Poradnik marketingowy
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.
- Wszystkie
- Finanse w placówce medycznej
- Lokalne SEO
- Marketing medyczny
- Portfolio
- Pozyskiwanie pacjentów
- Wizerunek placówki medycznej
Finanse w placówce medycznej
Jak ustalić budżet reklamowy gabinetu stomatologicznego w 2024?
W tak konkurencyjnym środowisku, jakim jest medycyna, efektywne zarządzanie budżetem reklamowym staje się kluczowym czynnikiem ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Duże zmiany w Google – Consent Mode v2
W ostatnich latach ochrona danych osobowych stała się priorytetem, a nowe przepisy wymagają od firm ...
Przejdź do wpisu →
Portfolio
Logo dla gabinetu – jak je zaprojektować?
Jak zaprojektować logo dla gabinetu, które przyciągnie pacjentów? Zobacz te informacje, które musisz wiedzieć przed projektowaniem...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
Kiedy promować gabinet w Google Ads?
Jak promować gabinet w sieci, kiedy konkurencja jest tak duża? Do czego przydadzą się reklamy w systemie reklamowym Google Ads? Zanim uruchomisz swoją pierwszą kampanię ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Jak zebrać pozytywne opinie po wizycie w gabinecie?
Jak zdobyć pozytywne opinie po wizycie? Sprawdź te 5 sprawdzonych sposobów i wypróbuj je w swoim gabinecie. To działa!
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Jak prowadzić Instagrama i Facebook’a w branży medycznej? Poradnik social media
Chcesz prowadzić social media w branży medycznej? Zobacz od czego powinieneś zacząć przed publikacją na Instagramie i Facebooku. Poradnik krok po kroku.
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Chat GPT będzie tworzył treści medyczne?
Razem z pojawieniem się nowych możliwości generowania tekstów i obrazów pojawiła się ciekawość czy Chat GPT jest w stanie tworzyć treści medyczne. Czy sztuczna inteligencja ...
Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej
Identyfikacja wizualna dla gabinetu – jak powinna wyglądać?
Dobrze przygotowana identyfikacja to wizytówka zarówno gabinetu, jak i usług, które są w nim świadczone. Zobacz jakie korzyści zyskasz, dzięki brandingowi.
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Ustawa o wyrobach medycznych – jak będzie wyglądać marketing medyczny w 2023 roku?
Jakie działania będą dozwolone w reklamowaniu wyrobów medycznych? Czy to koniec dodania zdjęć przed i po? Dowiedz się więcej z artykułu.
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Skuteczna strona internetowa gabinetu w 2023 roku.
Przedstawiamy Ci trendy, które sprawią, że witryna Twojej placówki przyciągnie więcej nowych pacjentów w nowym roku.
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Jedna agencja marketingowa – dlaczego warto?
Współpraca z wieloma agencjami marketingowymi? A może zorganizowana praca z jedną?
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Marketing medyczny – rozumiemy lekarzy, myślimy jak pacjenci
Marketing medyczny jest bardzo specyficznym obszarem. Jesteśmy agencją, która działa w tym wąskim obszarze od ...
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Booksy dla gabinetów medycyny estetycznej i higienistek stomatologicznych?
Gdzie pacjenci kierują swoje pierwsze kroki, by umówić wizytę u lekarza? Na portal ZnanyLekarz. Ale ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów na zabiegi wysokomarżowe?
Drogie zabiegi medyczne często idą w parze z pytaniem "Jak pozyskać pacjentów?". Zobacz jedną z naszych strategii, która wypełniła kalendarze naszych klientów.
Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej
Jak usunąć negatywną opinie o lekarzu?
Recenzje w internecie coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Mają ogromny wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku ...
Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej
ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy?
ZnanyLekarz – pełny grafik czy strata pieniędzy? ZnanyLekarz, czyli portal do umawiania wizyt? To jedynie ...
Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej
Oprogramowanie dla gabinetu stomatologicznego – które wybrać?
Zastanawiasz się co może usprawnić pracę w Twoim gabinecie? Warto postawić na dobry program do ...
Przejdź do wpisu →
Lokalne SEO
Medyczne SEO – czym jest pozycjonowanie strony?
Branża medyczna różni się pod pewnymi względami od innych gałęzi usług. Jednak gabinety lekarskie oraz ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Strona internetowa gabinetu lekarskiego – jakie są najczęstsze błędy?
Prowadzisz stronę gabinetu? Koniecznie sprawdź, czy nie popełniasz tych popularnych błędów! Napraw je i zapełniaj wolne luki w kalendarzu.
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów
Strony internetowe dla medyków – dobre praktyki
Jak powinna wyglądać skuteczna strona internetowa dla gabinetu lub lekarza? Zobacz nasze wskazówki. Czytaj dalej...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny
Facebook gabinetu medycznego – jak skutecznie go prowadzić
Fanpage w social media dla gabinetu medycznego pełni rolę „wirtualnej wizytówki”, dzięki której pacjenci mogą ...
Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej
3 sposoby na zwiększenie przychodów gabinetu medycznego
Chcesz zwiększyć przychody Twojego gabinetu, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? W tym artykule ...
Przejdź do wpisu →
Wizerunek placówki medycznej
Negatywne opinie o lekarzach – jak z nimi walczyć?
Czy negatywne opinie faktycznie to tak duży problem? Obecnie opinie w sieci zaczynają wypierać słowne ...
Przejdź do wpisu →
Portfolio
Case study – Kompleksowa obsługa marketingowa dla SiDLY
Klient SiDLY to polska firma telemedyczna, która jest producentem profesjonalnych i innowacyjnych urządzeń medycznych. #1 ...
Przejdź do wpisu →