fbpx

Identyfikacja wizualna

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – zadbaj o wizerunek swojego gabinetu.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy

Wiemy, że czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Dlatego Ty decydujesz, a my wykonujemy 99% pracy.

Unikalny design

Wszystkie materiały dostosujemy do wyglądu Twojej strony internetowej, a nawet wnętrza Twojego gabinetu. Dzięki temu zbudujemy spójny wizerunek Twojej marki.

3 etapy pracy

Zaczynamy od przygotowaniu prototypów, dopracowujemy wybrany z nich, a następnie tworzymy komplet materiałów. Masz pełną kontrolę nad wykonywanymi działaniami.

Wykonamy
99% pracy

Ty podejmujesz decyzję — a my wykonujemy 99% pracy. Wychodzimy z założenia, że Twój czas jest niezwykle cenny i planujemy prace tak, by nie odciągać Cię niepotrzebnie od Twoich obowiązków.

Porozmawiajmy

Zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się do Ciebie jak najszybciej.

Nazwa(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Co zawiera identyfikacja wizualna?

Opracujemy dla Ciebie zestaw materiałów, które powinien mieć każdy gabinet lub klinika.

Grafiki strona Solutio (2)

Logotyp

Wykonywany indywidualnie od postaw, bez wykorzystywania gotowych szablonów czy konfiguratorów. Masz pewność, że Twoje logo jest unikatowe.

Grafiki strona Solutio (2)

Wizytówki firmowe i personalne

Ogólna wizytówka firmowa gabinetu, do globalnego użytku lub imienne wizytówki dla Twoich pracowników.

Grafiki strona Solutio (2)

Papier, teczki i ulotki firmowe

Papier firmowy, na którym możesz wydrukować dokumenty firmowe. Teczka, którą możesz wręczyć klientom. Ulotki na informacje o poszczególnych produktach. Estetycznie i z klasą.

Grafiki strona Solutio (2)

Notesy i plakat A4

Szablon podręcznego notesu do notatek i krótkich zaleceń, z którego mogą korzystać lekarze i pracownicy gabinetu i plakat informacyjny na targi oraz eventy stacjonarne.

Zaufali nam

Sprawdź strony gabinetów i klinik, które zaufały nam na przestrzeni lat.

Jak pracujemy?

STARAMY SIĘ UŁATWIĆ KAŻDY ETAP PRACY, BY OSZCZĘDZAĆ TWÓJ CZAS. 

W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.

Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z ramowym planem prac i harmonogramem.

Pokazujemy prototypy, dopracowujemy wybrany z nich, a następnie tworzymy materiały.

Na koniec otrzymujesz kompletną księgę znaku, logo i materiały, jak wizytówki czy papier firmowy.

Pobierz bezpłatne nagranie webinaru

JAK NALEŻY MYŚLEĆ O OPINIACH PACJENTÓW? OBEJRZYJ TEMATYCZNY WEBINAR.

Nazwa
Zgoda(wymagane)

Dla kogo pracujemy?

Od lat współpracujemy z branżą medyczną. 

Gabinety medyczne

Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.

Kliniki

Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.

Firmy farmaceutyczne

Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.

Lekarze

Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.

Startupy medyczne

Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.

Producenci sprzętu medycznego

Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.

Opinie klientów

Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.

Nasza strona internetowa zdecydowanie przyciąga wzrok i świetnie oddaje charakter samego gabinetu. Solutio Medica opracowała ją dla nas kilka lat temu, ale nadal podoba mi się najbardziej spośród stron gabinetów, które widziałam.
Anna Haberko
Haberko.clinic
Jestem bardzo zadowolona ze strony, choć bałam się, o to, co na niej umieścić. Teraz widzę, że niepotrzebnie czekałam tyle lat na jej odświeżenie. Dziś jest tam wszystko, czego potrzebują moi pacjenci i nie jest krzykliwa.
Janina Grzywacz
Przychodnia Consilium
Przygotowywaliśmy się do otwarcia nowego gabinetu i chcieliśmy posiadać dobrze zoptymalizowaną i widoczną w Google stronę przed otwarciem. Pracę rozpoczęliśmy ok. 8 miesięcy przed rozpoczęciem przyjmowania pacjentów i była to bardzo dobra decyzja.
Piotr Orzeł
Orzeł Stomatologia
Nie wiedziałam, czego dokładnie potrzebuję na stronie i zespół Solutio Medica doradzał mi na każdym etapie. Teraz nie tylko mam miejsce w sieci, do którego kieruję pacjentki zainteresowane współpracą, ale mam również miejsce w sieci, gdzie mogę gromadzić i dzielić się wiedzą.
Monika Wiśniewska
Zaufana położna

Często zadawane pytania

Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.

Odpowiednia identyfikacja wizualna pomoże Ci w:

  • Budowaniu odpowiedniej pozycji rynkowej.
  • Uzasadnieniu cen usług w gabinecie lub klinice.
  • Zakomunikowaniu zmiany profilu gabinetu (np. z usług finansowanych z NFZ na prywatne).
  • Wyróżnieniu gabinetu, salonu lub kliniki na tle konkurencji.

W takiej sytuacji możemy przeprowadzić rebranding, czyli zmianę lub odświeżenie obecnej identyfikacji gabinetu. Jest to narzędzie pozwalające na zmianę profilu działalności gabinetu i zakomunikowanie np. nowych usług czy standardów.

Spójny branding  i identyfikacja wizualna to pierwszy krok do budowania pożądanego wizerunku gabinetu, klinki czy marki w oczach pacjenta. Pozwala to na przyciąganie pacjentów zainteresowanych usługami na określonym poziomie jakości.

W cenie usługi znajduje się stworzenie oryginalnego logo, księgi znaku, komplet materiałów do gabinetu oraz opiekun klienta.

Dowiedz się więcej z naszego bloga

Skorzystaj z naszej wiedzy.

SiDLY obsługa marketingowa
Portfolio

Case study – Kompleksowa obsługa marketingowa dla SiDLY

Klient SiDLY to polska firma telemedyczna, która jest producentem profesjonalnych i innowacyjnych urządzeń medycznych.  #1 …

Przejdź do wpisu →
key performance indicators
Blog firmowy

Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?

Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej …

Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa a rynek stomatologiczny
Blog firmowy

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny – czy opłaca się zatrudnić taką agencję? Spójrzmy prawdzie w …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)