PORTFOLIO
Strona internetowa gabinetu Denti-Med

o kliencie
Gabinet Stomatologiczny
w Wieliczce
Denti-Med to gabinet stomatologiczny w Wieliczce pod Krakowem. Jest to miejsce stworzone dla rodzin, gdzie przeprowadzane jest profesjonalne leczenie. Wśród specjalizacji gabinetu znajduje się implantologia, protetyka i endodoncja. Z myślą o komforcie pacjenta ośrodek zadbał o przyjazne dla niego wnętrza.
Strona powstała bardzo sprawnie. Zespół Solutio uwzględnił nasze potrzeby i specyfikę i zaproponował wiele ciekawych rozwiązań, żeby strona była łatwo wyszukiwana i gotowa do kampanii Google Ads.
CEL
Strona internetowa przynosząca efekty
Stworzenie strony, która będzie dostosowana do aktualnych wymogów Googla, w szczególności do zwiększenia efektywności kampanii Google Ads. Strona stworzona była kilka lat temu i nie odzwierciedla tego jak gabinet obecnie wygląda i funkcjonuje, dlatego klient chciał odświeżyć jego wizerunek. Jej wygląd oraz informacje na niej zawarte za zadanie miały przyciągnąć pacjentów do umówienia wizyty.
REZULTAT
Lepsza jakość reklam, dzięki nowej stronie internetowej
Strona przeszła całkowitą metamorfozę, tak aby ułatwiać konwersję, czyli umawianie wizyt pacjentów. Zmiana architektury strony wpłynęła pozytywnie na jakość reklam w systemie Google Ads oraz obniżyła ich koszt. W rezultacie zdobywa więcej odwiedzających, którzy sukcesywnie umawiają wizyty. Słowa kluczowe, które zostały wymienione na witrynie odpowiadają tym, które są chętnie wyszukiwane przez osoby poszukujące stomatologa. Takie działania pozwoliły nam ułatwić pacjentom drogę do strony klienta.
Sprawdź stronę

Funkcjonalna strona z motywem przewodnim
W obrębie strony zaprojektowano podstrony na temat każdej usługi, co niezbędne jest do kierowania reklam w systemie Google Ads na poszczególne usługi. W obrębie całej domeny ułatwiono umawianie wizyty: telefonicznie, mailowo lub za pomocą Znanego Lekarza. Aby zwiększyć widoczność domeny, stworzono indywidualne subdomeny dla każdego lekarza oraz higienistki.



Łatwe umawianie wizyty
Na stronach, także umieszczono bezpośrednią możliwość umówienia wizyty. Strona zmieniła szatę graficzną, w której dominuje unikalny, morski kolor. Pozwala to identyfikować gabinet z konkretnym motywem, a layout tworzy spójną i czytelna całość. Takie działanie sprawia, że pacjent zapamiętuje gabinet oraz czuje się zachęcony do umówienia wizyty.
PROCES
Przyjazna i wartościowa strona www
Tworzyliśmy stronę od nowa, tak aby ułatwić użytkownikowi poruszanie się po niej poprzez uporządkowanie treści do odpowiednich zakładek. Działania te również miały na celu dostosowanie się strony do wymagań kampanii Google Ads, które także przeprowadzimy. Teksty zawierają nasycone słowa kluczowe, dzięki którym pacjenci łatwiej odnajdą szukane frazy.
Zaplanowaliśmy także oddzielną sekcję ułatwiającą umawianie wizyt na portalu Znanylekarz.pl. Po zakończonym procesie projektowania wykonaliśmy audyt, który polegał na wyłapywaniu ewentualnych błędów i korygowaniu ich, aby strona była w pełni funkcjonalna.