Klient prowadzi gabinet w Wieliczce niedaleko Krakowa. Posiada pełen zakres usług, kompleksową diagnostykę na miejscu oraz własny parking. Wśród specjalizacji gabinetu znajduje się implantologia, protetyka i endodoncja.
Gabinet Denti-Med przybrał za cel zwiększenie ilości zapisów na zabiegi, szczególnie te wysokomarżowe, np. implantologię czy protetykę. Dotychczasowi pacjenci nie umawiali wystarczająco dużo tego typu wizyt, dlatego poprzez kampanie Google Ads chcieliśmy zwiększyć zainteresowanie ofertą placówki.
Stworzyliśmy zupełnie nową stronę, w której skupiliśmy się na tym, aby była ona dostosowana do kampanii Google Ads. Po jej wdrożeniu zwiększyła się jakość kampanii i ich skuteczność.
Aby osiągnąć cel klienta zaproponowaliśmy kampanię Google Ads, która składała się z kilku różnych aktywności. Wykorzystano kampanię w sieci wyszukiwania (typu search), reklamę dynamiczną, a także kampanię typu Max Performance. Po pierwszym okresie zaczęliśmy selekcjonować poszczególne grupy wyszukiwanych haseł i tworzyliśmy dedykowane kampanie dla poszczególnych usług. Ze względu na wysoki wolument zapytań w Krakowie i Wieliczne, możliwe było równoległe prowadzenie kampanii promujących wąskie, konkretne usługi.
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.