Identyfikacja wizualna
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – zadbaj o wizerunek swojego gabinetu.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy
Pracując z właścicielami gabinetów i klinik wiemy, że czas jest ich najcenniejszym zasobem. Mając to na względzie kierujemy się prostą zasadą: 99% pracy wykonamy za Ciebie. My pracujemy i rekomendujemy rozwiązania, a Ty podejmujesz decyzje.
Porozmawiajmy
Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Co zawiera usługa?
Opracujemy dla Ciebie zestaw materiałów, które powinien mieć każdy gabinet lub klinika.


Logotyp
Wykonywany indywidualnie od postaw, bez wykorzystywania gotowych szablonów czy konfiguratorów. Masz pewność, że Twoje logo jest unikatowe.






Wizytówka firmowa i wizytówki personalne
Ogólna wizytówka firmowa gabinetu, do globalnego użytku lub imienne wizytówki dla Twoich pracowników.






Papier, teczki i ulotki firmowe
Papier firmowy, na którym możesz wydrukować dokumenty firmowe. Teczka, którą możesz wręczyć klientom. Ulotki na informacje o poszczególnych produktach. Estetycznie i z klasą.






Notesy
Szablon podręcznego notesu do notatek i krótkich zaleceń, z którego mogą korzystać lekarze i pracownicy gabinetu.






Plakat A4
Plakat informacyjny na targi oraz eventy stacjonarne.


Przykładowe realizacje
Sprawdź, jak może wyglądać Twoja identyfikacja wizualna
































Zaufali nam
Sprawdź strony gabinetów i klinik, które zaufały nam na przestrzeni lat.


























Jak pracujemy?
Staramy się ułatwić każdy etap pracy, by oszczędzać twój czas. Wypracowaliśmy proces, który pozwala nam to osiągać.
W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.
Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z ramowym planem prac i harmonogramem.
Pokazujemy prototypy, dopracowujemy wybrany z nich, a następnie tworzymy materiały.
Na koniec otrzymujesz kompletną księgę znaku, logo i materiały, jak wizytówki czy papier firmowy.
Dla kogo pracujemy?
Od lat współpracujemy z branżą medyczną.
Gabinety medyczne
Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.
Kliniki
Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.
Firmy farmaceutyczne
Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.
Lekarze
Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.
Startupy medyczne
Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.
Producenci sprzętu medycznego
Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.
Opinie klientów
Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.
Często zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.
Odpowiednia identyfikacja wizualna pomoże Ci w:
- Budowaniu odpowiedniej pozycji rynkowej.
- Uzasadnieniu cen usług w gabinecie lub klinice.
- Zakomunikowaniu zmiany profilu gabinetu (np. z usług finansowanych z NFZ na prywatne).
- Wyróżnieniu gabinetu, salonu lub kliniki na tle konkurencji.
W takiej sytuacji możemy przeprowadzić rebranding, czyli zmianę lub odświeżenie obecnej identyfikacji gabinetu. Jest to narzędzie pozwalające na zmianę profilu działalności gabinetu i zakomunikowanie np. nowych usług czy standardów.
Spójny branding i identyfikacja wizualna to pierwszy krok do budowania pożądanego wizerunku gabinetu, klinki czy marki w oczach pacjenta. Pozwala to na przyciąganie pacjentów zainteresowanych usługami na określonym poziomie jakości.
W cenie usługi znajduje się stworzenie oryginalnego logo, księgi znaku, wizytówki firmowej oraz personalnej. Dostarczamy również komplet materiałów do gabinetu (papier, teczki, notesy, plakat A4 oraz ulotki firmowe). Zapewniamy też opiekuna klienta.
Dowiedz się więcej z naszego bloga
Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.
3 sposoby na zwiększenie przychodów gabinetu medycznego
Chcesz zwiększyć przychody Twojego gabinetu, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? W tym artykule …
Strona internetowa gabinetu – wszystko co musisz wiedzieć
Strona internetowa gabinetu to dzisiaj podstawa w budowaniu wizerunku marki. Jest nowoczesną wizytówką. To na …
Jak wybrać agencję marketingową dla Twojego gabinetu?
Jest wiele metod marketingu usług medycznych. Składają się na nie promocja w Social Mediach, optymalizacja …