fbpx

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu?

darmowa analiza widoczności gabinetu

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu w Internecie? To pytanie, które zadajesz sobie w tym momencie. Odpowiedź jest prosta: dowiedz się czy pacjenci mogą Cię dziś łatwo znaleźć, co o Tobie się dowiedzą i zdecyduj czy i jakie działania marketingowe wdrożyć. Wykorzystaj potencjał marketingu, by zwiększyć przychody i jakość usług w gabinecie stomatologicznym.

Zobacz jak Cię widzą inni

Kluczem do sukcesu Twojego gabinetu jest świadomość tego co Twoi pacjenci o Tobie mówią zanim jeszcze do Ciebie trafią. Możesz mieć najlepszych specjalistów, najnowocześniejszy sprzęt i nienaganną obsługę ale jeżeli potencjalni pacjenci nie będą w stanie dotrzeć do Twojego gabinetu lub znaleźć go pośród gąszcza konkurencji, to wszystkie Twoje atutu pozostaną niezauważone.

Z czego składa się analiza widoczności gabinetu?

Każdy nasz raport wykonywany jest indywidualnie i jest unikalny dla każdego gabinetu. Metodologia, która wypracowaliśmy wspólnie z gabinetami oraz specjalistami od marketingu internetowego pomoże spojrzeć Tobie na swój gabinet oczami pacjenta. W swojej pracy wykorzystujemy profesjonalne oprogramowanie. Analiza widoczności gabinetu składa się z 7 kroków:

  1. Badanie opinii – Sentione – wykazujemy ile jest wzmianek na Twój temat, skąd pochodzą i gdzie można pozyskać więcej. Jest to ważne ponieważ nie ma bardziej skutecznej metody na pozyskiwanie nowych pacjentów niż rekomendacja. w końcu „jak cię widzą tak cię piszą”. Pozwala to również na kontrolowanie narracji na Twój temat i odpowiednia na niesłuszną krytykę.
  2. Pozycja w Google – jak pisaliśmy w naszych wcześniejszych wpisach (link) im wyższą masz pozycję tym większe prawdopodobieństwo, że pacjent wejdzie na Twoją stronę i umówi wizytę.
  3. Analiza konkurencji – typowanie 4 najpopularniejsze gabinety z Twojej okolicy. Na tej podstawie wykazujemy jakie mają mocne i słabe strony oraz gdzie może być nisza, którą Ty możesz wykorzystać.
  4. Audyt SEO – Senuto – Analizujemy słowa kluczowe, które występują najczęściej na Twojej stronie i jaką mają siłę. Na tej podstawie możesz świadomie rozpocząć tworzenie swojej strategii SEO.
  5. Liczba odwiedzin – SimilarWeb – Sprawdzamy ile osób odwiedza Twoją witrynę oraz w jaki sposób na nią trafiają. Pozwala nam to zdefiniować jakie są kanały komunikacji i promocji, na których się warto skupić.
  6. Tajemniczy pacjent -Wykonujemy kilka telefonów z próbą umówienia się na wizytę oraz próbujemy zapisu poprzez maila. W ten sposób sprawdzamy jaki jest czas reakcji Twojego personelu, czy są jakieś wąskie gardła przy próbie nawiązania kontaktu i jaki jest poziom obsługi pacjentów
  7. Ocena końcowa – wystawienie oceny w skali 1-10 

Dlaczego warto?

Nie można świadomie budować swojego wizerunku nie mając pełnego obrazu tego jakie są Twoje mocne i słabe strony. Podstawą każdej dobrze przygotowanej strategii jest dogłębna i surowa diagnoza stanu wyjściowego. Dzięki naszej analizie oszczędzisz czas i pieniądze na zgadywaniu jak możesz zdobyć więcej pacjentów.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

przyczyny opuszczania stron internetowych
Pozyskiwanie pacjentów

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników mogą być całkowicie niezależne od Ciebie. Brak czasu, przerwanie ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Duże zmiany w Google – Consent Mode v2

W ostatnich latach ochrona danych osobowych stała się priorytetem, a nowe przepisy wymagają od firm ...
Przejdź do wpisu →
Jak pozyskać pacjenta
Pozyskiwanie pacjentów

10 wskazówek jak pozyskać pacjenta

Jak w dzisiejszych czasach pozyskać pacjenta? Zobacz 10 wskazówek, które podpowiedzą Ci, jak zadbać o zapełniony kalendarz placówki.
Przejdź do wpisu →