PORTFOLIO
Case study Kulig Stomatologia
o kliencie
Centrum Stomatologii i Chirurgii Jamy Ustnej
Klient w momencie zgłoszenia się do naszej agencji prowadził gabinet pod inną nazwą. Od lat prowadził działalność umawiając pacjentów z NFZ oraz prywatnie. Obecnie istnieje pod nazwą Kulig – Centrum Stomatologii i Chirurgii Jamy ustnej.
Potrzebuję zwiększyć ilość wizyt prywatnych i zmienić placówkę na bardziej komercyjną. Chciałbym odmienić wizerunek swojego gabinetu.
CEL
Więcej wizyt prywatnych
Zgłaszając się, głównym założeniem klienta była zmiana formy prowadzenia gabinetu, zwiększając ilość wizyt prywatnych. Klient oferuje wysokiej jakości usługi, które rzadko utożsamiane są z wizytami refundowanymi przez NFZ. Celem było pokazanie, że gabinet jest nowoczesną placówką, posiadającą wyspecjalizowaną kadrę. Aby odmienić wizerunek placówki, potrzebny był rebranding, w którego skład wchodziła nowa nazwa gabinetu, identyfikacja wizualna, oznaczenie budynku oraz strona internetowa.
REZULTAT
Nowoczesna placówka z nowym wizerunkiem
Aby osiągnąć cel, zbudowaliśmy nowy wizerunek gabinetu. Ta zmiana przyczyniła się do większej ilości umawianych wizyt prywatnych. Dzięki całkowitej zmianie wizerunku, placówka zyskała duże zainteresowanie podyktowane ciekawością pacjentów w okolicy.
Sprawdź stronę
Architektura ułatwiająca znalezienie informacji na temat zabiegów
Strona jest przejrzysta, dzięki czemu znalezienie potrzebnych informacji jest łatwe i wygodne. Dzięki zakładce „Usługi”, pacjent może przeczytać więcej na temat zabiegów, z których chce skorzystać.
Jasny, estetyczny wygląd i oryginalny motyw przewodni
Charakterystycznym elementem witryny są elementy strony nawiązujące do logo, które posiada oryginalny podpis właściciela. Ten zabieg sprawił, że witryna stała się unikalna oraz elegancka.
PROCES
Zoptymalizowana strona pod wyszukiwarkę Google
Zoptymalizowana witryna to ważny element dobrej strony internetowej. Działania, które wprowadziliśmy miały na celu ułatwienie wyszukiwania strony w Google. Witrynę połączyliśmy z narzędziami analitycznymi, aby można było śledzić wyniki, a także z wizytówką Google.