fbpx

Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Blog firmowy
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Uncategorized
  • Wizerunek placówki medycznej
Uncategorized

Booksy dla gabinetu kosmetycznego/ medycyny estetycznej – czy warto?

Gdzie użytkownicy internetu kierują swoje pierwsze kroki, by umówić wizytę u lekarza? Na portal ZnanyLekarz. …

Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej

Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów na zabiegi wysokomarżowe?

Zdobycie pacjenta w dzisiejszych czasach stało się wiodącym wyzwaniem dla każdego gabinetu. Pojawia się coraz …

Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej

Jak usunąć negatywną opinie o lekarzu?

Recenzje w internecie coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Mają ogromny wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku …

Przejdź do wpisu →
znanylekarz
Wizerunek placówki medycznej

ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy?

ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy? ZnanyLekarz, czyli portal do umawiania wizyt? To jedynie …

Przejdź do wpisu →
Oprogramowanie dla gabinetu stomatologicznego
Wizerunek placówki medycznej

Oprogramowanie dla gabinetu stomatologicznego – które wybrać?

Oprogramowanie dla gabinetu stomatologicznego – które wybrać?   Zastanawiasz się co może usprawnić pracę w …

Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO

Czym jest medyczne SEO?

Strona główna Branża medyczna różni się pod pewnymi względami od innych gałęzi usług. Jednak gabinety …

Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Strona internetowa gabinetu lekarskiego – jakie są najczęstsze błędy?

Chcesz sprostać oczekiwaniom swoich pacjentów, więc na bieżąco aktualizujesz swoją wiedzę? Świetnie! A czy pamiętasz …

Przejdź do wpisu →
strony internetowe dla medyków
Wizerunek placówki medycznej

Strony internetowe dla medyków – dobre praktyki

Strona główna Jako agencja, która zajmuje się projektowaniem witryn medycznych od wielu lat wiemy, jak …

Przejdź do wpisu →
jak skutecznie prowadzić Facebooka
Marketing medyczny

Jak skutecznie prowadzić Facebooka gabinetu medycznego?

Fanpage w social media dla gabinetu medycznego pełni rolę „wirtualnej wizytówki”, dzięki której pacjenci mogą …

Przejdź do wpisu →
3 sposoby na zwiększenie przychodu
Blog firmowy

3 sposoby na zwiększenie przychodów gabinetu medycznego

Chcesz zwiększyć przychody Twojego gabinetu, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? W tym artykule …

Przejdź do wpisu →
Negatywne opinie o lekarzach
Wizerunek placówki medycznej

Negatywne opinie o lekarzach – jak z nimi walczyć?

Czy negatywne opinie faktycznie to tak duży problem? Obecnie opinie w sieci zaczynają wypierać słowne …

Przejdź do wpisu →
SiDLY obsługa marketingowa
Portfolio

Case study – Kompleksowa obsługa marketingowa dla SiDLY

Klient SiDLY to polska firma telemedyczna, która jest producentem profesjonalnych i innowacyjnych urządzeń medycznych.  #1 …

Przejdź do wpisu →
Portfolio

Case study – kampania Facebook Ads dla Wydawnictwa Farmaceutycznego

Klient Wydawnictwo farmaceutyczne to największy wydawca publikacji dla farmaceutów na polskim rynku. W swoim portfolio …

Przejdź do wpisu →
harmonogram publikacji w social media
Blog firmowy

Harmonogram publikacji w social media – podstawowe informacje

Chcesz utrzymywać pozytywny wizerunek Twojego gabinetu, więc starasz się do tego wykorzystać działania w mediach …

Przejdź do wpisu →
Portfolio

SXO strony Kariera w Farmacji – wzrost kluczowych wskaźników o 230 %

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach …

Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie lokalne
Lokalne SEO

Pozycjonowanie lokalne dla Twojego gabinetu

Jeśli prowadzisz gabinet, zapewne jesteś nastawiony w dużej mierze na lokalnych klientów. Czy wiesz, co …

Przejdź do wpisu →
strona internetowa gabinetu
Blog firmowy

Strona internetowa gabinetu – wszystko co musisz wiedzieć

Strona internetowa gabinetu to dzisiaj podstawa w budowaniu wizerunku marki. Jest nowoczesną wizytówką. To na …

Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie kliniki
Portfolio

Case study – Pozycjonowanie kliniki stomatologicznej – Orzeł Dental Care

Klient Nowo powstałą klinika z ambicjami aby stać się liderem na lokalnym rynku usług ortodontycznych. …

Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie lokalne
Portfolio

Case study – Nr 1 na mapie w lokalnych wynikach wyszukiwania – pozycjonowanie lokalne dla sieci sklepów medycznych Senioralny.pl

klient Senioralny.pl to sieć nternetowych oraz stacjonarnych sklepów medycznych. Dla klienta bardzo ważne było zostać …

Przejdź do wpisu →
kampania z mikro-influencerami
Portfolio

Case study – Kampania z mikro-influencerami, czyli dotarcie do szerszej grupy docelowej

Klient Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje zawodowe osób …

Przejdź do wpisu →
działania marketingowe
Portfolio

Case study – Kampania marketingowa dla Kariera w Farmacji

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach …

Przejdź do wpisu →
harmonogram publikacji w social media
Blog firmowy

Tworzenie treści na czasie!

Niezależnie od tego czym się zajmujesz, tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z aktualnymi …

Przejdź do wpisu →
jak zdobyć pacjentów do gabinetu
Blog firmowy

Jak zdobyć pacjentów do gabinetu stomatologicznego? – 38 sposobów

Prowadzenie gabinetu stomatologicznego to wiele wyzwań – personel, zamówienia, marża na poszczególnych zabiegach. W natłoku …

Przejdź do wpisu →
denta point
Pozyskiwanie pacjentów

Publikacja w prasie o gabinecie Denta Point – „Dla pacjenta zawsze jest czas”

Otwierając nowy gabinet warto zadbać o to, by pacjenci mieli szansę się o nim dowiedzieć. …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)