Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu?

darmowa analiza widoczności gabinetu

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu w Internecie? To pytanie, które zadajesz sobie w tym momencie. Odpowiedź jest prosta: dowiedz się czy pacjenci mogą Cię dziś łatwo znaleźć, co o Tobie się dowiedzą i zdecyduj czy i jakie działania marketingowe wdrożyć. Wykorzystaj potencjał marketingu, by zwiększyć przychody i jakość usług w gabinecie stomatologicznym.

Zobacz jak Cię widzą inni

Kluczem do sukcesu Twojego gabinetu jest świadomość tego co Twoi pacjenci o Tobie mówią zanim jeszcze do Ciebie trafią. Możesz mieć najlepszych specjalistów, najnowocześniejszy sprzęt i nienaganną obsługę ale jeżeli potencjalni pacjenci nie będą w stanie dotrzeć do Twojego gabinetu lub znaleźć go pośród gąszcza konkurencji, to wszystkie Twoje atutu pozostaną niezauważone.

Z czego składa się analiza widoczności gabinetu?

Każdy nasz raport wykonywany jest indywidualnie i jest unikalny dla każdego gabinetu. Metodologia, która wypracowaliśmy wspólnie z gabinetami oraz specjalistami od marketingu internetowego pomoże spojrzeć Tobie na swój gabinet oczami pacjenta. W swojej pracy wykorzystujemy profesjonalne oprogramowanie. Analiza widoczności gabinetu składa się z 7 kroków:

  1. Badanie opinii – Sentione – wykazujemy ile jest wzmianek na Twój temat, skąd pochodzą i gdzie można pozyskać więcej. Jest to ważne ponieważ nie ma bardziej skutecznej metody na pozyskiwanie nowych pacjentów niż rekomendacja. w końcu „jak cię widzą tak cię piszą”. Pozwala to również na kontrolowanie narracji na Twój temat i odpowiednia na niesłuszną krytykę.
  2. Pozycja w Google – jak pisaliśmy w naszych wcześniejszych wpisach (link) im wyższą masz pozycję tym większe prawdopodobieństwo, że pacjent wejdzie na Twoją stronę i umówi wizytę.
  3. Analiza konkurencji – typowanie 4 najpopularniejsze gabinety z Twojej okolicy. Na tej podstawie wykazujemy jakie mają mocne i słabe strony oraz gdzie może być nisza, którą Ty możesz wykorzystać.
  4. Audyt SEO – Senuto – Analizujemy słowa kluczowe, które występują najczęściej na Twojej stronie i jaką mają siłę. Na tej podstawie możesz świadomie rozpocząć tworzenie swojej strategii SEO.
  5. Liczba odwiedzin – SimilarWeb – Sprawdzamy ile osób odwiedza Twoją witrynę oraz w jaki sposób na nią trafiają. Pozwala nam to zdefiniować jakie są kanały komunikacji i promocji, na których się warto skupić.
  6. Tajemniczy pacjent -Wykonujemy kilka telefonów z próbą umówienia się na wizytę oraz próbujemy zapisu poprzez maila. W ten sposób sprawdzamy jaki jest czas reakcji Twojego personelu, czy są jakieś wąskie gardła przy próbie nawiązania kontaktu i jaki jest poziom obsługi pacjentów
  7. Ocena końcowa – wystawienie oceny w skali 1-10 

Dlaczego warto?

Nie można świadomie budować swojego wizerunku nie mając pełnego obrazu tego jakie są Twoje mocne i słabe strony. Podstawą każdej dobrze przygotowanej strategii jest dogłębna i surowa diagnoza stanu wyjściowego. Dzięki naszej analizie oszczędzisz czas i pieniądze na zgadywaniu jak możesz zdobyć więcej pacjentów.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

Marketing medyczny

Reklamy na Facebook ’u czy w Google? Co jest bardziej skuteczne w branży medycznej?

Płatne kampanie Google Ads i Facebook Ads dla branży medycznej. Co jest bardziej skuteczne i z czego warto korzystać? Dowiedz się więcej...
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa w branży medycznej
Marketing medyczny

Medyczna agencja marketingowa  – dlaczego warto?

Coraz więcej medyków i placówek medycznych szuka profesjonalnego wsparcia w dziedzinie marketingu. W tym celu ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Duże zmiany w Google – Consent Mode v2

W ostatnich latach ochrona danych osobowych stała się priorytetem, a nowe przepisy wymagają od firm ...
Przejdź do wpisu →