fbpx

Strona www gabinetu – dlaczego warto w nią zainwestować?

strona www gabinetu

W dobie coraz większej cyfryzacji ważne jest, aby w każdej branży – także w służbie zdrowia – zapewnić wszystkim zainteresowanym dostęp do aktualnych informacji w Internecie. Jest to ważne nie tylko dla pozyskiwania nowych pacjentów, ale także dla utrzymania stałego kontaktu z obecnymi. Przydatna może okazać się strona www gabinetu.

W branży medycznej pacjenci oczekują możliwości natychmiastowego kontaktu z lekarzem – zwłaszcza w nagłych sytuacjach. Obecnie coraz więcej pacjentów korzysta na co dzień ze smartfonów i aplikacji mobilnych np. umożliwiających rezerwację wizyty lekarskiej w kilku krokach.

Personalizacja w komunikacji

W dobie zaawansowanych graficznie i bogatych w możliwości stron internetowych, pacjenci coraz częściej oczekują także od serwisów medycznych coraz większej oryginalności i dopasowanych do ich profilu funkcji. Właśnie dlatego warto zainwestować w spersonalizowaną witrynę także dla Twojego gabinetu. To dzięki niej stworzysz w sieci swoją osobistą markę (lub zaistniejesz w sieci z już istniejącą!) i zbudujesz reputację. Poprawisz także swoją komunikację z pacjentami i dotrzesz do ich szerszego grona. Dzięki rozbudowanym opisom zaprezentujesz dostępne możliwości leczenia, a umówienie się na wizytę w kilku krokach zachęci pacjenta do skorzystania właśnie z Twojej pomocy.

Jakie funkcje?

Dziś, kiedy większość z nas ma nieograniczony dostęp do internetu, obserwujemy stopniowe zwiększanie się liczby stron internetowych promujących usługi. Także w branży medycznej coraz więcej gabinetów decyduje się na taki krok. Ważne jest jednak, aby stworzona witryna była na najwyższym poziomie – dopasowana do standardów rynkowych i przyjazna do użytku pacjenta. Co przez to rozumiemy? Różnicę najlepiej widać na poniższym przykładzie – pacjenci oczekują nowoczesnego designu oraz informacji jak numer telefonu widocznych z każdego miejsca na witrynie.

 

Jeśli uda Ci się zoptymalizować Twoją stronę pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce, może okazać się, że Twój gabinet zyska wielu nowych pacjentów szybciej niż mógłbyś się tego spodziewać.

Prawidłowo skonstruowana strona internetowa umożliwi pacjentom składanie formularzy, które przekazywane są bezpośrednio do recepcji gabinetu. Dzięki temu personel zaoszczędza czas, który zwykle poświęca na zapisy telefoniczne lub osobiste. To pozwala na dokładniejsze monitorowanie czasu trwania wizyt i mniejsze kolejki w oczekiwaniu na przyjęcie.

Warto zatem otworzyć się na współpracę z agencjami marketingowymi, aby zaprojektować odpowiednią stronę internetową dla Twojej praktyki lekarskiej. Jeśli masz możliwość, skorzystaj z bezpłatnych konsultacji, podczas których eksperci pomogą Ci w zbudowaniu profesjonalnej i przyjaznej dla pacjentów witryny internetowej.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

Chat GPT w branży medycznej
Marketing medyczny

Chat GPT będzie tworzył treści medyczne?

Razem z pojawieniem się nowych możliwości generowania tekstów i obrazów pojawiła się ciekawość czy Chat GPT jest w stanie tworzyć treści medyczne. Czy sztuczna inteligencja zatem zastąpi wiedzę medyka w sieci?

Przejdź do wpisu →
kryzys związany z koronawirusem
Finanse w placówce medycznej

Jak przetrwać kryzys związany z koronawirusem – możliwości dla przedsiębiorców z branży medycznej

Wpływ koronawirusa na przedsiębiorców z branży medycznej Epidemia wirusa COVID-19 oraz spowodowany nią stan zagrożenia …

Przejdź do wpisu →
przyciągnięcie nowych pacjentów
Pozyskiwanie pacjentów

Przyciągnięcie nowych pacjentów na Twoją stronę internetową

Przyciągnięcie nowych pacjentów niekoniecznie musi równać się kosztownej i obszernej kampanii reklamowej. Rzeczywiście działania marketingowe …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)