Pozyskuj pacjentów
marketing dla klinik leczenia niepłodności | marketing medyczny
Marketing klinik leczenia niepłodności
Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać pacjentów do kliniki leczenia niepłodności. Umów bezpłatną konsultację w czasie której zanalizujemy Twoją sytuacje i dobierzemy indywidualne rozwiązania.
Skuteczny marketing w leczeniu niepłodności
Najlepsze praktyki dla kliniki leczenia niepłodności
Przełam tabu, oswajaj z tematem leczenia niepłodności
Problemy z płodnością to temat tabu w naszym społeczeństwie. Pacjenci nie mają wiedzy, często ulegają mitom, których jest pełno w sieci. Jednym z największych wyzwań klinik jest „oswojenie” tematyki problemów z płodnością. Musisz przełamać tabu, i sprawić, że pacjenci będą chcieli czytać i dowiadywać się o rozwiązaniach, jakie oferują nowe technologie i procedury. Edukuj na temat profilaktyki, mów o tym, kiedy warto omówić konsultację i normalizuj ją. Realizuj to działania z ludzką twarzą, pokaż zespół, wnętrze kliniki — zaproś wirtualnie pacjenta do środka, by sam się przekonał, że to nic strasznego.
Buduj zaufanie długofalowo
Decyzje o odwiedzinach w klinice leczenia niepłodności nie podejmuje się z dnia na dzień. Bardzo często pacjenci potrzebują miesięcy lub lat. Musisz dostosować się do tempa pacjentów i prowadzić działania, które pozwolą Ci na zbudowanie zaufania w długiej perspektywie. To sposób, aby Twoja klinika stała się pierwszym wyborem. Skup się prowadzeniu działań edukacyjnych, ale prowadź je w ciepły ludzki sposób. Pokaż zespół, mów prostym językiem i odpowiadaj na wątpliwości, jakie słyszysz w gabinecie od pacjentów.
Działaj zgodnie z prawem
Zgodnie z prawem, lekarze nie mogą używać perswazyjnych komunikatów zachęcających do umawiania wizyt. Dodatkowo, od 2023 roku nie można komunikować nazw urządzeń, technologii i materiałów, które wykorzystujemy w gabinecie. Nie możemy powiedzieć o najnowszym urządzeniu, które pozwala na szczegółową diagnostykę, ale możemy edukować na temat tego, jakie są rodzaje badań. Wypracowaliśmy strategie, które pozwalają nam na prowadzenia skutecznych działań w tak wymagającym otoczeniu prawnym.
Wykorzystaj potencjał reklam
Systemy reklamowe Google Ads, Facebook Ads pozwalają dotrzeć z informacją o twojej klinice do pacjentów, którzy już aktynie szukają sposobów na leczenie niepłodności. Możemy sprawić, że klinika będzie widoczna po wpisaniu hasła w Google, pojawi się w postaci edukacyjnych i różnorodnych przekazów w social mediach. Przeprowadzimy dla Ciebie kampanie, które wykorzystają wszystkie te możliwości.
Usługi dla ośrodków leczenia niepłodności
Usługi marketingowe szyte na miarę klinik leczenia niepłodności
Projektowanie logo i identyfikacji wizualnej
czytaj więcej...
Tworzenie unikatowego brand identity
czytaj więcej...
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych
czytaj więcej...
Kampanie Google Ads i Faceboook Ads
czytaj więcej...
Prowadzenie kont na Facebooku, Instagramie, TikToku
czytaj więcej...
Pozycjonowanie stron internetowych
czytaj więcej...
Referencje
Poznaj opinie naszych klientów
Nasze realizacje
Poznaj projekty, które realizujemy
Czym jest konsultacja z ekspertem?
Uzupełnij formularz poniżej lub zadzwoń
Spotkanie z ekspertem to bezpłatna, godzinna rozmowa online, w czasie której chcemy lepiej poznać Twoje potrzeby. W jej trakcie podpowiemy jakie strategie sprawdzają się w podobnych klinikach i doradzimy rozwiązania, które pozwolą Ci osiągać zamierzone rezultaty.
Spotkanie nie jest zobowiązujące. Sam decydujesz, czy chcesz nawiązać współpracę.
Dominika Cierpiałowska
Key Account Manager
Odpowiadam za kontakt z klientami, umówię rozmowę z ekspertem
Justyna Uman-Ntuk
Ekspert
Poznaj eksperta
Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku farmacja oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Praktyk marketingu z 10-letnim doświadczeniem. w promocji usług i projektów medycznych.
Autorka licznych artykułów na temat marketingu medycznego, mówca TEDx, wykładała na studiach „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Świetnie rozumie perspektywę medyków oraz pacjentów i wykorzystuje tą wiedzę w swojej codziennej pracy.