fbpx

Marketing medyczny – rozumiemy lekarzy, myślimy jak pacjenci

Marketing medyczny jest bardzo specyficznym obszarem. Jesteśmy agencją, która działa w tym wąskim obszarze od 2015 roku. Zajmujemy się promowaniem usług lekarzy, psychologów, gabinetów medycyny estetycznej itp. Dzięki temu dobrze rozumiemy potrzeby zarówno lekarzy, jak i pacjentów. Pomagamy promować działalność, zwiększyć popularność nazwiska oraz wspieramy budowanie zaufania.

Czym różni się marketing medyczny od standardowego?

Marketing medyczny zawiera w sobie wszystkie działania marketingowe, tylko są one odpowiednio dostosowane do danej grupy docelowej. Efektywny marketing medyczny skupia się na pozycjonowaniu lokalnym, budowaniu świadomości marki i zwiększaniu zaufania oraz skutecznym pozyskiwaniu klientów.

Czym jest marketing medyczny i co się na niego składa?

Marketing medyczny to wiele działań z zakresu marketingu, które zwiększają zainteresowanie usługami danego lekarza, gabinetu, czy też kliniki. Wykonujemy wiele prac, aby uzyskać zamierzony efekt.

Pozycjonowanie wizytówki Google

Pierwszą z nich jest pozycjonowanie wizytówki Google, które zaliczamy do lokalnego SEO. Dzięki optymalizacji wizytówki Google Moja Firma, strona jest lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Zawiera ona również najważniejsze informacje odnośnie placówki i umożliwia szybkie umówienie się na wizytę.

SEO: optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych

Poza pozycjonowaniem za pomocą wizytówki Google, bardzo ważna jest również odpowiednia optymalizacja treści na stronie internetowej. Poprawia to widoczność strony w wynikach wyszukiwania, co z kolei zwiększa ilość potencjalnych pacjentów, zainteresowanych usługami.

Optymalizacja stron internetowych nie kończy się na dostosowaniu treści. Jest to tylko niewielka część prac przez nas prowadzonych. Bardzo ważne jest również tzw. „zdrowie domeny” oraz obecność linków, które zwiększą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Prowadzenie mediów społecznościowych i kampanii Facebook Ads

Na marketing medyczny składają się też Social Media. Wykorzystujemy je m.in. po to, aby zwiększyć świadomość marki wśród potencjalnych klientów oraz zapoznać ich z naszą działalnością. Regularne posty na Facebooku bądź Instagramie sprawiają, że odbiorcy o nas nie zapominają.

Facebook Ads wykorzystywane są w dwóch celach. Pierwszym z nich jest aktywizacja użytkowników, a drugim zwiększenie zasięgów dotarcia do osób, które wiedzą, że placówka istnieje. Dużym atutem jest to, że osiągalne wyniki można szybko zmierzyć.

Prowadzenie kampanii Google Ads

Aby zwiększyć widoczność oferowanych usług często proponujemy kampanie Google Ads. Powodują one natychmiastowy wzrost ruchu na stronie internetowej. Reklamy są zawsze zoptymalizowane tak, aby trafiły do właściwych odbiorców. Dzięki tym działaniom w krótkim okresie czasu, możliwe jest pozyskanie nowych klientów.

Identyfikacja wizualna

W naszej pracy bardzo ważnym krokiem jest również identyfikacja wizualna. Dzięki niej możliwe jest budowanie wizerunku marki. Prace z tym związane rozpoczynamy od zebrania informacji, w jakim stylu mają być tworzone treści. Na podstawie zebranych informacji oraz ewentualnych inspiracji tworzone są: logotypy oraz poglądowe wersje przyszłych treści.

Dlaczego warto zdecydować się na marketing medyczny?

Promowanie działalności jest konieczne, aby pozyskiwać nowych klientów, szczególnie jeżeli ich obecna baza nie jest zbyt duża. W dzisiejszych czasach zdecydowana większość osób szukając przykładowo dobrego stomatologa, wpisuje to w wyszukiwarkę internetową.

Efektywny marketing medyczny sprawia, że to właśnie Państwa placówka pojawia się, jako jedna z pierwszych na dane zapytanie, np. „dobry dentysta w Łodzi”, czy też „leczenie kanałowe”.

Nasze działania powodują, że placówka stale poszerza swoje zasięgi w sieci, buduje dobre imię oraz zwiększa zaufanie wśród odbiorców.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

seo w branży medycznej
Marketing medyczny

Blog gabinetu stomatologicznego – czy warto prowadzić?

Blogowanie i medycyna? Tytuł może wprowadzać w konsternację, jednak dziś te dwa pojęcia wydają się ...
Przejdź do wpisu →
działania marketingowe
Portfolio

Case study – Kampania marketingowa dla Kariera w Farmacji

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Duże zmiany w Google – Consent Mode v2

W ostatnich latach ochrona danych osobowych stała się priorytetem, a nowe przepisy wymagają od firm ...
Przejdź do wpisu →