fbpx

Publikacja w prasie o gabinecie Denta Point

denta point

Otwierając nowy gabinet warto zadbać o to, by pacjenci mieli szansę się o nim dowiedzieć. Obok reklamy internetowej, jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest reklama w lokalnej prasie. Już 17 lipca, w papierowym wydaniu gazety oraz na portalu online Nowiny Gliwickie, ukaże się materiał o gabinecie Denta Point, dla którego pracujemy!

Dlaczego publikacja w prasie?

Artykuły w prasie  (np. o otwarciu nowego gabinetu) są dobrym sposobem na zachęcie nowych pacjentów do umówienia wizyty. Wykorzystując znane i poczytne medium docieramy do szerokiego grona potencjalnych osób. Bardzo często, nie mielibyśmy szans do nich dotrzeć innymi kanałami. Publikacje w mediach pozwalają na budowanie marki w lokalnej społeczności a także w środowisku branżowym. Warto połączyć je z dużym wydarzeniem, np. otwarciem gabinetu, choć świetnie sprawdzają się także dla już istniejących gabinetów.

Czym są Nowiny Gliwickie?

Jest to lokalna gazeta, z której aż 85% mieszkańców Gliwic czerpie informację o życiu miasta. To świetne medium do poinformowania mieszkańców Gliwic o nowym gabinecie. denta point to miejsce, w którym na pierwszym miejscu jest pacjent, w związku z czym na ten aspekt położony główny nacisk w artykule.

Gdzie można przeczytać artykuł?

Na stronie Nowin Gliwickich można znaleźć materiał pod tym linkiem: „Dla pacjenta zawsze jest czas”.

Publikacja w prasie – kiedy warto?

Otwarcie nowego gabinetu to nie jedyna sytuacja w której warto pracować z lokalnymi mediami. Do głównych z nich można zaliczyć:

  1. Chęć zwiększenia ilości pacjentów w gabinecie.
  2. Dodanie nowego fotela, zakup sprzętu.
  3. Rozszerzenie oferty o nowe usługi, np. chirurgię.
  4. Dołączenie nowego stomatologa do zespołu.
  5. Włączenie się w akcję charytatywną, bieg czy lokalny piknik.

To tylko niektóre z pomysłów. Jeśli chcesz poznać ich więcej i chcesz być widoczny wśród pacjentów oraz w branży – zapraszamy do kontaktu!

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

content marketing w branży health care
Marketing medyczny

Skuteczny content marketing w branży health care

W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby ...
Przejdź do wpisu →
social media dla branży medycznej
Marketing medyczny

Social media w branży medycznej – harmonogram publikacji social media [wzór]

Zastanawiasz się, czy social media w branży medycznej to dobry pomysł? Odpowiadamy: tak! Zobacz jak przygotować skuteczną komunikację.
Przejdź do wpisu →
Pozyskiwanie pacjentów

Booksy dla gabinetów medycyny estetycznej i higienistek stomatologicznych?

Gdzie pacjenci kierują swoje pierwsze kroki, by umówić wizytę u lekarza? Na portal ZnanyLekarz. Ale ...
Przejdź do wpisu →