Do naszej agencji zgłosiła się dwójka specjalistów neurologii i psychiatrii. Pacjenci, którzy do nich się zgłaszają, borykają się z objawami fizycznymi oraz psychicznymi, które często współgrają ze sobą. Ich zadaniem jest właściwie rozpoznać problem oraz udzielić pomocy. Klienci działają w różnych placówkach, dlatego potrzebowali miejsca do którego będą mogli kierować swoich pacjentów. Stąd powstał pomysł na stworzenie strony internetowej Sieraccy.
Potrzebujemy strony, do której będziemy mogli kierować naszych pacjentów. Chcemy dzielić się z nimi naszą wiedzą, a także chcemy stworzyć fundament pod ewentualne otwarcie gabinetu.
Celem klienta było przede wszystkim dostarczenie informacji pacjentowi o doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Ważne było, aby na stronie została zagospodarowana przestrzeń w postaci bloga, gdzie będzie możliwość publikowania artykułów, które budują pozycję eksperta specjalizującego się w konkretnym obszarze medycyny.
Budowanie strony podzieliliśmy na 3 etapy. Początkowo określiliśmy potrzeby naszego klienta. Następnie zaproponowaliśmy architekturę strony, która będzie wykorzystywała funkcjonalność kontaktu i bloga. Ostatnim elementem było użycie narzędzi analitycznych: Google Analytics oraz Google Search Console w celu monitorowania ruchu użytkownika na stronie.
Witryna została zaprojektowana tak, aby w przyszłości była częścią fundamentalną w przypadku założenia kliniki. Wzbudza zaufanie i profesjonalizm, a pacjenci mogą dowiedzieć się więcej, dzięki sekcji „Blog”.
Na stronie oprócz opisów specjalistów znalazły się linki prowadzące do umówienia wizyty w różnych placówkach na portalu Znany Lekarz. To działanie sprawia, że pacjent ma ułatwioną ścieżkę do umówienia wizyty.
Powstała strona Sieraccy, która dostarcza przestrzeń do dalszej pracy. Umożliwia publikowanie blog postów, w których specjaliści mogą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Od tego momentu klienci mają możliwość ciągłego rozwoju strony. Oprócz tego witryna stała się zoptymalizowanym miejscem w sieci, do którego trafiają stali pacjenci naszych klientów.
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.