fbpx

Kampanie płatne

Dotrzemy do osób z otoczenia Twojej praktyki, które umówią się na wizytę.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy

WIEMY, ŻE CZAS JEST TWOIM NAJCENNIEJSZYM ZASOBEM. DLATEGO TY DECYDUJESZ, A MY WYKONUJEMY 99% PRACY.

Znamy potrzeby pacjentów

Skorzystaj z doświadczenia, które zdobyliśmy pracując z dziesiątkami gabinetów i klinik medycznych oraz stomatologicznych.

Indywidualny opiekun klienta

Indywidualny opiekun klienta sprawi, że proces koordynacji kampanii reklamowych będzie dla Ciebie prosty i przyjemny. Będziesz mógł na bieżąco skonsultować wszystkie swoje wątpliwości.

Wykonamy 99% pracy

Ty podejmujesz decyzję — a my wykonujemy 99% pracy. Wychodzimy z założenia, że Twój czas jest niezwykle cenny i planujemy prace tak, by nie odciągać Cię niepotrzebnie od Twoich obowiązków.

Porozmawiajmy

Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Nazwa(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Dopasujemy rozwiązania do Twoich potrzeb

Doskonale rozumiemy, że gabinety i kliniki medyczne szczególnie interesuje zwiększenie ruchu w sieci, który przełoży się na ruch w gabinecie. Można to osiągnąć zarówno poprzez Google Ads, jak i Facebook Ads. 

W trakcie współpracy z nami to Ty decydujesz, jakie efekty chcesz osiągnąć i jaki budżet na to przeznaczyć, a my dopasowujemy właściwe rozwiązania. 

Jak działamy w przypadku Facebook Ads?

Wspomożemy Cię w przygotowaniu skutecznych kampanii reklamowych.

Grafiki strona Solutio (2)

Optymalizacja Business Managera

Wszystkie reklamy publikujemy przy użyciu profesjonalnego narzędzia do optymalizacji kampanii - Facebook Business Managera. Nigdy nie używamy ograniczonych opcji typu "promuj post".

Grafiki strona Solutio (2)

Kampania bazowa i remarketingowa

W każdym miesiącu planujemy, przygotowujemy i optymalizujemy kampanię nakierowaną na promowanie jednej usługi, produktu lub innego celu, a także powiązaną z nią kampanię remarketingową.

Grafiki strona Solutio (2)

Ciągła optymalizacja i proces testowania

Ustawienie reklam to dopiero początek naszej pracy. Do każdej kampanii reklamowej przygotowujemy co najmniej 2 zestawy reklamowe. Przez cały miesiąc sprawdzamy efektywność reklam, aktualizujemy je, by osiągać najlepsze rezultaty w dostępnym budżecie.

Grafiki strona Solutio (2)

Aktywny remarketing

Remarketing, a więc reklamy, które śledzą Cię po odwiedzeniu danej strony internetowej czy fanpage to najefektywniejszy rodzaj reklam na Facebooku. Zoptymalizujemy facebook Pixel oraz ustawimy skuteczny remarketing.

Jak działamy w przypadku Google Ads?

Na bazie naszego doświadczenia doradzimy Ci najlepsze rozwiązania.

Grafiki strona Solutio (2)

Analiza konkurencji, fraz kluczowych i ustalenie strategii

Reklama w Google to aukcja - licytujesz się z innymi gabinetami o wyświetlenia i wejścia na stronę. Określimy na jakie hasła wyświetla się konkurencja i doradzimy, jakie będą najbardziej opłacalne z Twojej perspektywy. Z wykorzystaniem płatnych narzędzi analitycznych przygotowujemy listę fraz, które są najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę.

Grafiki strona Solutio (2)

Kampania bazowa i remarketingowa

W każdym miesiącu planujemy, przygotowujemy i optymalizujemy kampanię nakierowaną na promowanie jednej usługi, produktu lub innego celu a także powiązaną z nią kampanię remarketingową.

Grafiki strona Solutio (2)

Ciągła optymalizacja

Ustawienie reklam to dopiero początek naszej pracy. Przez cały miesiąc sprawdzamy efektywność reklam, aktualizujemy je by osiągać najlepsze rezultaty w dostępnym budżecie.

Grafiki strona Solutio (2)

Aktywny remarketing

Remarketing, a więc reklamy, które śledzą Cię po odwiedzeniu danej strony internetowej to najefektywniejszy rodzaj reklam. Osoby, które odwiedzą twoją stronę, zobaczą reklamę remarketingową np. Onecie czy portalu branżowym.

Zaufali nam

Sprawdź strony gabinetów i klinik, które zaufały nam na przestrzeni lat.

Jak pracujemy?

STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS. 

W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.

Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z wyszczególnieniem zakresu prac i harmonogramem.

Po ustaleniu celów ustawiamy kampanie, a następnie przez okres całego miesiąca prowadzimy testy i optymalizujemy je.

Po zakończeniu każdego miesiąca przesyłamy raport podsumowujący zrealizowane działania wraz z wnioskami.

Opinie klientów

Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.

