fbpx

Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Wizerunek placówki medycznej
Finanse w placówce medycznej

Jak ustalić budżet reklamowy gabinetu stomatologicznego w 2024?

W tak konkurencyjnym środowisku, jakim jest medycyna, efektywne zarządzanie budżetem reklamowym staje się kluczowym czynnikiem ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Duże zmiany w Google – Consent Mode v2

W ostatnich latach ochrona danych osobowych stała się priorytetem, a nowe przepisy wymagają od firm ...
Przejdź do wpisu →
Portfolio

Logo dla gabinetu – jak je zaprojektować?

Jak zaprojektować logo dla gabinetu, które przyciągnie pacjentów? Zobacz te informacje, które musisz wiedzieć przed projektowaniem...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO

Kiedy promować gabinet w Google Ads?

Jak promować gabinet w sieci, kiedy konkurencja jest tak duża? Do czego przydadzą się reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Zanim uruchomisz swoją pierwszą kampanię ...
Przejdź do wpisu →
pozytywne opinie o gabinecie
Pozyskiwanie pacjentów

Jak zebrać pozytywne opinie po wizycie w gabinecie?

Jak zdobyć pozytywne opinie po wizycie? Sprawdź te 5 sprawdzonych sposobów i wypróbuj je w swoim gabinecie. To działa!
Przejdź do wpisu →
social media w branży medycznej
Marketing medyczny

Jak prowadzić Instagrama i Facebook’a w branży medycznej? Poradnik social media

Chcesz prowadzić social media w branży medycznej? Zobacz od czego powinieneś zacząć przed publikacją na Instagramie i Facebooku. Poradnik krok po kroku.
Przejdź do wpisu →
Chat GPT w branży medycznej
Marketing medyczny

Chat GPT będzie tworzył treści medyczne?

Razem z pojawieniem się nowych możliwości generowania tekstów i obrazów pojawiła się ciekawość czy Chat GPT jest w stanie tworzyć treści medyczne. Czy sztuczna inteligencja ...
Przejdź do wpisu →
Medyczna identyfikacja wizualna dla gabinetu i kliniki
Wizerunek placówki medycznej

Identyfikacja wizualna dla gabinetu – jak powinna wyglądać?

Dobrze przygotowana identyfikacja to wizytówka zarówno gabinetu, jak i usług, które są w nim świadczone. Zobacz jakie korzyści zyskasz, dzięki brandingowi.
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Ustawa o wyrobach medycznych – jak będzie wyglądać marketing medyczny w 2023 roku?

Jakie działania będą dozwolone w reklamowaniu wyrobów medycznych? Czy to koniec dodania zdjęć przed i po? Dowiedz się więcej z artykułu.
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Skuteczna strona internetowa gabinetu w 2023 roku.

Przedstawiamy Ci trendy, które sprawią, że witryna Twojej placówki przyciągnie więcej nowych pacjentów w nowym roku.
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa
Marketing medyczny

Jedna agencja marketingowa – dlaczego warto?

Współpraca z wieloma agencjami marketingowymi? A może zorganizowana praca z jedną?
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Marketing medyczny – rozumiemy lekarzy, myślimy jak pacjenci

Marketing medyczny jest bardzo specyficznym obszarem. Jesteśmy agencją, która działa w tym wąskim obszarze od ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów

Booksy dla gabinetów medycyny estetycznej i higienistek stomatologicznych?

Gdzie pacjenci kierują swoje pierwsze kroki, by umówić wizytę u lekarza? Na portal ZnanyLekarz. Ale ...
Przejdź do wpisu →
Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi
Marketing medyczny

Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów na zabiegi wysokomarżowe?

Drogie zabiegi medyczne często idą w parze z pytaniem "Jak pozyskać pacjentów?". Zobacz jedną z naszych strategii, która wypełniła kalendarze naszych klientów.
Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej

Jak usunąć negatywną opinie o lekarzu?

Recenzje w internecie coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Mają ogromny wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku ...
Przejdź do wpisu →
znanylekarz
Wizerunek placówki medycznej

ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy?

ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy? ZnanyLekarz, czyli portal do umawiania wizyt? To jedynie ...
Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej

Oprogramowanie dla gabinetu stomatologicznego – które wybrać?

Zastanawiasz się co może usprawnić pracę w Twoim gabinecie? Warto postawić na dobry program do ...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO

Medyczne SEO – czym jest pozycjonowanie strony?

Branża medyczna różni się pod pewnymi względami od innych gałęzi usług. Jednak gabinety lekarskie oraz ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Strona internetowa gabinetu lekarskiego – jakie są najczęstsze błędy?

Prowadzisz stronę gabinetu? Koniecznie sprawdź, czy nie popełniasz tych popularnych błędów! Napraw je i zapełniaj wolne luki w kalendarzu.
Przejdź do wpisu →
Strona internetowa dla lekarza
Pozyskiwanie pacjentów

Strony internetowe dla medyków – dobre praktyki

Jak powinna wyglądać skuteczna strona internetowa dla gabinetu lub lekarza? Zobacz nasze wskazówki. Czytaj dalej...
Przejdź do wpisu →
jak skutecznie prowadzić Facebooka
Marketing medyczny

Facebook gabinetu medycznego – jak skutecznie go prowadzić

Fanpage w social media dla gabinetu medycznego pełni rolę „wirtualnej wizytówki”, dzięki której pacjenci mogą ...
Przejdź do wpisu →
3 sposoby na zwiększenie przychodu
Finanse w placówce medycznej

3 sposoby na zwiększenie przychodów gabinetu medycznego

Chcesz zwiększyć przychody Twojego gabinetu, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? W tym artykule ...
Przejdź do wpisu →
Negatywne opinie o lekarzach
Wizerunek placówki medycznej

Negatywne opinie o lekarzach – jak z nimi walczyć?

Czy negatywne opinie faktycznie to tak duży problem? Obecnie opinie w sieci zaczynają wypierać słowne ...
Przejdź do wpisu →
SiDLY obsługa marketingowa
Portfolio

Case study – Kompleksowa obsługa marketingowa dla SiDLY

Klient SiDLY to polska firma telemedyczna, która jest producentem profesjonalnych i innowacyjnych urządzeń medycznych.  #1 ...
Przejdź do wpisu →