fbpx

Jedna agencja marketingowa – dlaczego warto?

agencja marketingowa

Czy współpracujesz z wieloma agencjami marketingowymi? Jedna specjalizuje się w social mediach, druga lepiej radzi sobie z płatnymi kampaniami? A czy zastanawiałeś się jakie to uczucie mieć wszystkie usługi w jednym miejscu? Mniej telefonów, wszystko pod ręką, brak sztabu ludzi, którzy chcą omówić z Tobą ważny projekt? Brzmi jak piękny sen…, ale nie musi nim być. Korzystając z naszych usług, prowadzenie komunikacji w Internecie będzie dla Ciebie przyjemniejsze i o wiele prostsze. Zobacz jakie są plusy współpracy z jedną agencją marketingową.

Uproszczona komunikacja

Współpracując z wieloma agencjami, Twój dzień to ciągłe odbieranie telefonów i załatwianie spraw? Za dużo osób do kontaktu, przez co zaczynasz je ze sobą mylić? W ten sposób wcielasz się w rolę menadżera i nie masz czasu na swoje codzienne obowiązki. Decydując się na naszą agencję unikniesz odciągania się od pracy, a skupisz się na czym trzeba. Będziesz kontaktować się z jedną osobą z naszego zespołu, dzięki czemu unikniesz wielu rozmów z niezliczoną liczbą osób. Wszystkie kwestie, które będziesz chciał omówić będą w zasięgu jednego telefonu. Czy to nie świetny sposób na oszczędzenie masy czasu?

Jedna agencja marketingowa — spójność komunikacji

W biznesie medycznym często chcemy, aby przekaz miał narracje i niósł za sobą pewną historię. To świetna sprawa! Ale czy oddając pracę w ręce kilku agencji masz pewność, że każdy zrozumie Twój przekaz tak samo? Czy grafiki i treści będą tworzyły spójną całość we wszystkich miejscach w Internecie? Oczywiście, że nie.

Jako medyczna agencja marketingowa rozumiemy Twoje potrzeby i wyróżniki. Prowadzimy spójną komunikację naszych klientów na stronie www, w mediach społecznościowych, na wizytówce Google i kampaniach. Wiemy jak ważnym aspektem jest wizualna część, która pomaga Twoim pacjentom identyfikować gabinet z konkretną cechą.

Realizując działania na wielu płaszczyznach możemy nie tylko być wykonawcą tych działań, ale również doradcą. Powiemy Ci, jakie rozwiązania sprawdzą się u Ciebie najlepiej i doradzimy Ci w decyzjach tak, abyś osiągnął wyznaczone cele, bez stresu i koordynowania prac kilku agencji jednocześnie.

Szybsza akceptacja treści

Pamiętasz sytuację, kiedy jedna agencja wysłała Ci projekt do akceptacji, a zaraz po tym dostałeś kolejnego maila? Twoja skrzynka mailowa była zapchana od natłoku wiadomości i nie wiedziałeś co otworzyć jako pierwsze?

Wyobraź sobie, że dostajesz jednego maila, w którym znajdują się poukładane informacje i nie musisz zastanawiać się od czego zacząć. Do tego wystarczy jeden telefon, podczas którego omówisz wszystkie ważne aspekty, a następnie będziesz mógł powrócić do codziennych obowiązków. Rozmarzyłeś się? Zaoszczędź czas decydując się na jedną agencję marketingową.

Szybsze wdrażanie zmian

Zamknięty gabinet? Nagła promocja? Poinformuj o tym, jak najszybciej swoich pacjentów. Współpracując z nami masz pewność, że zmiany, które nastąpiły będą szybko wdrożone, a pacjenci nie przegapią ważnej informacji.
Bardzo ważnym aspektem współpracy jest szybkie reagowanie na zmiany. Poinformowanie kilku agencji o zamkniętym gabinecie może trwać na tyle długo, że komunikat pojawi się za późno, a w konsekwencji pacjenci mogą zostać wprowadzeni w błąd.

Jeżeli chcesz skorzystać z kompleksowej usługi agencji marketingowej, skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

key performance indicators
Marketing medyczny

Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?

Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej ...
Przejdź do wpisu →
wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych
Wizerunek placówki medycznej

Wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych

Otwierasz gabinet stomatologiczny? Zobacz jakie wymagania sanitarne musi spełnić!
Przejdź do wpisu →
content marketing w branży health care
Marketing medyczny

Skuteczny content marketing w branży health care

W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby ...
Przejdź do wpisu →