fbpx

Pozyskuj pacjentów

marketing dla klinik leczenia niepłodności | marketing medyczny

Marketing klinik leczenia niepłodności

Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać pacjentów do kliniki leczenia niepłodności. Umów bezpłatną konsultację w czasie której zanalizujemy Twoją sytuacje i dobierzemy indywidualne rozwiązania. 

Skuteczny marketing w leczeniu niepłodności

Najlepsze praktyki dla kliniki leczenia niepłodności 

Przełam tabu, oswajaj z tematem leczenia niepłodności

Problemy z płodnością to temat tabu w naszym społeczeństwie. Pacjenci nie mają wiedzy, często ulegają mitom, których jest pełno w sieci. Jednym z największych wyzwań klinik jest „oswojenie” tematyki problemów z płodnością. Musisz przełamać tabu, i sprawić, że pacjenci będą chcieli czytać i dowiadywać się o rozwiązaniach, jakie oferują nowe technologie i procedury. Edukuj na temat profilaktyki, mów o tym, kiedy warto omówić konsultację i normalizuj ją. Realizuj to działania z ludzką twarzą, pokaż zespół, wnętrze kliniki — zaproś wirtualnie pacjenta do środka, by sam się przekonał, że to nic strasznego.

Buduj zaufanie długofalowo

Decyzje o odwiedzinach w klinice leczenia niepłodności nie podejmuje się z dnia na dzień. Bardzo często pacjenci potrzebują miesięcy lub lat. Musisz dostosować się do tempa pacjentów i prowadzić działania, które pozwolą Ci na zbudowanie zaufania w długiej perspektywie. To sposób, aby Twoja klinika stała się pierwszym wyborem. Skup się prowadzeniu działań edukacyjnych, ale prowadź je w ciepły ludzki sposób. Pokaż zespół, mów prostym językiem i odpowiadaj na wątpliwości, jakie słyszysz w gabinecie od pacjentów.

Działaj zgodnie z prawem

Zgodnie z prawem, lekarze nie mogą używać perswazyjnych komunikatów zachęcających do umawiania wizyt. Dodatkowo, od 2023 roku nie można komunikować nazw urządzeń, technologii i materiałów, które wykorzystujemy w gabinecie. Nie możemy powiedzieć o najnowszym urządzeniu, które pozwala na szczegółową diagnostykę, ale możemy edukować na temat tego, jakie są rodzaje badań. Wypracowaliśmy strategie, które pozwalają nam na prowadzenia skutecznych działań w tak wymagającym otoczeniu prawnym.

Wykorzystaj potencjał reklam

Systemy reklamowe Google Ads, Facebook Ads pozwalają dotrzeć z informacją o twojej klinice do pacjentów, którzy już aktynie szukają sposobów na leczenie niepłodności. Możemy sprawić, że klinika będzie widoczna po wpisaniu hasła w Google, pojawi się w postaci edukacyjnych i różnorodnych przekazów w social mediach. Przeprowadzimy dla Ciebie kampanie, które wykorzystają wszystkie te możliwości.

Usługi dla ośrodków leczenia niepłodności

Usługi marketingowe szyte na miarę klinik leczenia niepłodności

Tworzenie unikatowego brand identity

czytaj więcej...

Referencje

Poznaj opinie naszych klientów

DELAVI CentrumIwona Zięcina - członek zarządu
Czytaj więcej
Agencja Solutio Medica wykazuje się dużą wiedzą z dziedziny medycyny, co stanowi kluczowy element w promocji usług w tej branży. Dzięki ich doświadczeniu i wiedzy, komunikacja zespołu Solutio Medica z naszym Centrum była zdecydowanie ułatwiona co przełożyło się również na sprawną, konsekwentną realizację wyznaczonych celów marketingowych. W ramach prowadzonych kampanii, Solutio Medica nie tylko spełniła nasze oczekiwania, ale również wykazała się zaangażowaniem w zrozumienie procesów, jakie mają miejsce zarówno w naszej Klinice, jak i w życiu pacjenta, który decyduje się na zabieg np. laserowej chirurgii wzroku. (...) Ich zdolność do dostosowania się do dynamicznych potrzeb rynku medycznego, skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych oraz precyzyjne ukierunkowanie działań na naszą grupę docelową sprawiły, że agencję tę możemy polecić jako partnera nie tylko kreatywnego, ale także pełnego zaangażowania i skuteczności.
OVIklinikaJustyna Butor - general manager
Czytaj więcej
Firma bardzo dobrze odzwierciedliła ducha naszej kliniki, co chętnie przyciągało do nas pacjentów. Z perspektywy kliniki działania, które zostały podjęte przyniosły nam znaczne korzyści. Na przestrzeni współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania oraz większą liczbę pacjentów. Zrealizowaliśmy wspólnie założone celi jednocześnie obserwowaliśmy wzrost parametrów marketingowych. Jesteśmy zadowoleni z współpracy z Solutio Medica. Jest to rzetelna agencja marketingowa, która działa zgodnie założeniami oraz rozumie potrzeby klienta, także wykazuje dobre zrozumienie tematów medycznych.
sildyEdyta Kocyk - prezes zarządu
Czytaj więcej
Solutio Medica świetnie zna specyfikę branży medycznej, co znacząco ułatwiło naszą współpracę, np. przy organizacji konferencji dla rynku szpitalnego. W czasie. realizacji poszczególnych projektów wykorzystywaliśmy posiadane doświadczenie firmy. Zespół Solutio nie tylko zajmował się realizacją zleconych działań, ale strategicznie doradzał i angażował się w działania całej firmy. (...) Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Solutio Medica i ich wkładu w rozwój SiLDY.
Poprzedni
Następny

Nasze realizacje

Poznaj projekty, które realizujemy

Czym jest konsultacja z ekspertem?

Uzupełnij formularz poniżej lub zadzwoń

Spotkanie z ekspertem to bezpłatna, godzinna rozmowa online, w czasie której chcemy lepiej poznać Twoje potrzeby. W jej trakcie podpowiemy jakie strategie sprawdzają się w podobnych klinikach i doradzimy rozwiązania, które pozwolą Ci osiągać zamierzone rezultaty.

Spotkanie nie jest zobowiązujące. Sam decydujesz, czy chcesz nawiązać współpracę.

Dominika Cierpiałowska

Key Account Manager

Odpowiadam za kontakt z klientami, umówię rozmowę z ekspertem

Justyna Uman-Ntuk

Ekspert

Poznaj eksperta

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku farmacja oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Praktyk marketingu z 10-letnim doświadczeniem. w promocji usług i projektów medycznych. 

Autorka licznych artykułów na temat marketingu medycznego, mówca TEDx, wykładała na studiach „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Świetnie rozumie perspektywę medyków oraz pacjentów i wykorzystuje tą wiedzę w swojej codziennej pracy.

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)