Pozyskuj pacjentów
marketing stomatologia | marketing medyczny
Marketing gabinetów stomatologicznych
Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać nowych pacjentów do gabinetów stomatologicznych. Umów bezpłatną konsultację w czasie której zanalizujemy Twoją sytuacje i dobierzemy indywidualne rozwiązania.
Skuteczny marketing w stomatologii
Najlepsze praktyki dla gabinetu lub kliniki stomatologicznej
Określ wyróżniki na lokalnym rynku
Stomatologia, to niesamowicie konkurencyjny rynek. Jednocześnie, wielu pacjentów decyduje się na wybór gabinetu w swojej dzielnicy / okolicy. W pierwszej kolejności sprawdź, jakie elementy Twojej oferty wyróżniają Cię na lokalnym rynku. Jeśli jako jeden z nielicznych gabinetów masz świetną opiekę nad dziećmi – mocno to komunikuj. Gdy oferujesz pełną diagnostykę na miejscu lub wiele rodzajów leczenia ortodontycznego – to podkreślaj to w swoich działaniach.
Określ usługi, które pozwolą pozyskać pacjentów na długoterminowe leczenie
Które usługi stomatologiczne są dla Ciebie dobrym otwarciem do dalszych, bardziej zaawansowanych procedur? Być może warto pozyskiwać aktywnie pacjentów na leczenie endodontyczne, bo wypracowany sposób rozmowy i pracy z pacjentem pozwala Ci na rozpoczęcie usług implantologicznych lub protetycznych? Być może warto pozyskiwać młodych pacjentów na zabieg wyrywania ósemki, bo często we wczesnej dorosłości wybierają oni nowe gabinety i zostają w nich na długo? To tylko kilka z przykładów — zastanów się, które elementy Twojej oferty można wykorzystać w analogiczny sposób.
Działaj zgodnie z prawem
Zgodnie z prawem, lekarze nie mogą używać perswazyjnych komunikatów zachęcających do umawiania wizyt. Dodatkowo, od 2023 roku nie można komunikować nazw urządzeń, technologii i materiałów, które wykorzystujemy w gabinecie. Na szczęście, wypracowaliśmy strategie, które pozwalają nam na skuteczne zapełnianie grafików nawet w tak wymagającym otoczeniu prawnym.
Wykorzystaj potencjał reklam
Systemy reklamowe Google Ads, Facebook Ads pozwalają dotrzeć do zdecydowanych pacjentów. Możesz robić reklamy wideo, graficzne, tekstowe, docierać do osób w Twojej lokalizacji, o konkretnym wieku, o konkretnych zainteresowaniach. . Przeprowadzimy dla Ciebie kampanie, które wykorzystają wszystkie te możliwości.
Usługi dla stomatologów
Usługi marketingowe szyte na miarę klinik stomatologicznych
Projektowanie logo i identyfikacji wizualnej
czytaj więcej...
Tworzenie unikatowego brand identity
czytaj więcej...
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych
czytaj więcej...
Kampanie Google Ads i Faceboook Ads
czytaj więcej...
Prowadzenie kont na Facebooku, Instagramie, TikToku
czytaj więcej...
Pozycjonowanie stron internetowych
czytaj więcej...
Referencje
Poznaj opinie naszych klientów
Nasze realizacje
Poznaj projekty, które realizujemy
Czym jest konsultacja z ekspertem?
Uzupełnij formularz poniżej lub zadzwoń
Spotkanie z ekspertem to bezpłatna, godzinna rozmowa online, w czasie której chcemy lepiej poznać Twoje potrzeby. W jej trakcie podpowiemy jakie strategie sprawdzają się w podobnych klinikach i doradzimy rozwiązania, które pozwolą Ci osiągać zamierzone rezultaty.
Spotkanie nie jest zobowiązujące. Sam decydujesz, czy chcesz nawiązać współpracę.
Dominika Cierpiałowska
Key Account Manager
Odpowiadam za kontakt z klientami, umówię rozmowę z ekspertem
Justyna Uman-Ntuk
Ekspert
Poznaj eksperta
Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku farmacja oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Praktyk marketingu z 10-letnim doświadczeniem. w promocji usług i projektów medycznych.
Autorka licznych artykułów na temat marketingu medycznego, mówca TEDx, wykładała na studiach „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Świetnie rozumie perspektywę medyków oraz pacjentów i wykorzystuje tą wiedzę w swojej codziennej pracy.