Zespół Solutio Medica przygotował dla mnie stronę internetową, z której bardzo jestem zadowolona. Strona zgodna jest z całą identyfikacją gabinetu, jego wnętrzem, dlatego uzyskaliśmy spójny efekt. Firma dobrze prowadziła cały projekt, dzięki czemu sprawnie go zakończyliśmy i opublikowaliśmy stronę. Bardzo podobały mi się spotkania, w czasie których omawialiśmy poszczególne etapy prac i wprowadzane zmiany. Akceptacja i korekta treści na stronę zajęła mi trochę czasu, ale taka jest specyfika branży medycznej, że trudno jest coś dokładnie i merytorycznie opisać. Mogłabym powiedzieć, że współpraca przebiegła idealnie.
Magdalena Kotur-Barańska
Osteodental
Nasza strona internetowa zdecydowanie przyciąga wzrok i świetnie oddaje charakter samego gabinetu. Solutio Medica opracowała ją dla nas kilka lat temu, ale nadal podoba mi się najbardziej spośród stron gabinetów, które widziałam.
Anna Haberko
Haberko.clinic
Jestem bardzo zadowolona ze strony, choć bałam się, o to, co na niej umieścić. Teraz widzę, że niepotrzebnie czekałam tyle lat na jej odświeżenie. Dziś jest tam wszystko, czego potrzebują moi pacjenci i nie jest krzykliwa.
Janina Grzywacz
Przychodnia Consilium
Przygotowywaliśmy się do otwarcia nowego gabinetu i chcieliśmy posiadać dobrze zoptymalizowaną i widoczną w Google stronę przed otwarciem. Pracę rozpoczęliśmy ok. 8 miesięcy przed rozpoczęciem przyjmowania pacjentów i była to bardzo dobra decyzja.
Piotr Orzeł
Orzeł Stomatologia
Nie wiedziałam, czego dokładnie potrzebuję na stronie i zespół Solutio Medica doradzał mi na każdym etapie. Teraz nie tylko mam miejsce w sieci, do którego kieruję pacjentki zainteresowane współpracą, ale mam również miejsce w sieci, gdzie mogę gromadzić i dzielić się wiedzą.
Monika Wiśniewska
Zaufana położna

Dla kogo pracujemy?

Od lat współpracujemy z branżą medyczną. 

Gabinety medyczne

Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.

Kliniki

Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.

Firmy farmaceutyczne

Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.

Lekarze

Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.

Startupy medyczne

Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.

Producenci sprzętu medycznego

Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.

Często zadawane pytania

Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.

Kampanie Google Ads pozwalają na docieranie do pacjentów lub klientów, zainteresowanych konkretnymi usługami i aktualnie szukających gabinetu, kliniki lub salonu do ich wykonania. To najskuteczniejsza formy reklamy, gdyż koszt reklamy rozliczany jest za efekt (np. wejścia na stronę www). Pomimo wyższego kosztu dotarcia do jednej osoby (niż w przypadku np. reklamy Facebook Ads), efektywność kampanii jest wyższa, bo osoby szukające w Google posiadają już wiedzę na temat danej usługi i szukają miejsca, w którym ją wykonają.

Kampanie na Facebooku pozwalają na aktywizację obecnej bazy pacjentów lub docieranie do osób przebywających w najbliższym otoczeniu gabinetu. To narzędzie, które świetnie nadaje się do budowania świadomości marki.

Tak! Możesz uzyskać bardziej ukierunkowany ruch niż do tej pory, kiedy wejścia pochodziły z ruchu organicznego i nie zawsze odbiorcy znajdowali się na Twojej stronie celowo. PPC umożliwia kierowanie oferty reklamowej do pacjentów na podstawie bardzo dokładnej lokalizacji – aż po kody pocztowe. To z pewnością zwiększy szansę na powodzenie Twoich poszukiwań. Jeżeli chcesz jeszcze bardziej dopracować swoją grupę docelową, możesz pokusić się o określenie płci, wieku czy nawet przybliżonych dochodów w gospodarstwie domowym.

Dokładna lokalizacja targetu: Możesz wybrać wiele bardzo specyficznych obszarów – co jest świetnym rozwiązaniem, jeśli posiadasz kilka placówek w różnych lokalizacjach. 

Różnicowanie reklam: Każda reklama może być dopasowana do lokalizacji, w której będzie wyświetlana.

Komfortowe ustawienia płatności: Nie ma żadnych kosztów związanych z samym wyświetlaniem reklamy. Płacisz za nią tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w link. Zasadniczo, jeśli strona jest odpowiednio zoptymalizowana, masz zagwarantowany wynik.

Wyszukiwanie na podstawie słów kluczowych: Możesz ustawić swoje reklamy w ten sposób, żeby były wyświetlane przy wyszukiwaniu odpowiedniego słowa kluczowego. Dzięki temu możesz poznać słowa kluczowe, którymi posługuje się użytkownik, kiedy umawia się na wizytę.

Szybkie rezultaty: Opieranie się na samym SEO z pewnością da rezultaty, ale na pewno nie będą one tak szybkie jak te generowane dzięki PPC.

Dowiedz się więcej z naszego bloga

Skorzystaj z naszej wiedzy.

jak poprawić swoją widoczność w sieci
Blog firmowy

10 wskazówek jak poprawić swoją widoczność w sieci

W erze internetu i rosnących oczekiwań pacjentów względem lekarzy kluczowe jest zadbanie o widoczność w …

Przejdź do wpisu →
kampania z mikro-influencerami
Portfolio

Case study – Kampania z mikro-influencerami, czyli dotarcie do szerszej grupy docelowej

Klient Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje zawodowe osób …

Przejdź do wpisu →
content marketing w branży health care
Marketing medyczny

Skuteczny content marketing w branży health care

W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)