wyższego kosztu dotarcia do jednej osoby (niż w przypadku np. reklamy Facebook Ads), efektywność kampanii jest wyższa, bo osoby szukające w Google posiadają już wiedzę na temat danej usługi i szukają miejsca, w którym ją wykonają.
Kampanie na Facebooku pozwalają na aktywizację obecnej bazy pacjentów lub docieranie do osób przebywających w najbliższym otoczeniu gabinetu. To narzędzie, które świetnie nadaje się do budowania świadomości marki.
Tak! Możesz uzyskać bardziej ukierunkowany ruch niż do tej pory, kiedy wejścia pochodziły z ruchu organicznego i nie zawsze odbiorcy znajdowali się na Twojej stronie celowo. PPC umożliwia kierowanie oferty reklamowej do pacjentów na podstawie bardzo dokładnej lokalizacji – aż po kody pocztowe. To z pewnością zwiększy szansę na powodzenie Twoich poszukiwań. Jeżeli chcesz jeszcze bardziej dopracować swoją grupę docelową, możesz pokusić się o określenie płci, wieku czy nawet przybliżonych dochodów w gospodarstwie domowym.
Dokładna lokalizacja targetu: Możesz wybrać wiele bardzo specyficznych obszarów – co jest świetnym rozwiązaniem, jeśli posiadasz kilka placówek w różnych lokalizacjach.
Różnicowanie reklam: Każda reklama może być dopasowana do lokalizacji, w której będzie wyświetlana.
Komfortowe ustawienia płatności: Nie ma żadnych kosztów związanych z samym wyświetlaniem reklamy. Płacisz za nią tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w link. Zasadniczo, jeśli strona jest odpowiednio zoptymalizowana, masz zagwarantowany wynik.
Wyszukiwanie na podstawie słów kluczowych: Możesz ustawić swoje reklamy w ten sposób, żeby były wyświetlane przy wyszukiwaniu odpowiedniego słowa kluczowego. Dzięki temu możesz poznać słowa kluczowe, którymi posługuje się użytkownik, kiedy umawia się na wizytę.
Szybkie rezultaty: Opieranie się na samym SEO z pewnością da rezultaty, ale na pewno nie będą one tak szybkie jak te generowane dzięki PPC.
Dowiedz się więcej z naszego bloga
Skorzystaj z naszej wiedzy.
Marketing medyczny – rozumiemy lekarzy, myślimy jak pacjenci
Marketing medyczny jest bardzo specyficznym obszarem. Jesteśmy agencją, która działa w tym wąskim obszarze od …
Jedna agencja marketingowa – dlaczego warto?
Współpraca z wieloma agencjami marketingowymi? A może zorganizowana praca z jedną?
Skuteczna strona internetowa gabinetu w 2023 roku.
Przedstawiamy Ci trendy, które sprawią, że witryna Twojej placówki przyciągnie więcej nowych pacjentów w nowym roku.