Poradnik marketingowy
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

- Wszystkie
- Finanse w placówce medycznej
- Lokalne SEO
- Marketing medyczny
- Portfolio
- Pozyskiwanie pacjentów
- Wizerunek placówki medycznej
Logo dla gabinetu – jak je zaprojektować?
Jak zaprojektować logo dla gabinetu, które przyciągnie pacjentów? Zobacz te informacje, które musisz wiedzieć przed projektowaniem…
Kiedy promować gabinet w Google Ads?
Jak promować gabinet w sieci, kiedy konkurencja jest tak duża? Do czego przydadzą się reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Zanim uruchomisz swoją pierwszą kampanię lub zlecisz ją agencji, zobacz, w jaki sposób możesz zareklamować swoją placówkę i usługi.
Jak zebrać pozytywne opinie po wizycie w gabinecie?
Jak zdobyć pozytywne opinie po wizycie? Sprawdź te 5 sprawdzonych sposobów i wypróbuj je w swoim gabinecie. To działa!
Jak prowadzić Instagrama i Facebook’a w branży medycznej? Poradnik social media
Chcesz prowadzić social media w branży medycznej? Zobacz od czego powinieneś zacząć przed publikacją na Instagramie i Facebooku. Poradnik krok po kroku.
Chat GPT będzie tworzył treści medyczne?
Razem z pojawieniem się nowych możliwości generowania tekstów i obrazów pojawiła się ciekawość czy Chat GPT jest w stanie tworzyć treści medyczne. Czy sztuczna inteligencja zatem zastąpi wiedzę medyka w sieci?
Identyfikacja wizualna dla gabinetu – jak powinna wyglądać?
Dobrze przygotowana identyfikacja to wizytówka zarówno gabinetu, jak i usług, które są w nim świadczone. Zobacz jakie korzyści zyskasz, dzięki brandingowi.
Ustawa o wyrobach medycznych – jak będzie wyglądać marketing medyczny w 2023 roku?
Jakie działania będą dozwolone w reklamowaniu wyrobów medycznych? Czy to koniec dodania zdjęć przed i po? Dowiedz się więcej z artykułu.
Skuteczna strona internetowa gabinetu w 2023 roku.
Przedstawiamy Ci trendy, które sprawią, że witryna Twojej placówki przyciągnie więcej nowych pacjentów w nowym roku.
Jedna agencja marketingowa – dlaczego warto?
Współpraca z wieloma agencjami marketingowymi? A może zorganizowana praca z jedną?
Marketing medyczny – rozumiemy lekarzy, myślimy jak pacjenci
Marketing medyczny jest bardzo specyficznym obszarem. Jesteśmy agencją, która działa w tym wąskim obszarze od …
Booksy dla gabinetów medycyny estetycznej i higienistek stomatologicznych?
Gdzie pacjenci kierują swoje pierwsze kroki, by umówić wizytę u lekarza? Na portal ZnanyLekarz. Ale …
Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów na zabiegi wysokomarżowe?
Drogie zabiegi medyczne często idą w parze z pytaniem „Jak pozyskać pacjentów?”. Zobacz jedną z naszych strategii, która wypełniła kalendarze naszych klientów.
Jak usunąć negatywną opinie o lekarzu?
Recenzje w internecie coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Mają ogromny wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku …
ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy?
ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy? ZnanyLekarz, czyli portal do umawiania wizyt? To jedynie …
Oprogramowanie dla gabinetu stomatologicznego – które wybrać?
Zastanawiasz się co może usprawnić pracę w Twoim gabinecie? Warto postawić na dobry program do …
Medyczne SEO – czym jest pozycjonowanie strony?
Branża medyczna różni się pod pewnymi względami od innych gałęzi usług. Jednak gabinety lekarskie oraz …
Strona internetowa gabinetu lekarskiego – jakie są najczęstsze błędy?
Prowadzisz stronę gabinetu? Koniecznie sprawdź, czy nie popełniasz tych popularnych błędów! Napraw je i zapełniaj wolne luki w kalendarzu.
Strony internetowe dla medyków – dobre praktyki
Jak powinna wyglądać skuteczna strona internetowa dla gabinetu lub lekarza? Zobacz nasze wskazówki. Czytaj dalej…
Jak skutecznie prowadzić Facebooka gabinetu medycznego?
Fanpage w social media dla gabinetu medycznego pełni rolę „wirtualnej wizytówki”, dzięki której pacjenci mogą …
3 sposoby na zwiększenie przychodów gabinetu medycznego
Chcesz zwiększyć przychody Twojego gabinetu, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? W tym artykule …
Negatywne opinie o lekarzach – jak z nimi walczyć?
Czy negatywne opinie faktycznie to tak duży problem? Obecnie opinie w sieci zaczynają wypierać słowne …
Case study – Kompleksowa obsługa marketingowa dla SiDLY
Klient SiDLY to polska firma telemedyczna, która jest producentem profesjonalnych i innowacyjnych urządzeń medycznych. #1 …
Case study – kampania Facebook Ads dla Wydawnictwa Farmaceutycznego
Klient Wydawnictwo farmaceutyczne to największy wydawca publikacji dla farmaceutów na polskim rynku. W swoim portfolio …
Harmonogram publikacji w social media – podstawowe informacje
Chcesz utrzymywać pozytywny wizerunek Twojego gabinetu, więc starasz się do tego wykorzystać działania w mediach …