Otwierając nowy gabinet warto zadbać o to, by pacjenci mieli szansę się o nim dowiedzieć. Obok reklamy internetowej, jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest reklama w lokalnej prasie. Już 17 lipca, w papierowym wydaniu gazety oraz na portalu online Nowiny Gliwickie, ukaże się materiał o gabinecie Denta Point, dla którego pracujemy!
Dlaczego publikacja w prasie?
Artykuły w prasie (np. o otwarciu nowego gabinetu) są dobrym sposobem na zachęcie nowych pacjentów do umówienia wizyty. Wykorzystując znane i poczytne medium docieramy do szerokiego grona potencjalnych osób. Bardzo często, nie mielibyśmy szans do nich dotrzeć innymi kanałami. Publikacje w mediach pozwalają na budowanie marki w lokalnej społeczności a także w środowisku branżowym. Warto połączyć je z dużym wydarzeniem, np. otwarciem gabinetu, choć świetnie sprawdzają się także dla już istniejących gabinetów.
Czym są Nowiny Gliwickie?
Jest to lokalna gazeta, z której aż 85% mieszkańców Gliwic czerpie informację o życiu miasta. To świetne medium do poinformowania mieszkańców Gliwic o nowym gabinecie. denta point to miejsce, w którym na pierwszym miejscu jest pacjent, w związku z czym na ten aspekt położony główny nacisk w artykule.
Gdzie można przeczytać artykuł?
Na stronie Nowin Gliwickich można znaleźć materiał pod tym linkiem: „Dla pacjenta zawsze jest czas”.
Kiedy warto publikować w prasie?
Otwarcie nowego gabinetu to nie jedyna sytuacja w której warto pracować z lokalnymi mediami. Do głównych z nich można zaliczyć:
- Chęć zwiększenia ilości pacjentów w gabinecie.
- Dodanie nowego fotela, zakup sprzętu.
- Rozszerzenie oferty o nowe usługi, np. chirurgię.
- Dołączenie nowego stomatologa do zespołu.
- Włączenie się w akcję charytatywną, bieg czy lokalny piknik.
To tylko niektóre z pomysłów. Jeśli chcesz poznać ich więcej i chcesz być widoczny wśród pacjentów oraz w branży – zapraszamy do kontaktu!