Pozyskuj pacjentów
marketing kliniki okulistycznej | marketing medyczny
Marketing klinik okulistycznych
Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać nowych pacjentów do swojej kliniki okulistycznej. Umów bezpłatną konsultację w czasie której zanalizujemy Twoją sytuacje i dobierzemy indywidualne rozwiązania.
Skuteczny marketing w branży okulistycznej
Najlepsze praktyki dla gabinetu lub kliniki okulistycznej
Zadbaj o różnorodną ekspozycję
Pacjenci, którzy decydują się na drogie zabiegi z zakresu okulistyki, np. laserową korekcję wzroku, nie podejmują takiej decyzji z dnia na dzień. Celem Twoich działań powinno być stanie się „top of the mind”, gdy ktoś myśli o poprawie wzroku. Bądź widoczny w wielu miejscach i stawiaj na budowanie rozpoznawalności brandu. Facebook, TikTok, Instagram, reklama w Google powinny ze sobą współgrać. Nie ograniczaj się do internetu – bądź tam, gdzie przebywają specjalne grupy Twoich klientów.
Podkreśl bezpieczeństwo
W skutecznym marketingu kliniki okulistycznej stawiaj na budowanie zaufania. Pokazuj, jak zabiegi powinny być wykonane, omawiaj znaczenie elementów zabiegu czy doświadczenie osoby wykonującej zabieg. Staraj wyróżnić się spośród innych miejsc, które nie posiadają odpowiedniego doświadczenia, etyki pracy czy uprawnień. Wykorzystaj wiedze na temat najczęstszych obiekcji pacjentów i zbijaj je w social mediach czy blog postach.
Działaj zgodnie z prawem
Zgodnie z prawem, lekarze nie mogą używać perswazyjnych komunikatów zachęcających do umawiania wizyt. Dodatkowo, od 2023 roku nie można komunikować nazw urządzeń, technologii i materiałów, które wykorzystujemy w gabinecie. Na szczęście, wypracowaliśmy strategie, które pozwalają nam na skuteczne zapełnianie grafików nawet w tak wymagającym otoczeniu prawnym.
Wykorzystaj potencjał reklam
Systemy reklamowe Google Ads, Facebook Ads pozwalają dotrzeć do zdecydowanych pacjentów. Możesz robić reklamy wideo, graficzne, tekstowe, docierać do osób w Twojej lokalizacji, o konkretnym wieku, o konkretnych zainteresowaniach. Przeprowadzimy dla Ciebie kampanie, które wykorzystają wszystkie te możliwości.
Usługi dla okulistyki
Usługi marketingowe szyte na miarę klinik okulistycznych.
Projektowanie logo i identyfikacji wizualnej
czytaj więcej...
Tworzenie unikatowego brand identity
czytaj więcej...
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych
czytaj więcej...
Kampanie Google Ads i Faceboook Ads
czytaj więcej...
Prowadzenie kont na Facebooku, Instagramie, TikToku
czytaj więcej...
Pozycjonowanie stron internetowych
czytaj więcej...
Referencje
Poznaj opinie naszych klientów
Nasze realizacje
Poznaj projekty, które realizujemy
Czym jest konsultacja z ekspertem?
Uzupełnij formularz poniżej lub zadzwoń
Spotkanie z ekspertem to bezpłatna, godzinna rozmowa online, w czasie której chcemy lepiej poznać Twoje potrzeby. W jej trakcie podpowiemy jakie strategie sprawdzają się w podobnych klinikach i doradzimy rozwiązania, które pozwolą Ci osiągać zamierzone rezultaty.
Spotkanie nie jest zobowiązujące. Sam decydujesz, czy chcesz nawiązać współpracę.
Dominika Cierpiałowska
Key Account Manager
Odpowiadam za kontakt z klientami, umówię rozmowę z ekspertem
Justyna Uman-Ntuk
Ekspert
Poznaj eksperta
Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku farmacja oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Praktyk marketingu z 10-letnim doświadczeniem. w promocji usług i projektów medycznych.
Autorka licznych artykułów na temat marketingu medycznego, mówca TEDx, wykładała na studiach „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Świetnie rozumie perspektywę medyków oraz pacjentów i wykorzystuje tą wiedzę w swojej codziennej pracy.