Kampanie płatne
Płatne kampanie w systemach reklamowych pozwolą dotrzeć Ci do nowych pacjentów.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy
WIEMY, ŻE CZAS JEST TWOIM NAJCENNIEJSZYM ZASOBEM. DLATEGO TY DECYDUJESZ, A MY WYKONUJEMY 99% PRACY.
Porozmawiajmy
Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Dopasujemy rozwiązania do Twoich potrzeb
Doskonale rozumiemy, że gabinety i kliniki medyczne szczególnie interesuje zwiększenie ruchu w sieci, który przełoży się na ruch w gabinecie. Można to osiągnąć zarówno poprzez Google Ads, jak i Facebook Ads.
W trakcie współpracy z nami to Ty decydujesz, jakie efekty chcesz osiągnąć i jaki budżet na to przeznaczyć, a my dopasowujemy właściwe rozwiązania.
Płatne kampanie w systemie Facebook Ads
Wspomożemy Cię w przygotowaniu skutecznych kampanii reklamowych.


Optymalizacja Business Managera
Wszystkie reklamy publikujemy przy użyciu profesjonalnego narzędzia do optymalizacji kampanii - Facebook Business Managera. Nigdy nie używamy ograniczonych opcji typu "promuj post".









Kampania bazowa i remarketingowa
W każdym miesiącu planujemy, przygotowujemy i optymalizujemy kampanię nakierowaną na promowanie jednej usługi, produktu lub innego celu, a także powiązaną z nią kampanię remarketingową.









Ciągła optymalizacja i proces testowania
Ustawienie reklam to dopiero początek naszej pracy. Do każdej kampanii reklamowej przygotowujemy co najmniej 2 zestawy reklamowe. Przez cały miesiąc sprawdzamy efektywność reklam, aktualizujemy je, by osiągać najlepsze rezultaty w dostępnym budżecie.









Aktywny remarketing
Remarketing, a więc reklamy, które śledzą Cię po odwiedzeniu danej strony internetowej czy fanpage to najefektywniejszy rodzaj reklam na Facebooku. Zoptymalizujemy facebook Pixel oraz ustawimy skuteczny remarketing.


Płatne kampanie w systemie Google Ads
Na bazie naszego doświadczenia doradzimy Ci najlepsze rozwiązania.











Analiza konkurencji, fraz kluczowych i ustalenie strategii
Reklama w Google to aukcja - licytujesz się z innymi gabinetami o wyświetlenia i wejścia na stronę. Określimy na jakie hasła wyświetla się konkurencja i doradzimy, jakie będą najbardziej opłacalne z Twojej perspektywy. Z wykorzystaniem płatnych narzędzi analitycznych przygotowujemy listę fraz, które są najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę.









Kampania bazowa i remarketingowa
W każdym miesiącu planujemy, przygotowujemy i optymalizujemy kampanię nakierowaną na promowanie jednej usługi, produktu lub innego celu a także powiązaną z nią kampanię remarketingową.









Ciągła optymalizacja
Ustawienie reklam to dopiero początek naszej pracy. Przez cały miesiąc sprawdzamy efektywność reklam, aktualizujemy je by osiągać najlepsze rezultaty w dostępnym budżecie.









Aktywny remarketing
Remarketing, a więc reklamy, które śledzą Cię po odwiedzeniu danej strony internetowej to najefektywniejszy rodzaj reklam. Osoby, które odwiedzą twoją stronę, zobaczą reklamę remarketingową np. Onecie czy portalu branżowym.


Płatne kampanie - jak pracujemy?
STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS.
W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.
Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z wyszczególnieniem zakresu prac i harmonogramem.
Po ustaleniu celów ustawiamy kampanie, a następnie przez okres całego miesiąca prowadzimy testy i optymalizujemy je.
Po zakończeniu każdego miesiąca przesyłamy raport podsumowujący zrealizowane działania wraz z wnioskami.
Opinie klientów
Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.
Dla kogo pracujemy?
Od lat współpracujemy z branżą medyczną.
Gabinety medyczne
Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.
Kliniki
Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.
Firmy farmaceutyczne
Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.
Lekarze
Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.
Startupy medyczne
Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.
Producenci sprzętu medycznego
Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.
Często zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.
Kampanie Google Ads pozwalają na docieranie do pacjentów lub klientów, zainteresowanych konkretnymi usługami i aktualnie szukających gabinetu, kliniki lub salonu do ich wykonania. To najskuteczniejsza formy reklamy, gdyż koszt reklamy rozliczany jest za efekt (np. wejścia na stronę www). Pomimo wyższego kosztu dotarcia do jednej osoby (niż w przypadku np. reklamy Facebook Ads), efektywność kampanii jest wyższa, bo osoby szukające w Google posiadają już wiedzę na temat danej usługi i szukają miejsca, w którym ją wykonają.
Kampanie na Facebooku pozwalają na aktywizację obecnej bazy pacjentów lub docieranie do osób przebywających w najbliższym otoczeniu gabinetu. To narzędzie, które świetnie nadaje się do budowania świadomości marki.
Tak! Możesz uzyskać bardziej ukierunkowany ruch niż do tej pory, kiedy wejścia pochodziły z ruchu organicznego i nie zawsze odbiorcy znajdowali się na Twojej stronie celowo. PPC umożliwia kierowanie oferty reklamowej do pacjentów na podstawie bardzo dokładnej lokalizacji – aż po kody pocztowe. To z pewnością zwiększy szansę na powodzenie Twoich poszukiwań. Jeżeli chcesz jeszcze bardziej dopracować swoją grupę docelową, możesz pokusić się o określenie płci, wieku czy nawet przybliżonych dochodów w gospodarstwie domowym.
Dokładna lokalizacja targetu: Możesz wybrać wiele bardzo specyficznych obszarów – co jest świetnym rozwiązaniem, jeśli posiadasz kilka placówek w różnych lokalizacjach.
Różnicowanie reklam: Każda reklama może być dopasowana do lokalizacji, w której będzie wyświetlana.
Komfortowe ustawienia płatności: Nie ma żadnych kosztów związanych z samym wyświetlaniem reklamy. Płacisz za nią tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w link. Zasadniczo, jeśli strona jest odpowiednio zoptymalizowana, masz zagwarantowany wynik.
Wyszukiwanie na podstawie słów kluczowych: Możesz ustawić swoje reklamy w ten sposób, żeby były wyświetlane przy wyszukiwaniu odpowiedniego słowa kluczowego. Dzięki temu możesz poznać słowa kluczowe, którymi posługuje się użytkownik, kiedy umawia się na wizytę.
Szybkie rezultaty: Opieranie się na samym SEO z pewnością da rezultaty, ale na pewno nie będą one tak szybkie jak te generowane dzięki PPC.
Dowiedz się więcej z naszego bloga
Skorzystaj z naszej wiedzy.
Jak skutecznie prowadzić Facebooka gabinetu medycznego?
Fanpage w social media dla gabinetu medycznego pełni rolę „wirtualnej wizytówki”, dzięki której pacjenci mogą …
Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?
Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej …
Strona internetowa gabinetu – wszystko co musisz wiedzieć
Strona internetowa gabinetu to dzisiaj podstawa w budowaniu wizerunku marki. Jest nowoczesną wizytówką. To na …