fbpx

Pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych

pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych

Chciałbyś zacząć pozyskiwać pacjentów z internetu? Chcesz poprawić skuteczność strony internetowej Twojego gabinetu? Warto postawić na pozycjonowanie. W tym artykule opowiemy więcej o tym, jak działa pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych.

W jaki sposób działa pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych?

Pozycjonowanie to nazwa, którą w uproszczony sposób opisuje działania SEO i SEM. W praktyce sprowadza się to do tego, że pacjent widzi wysoko daną stronę w wynikach wyszukiwania w Google, kiedy akurat szuka pomocy specjalisty. Optymalizując stronę swojego gabinetu pod tym kątem, sprawiasz, że zyskuje ona silną pozycję w wyszukiwarkach.

Pacjenci wyszukiwać mogą w dwojaki sposób:

1.    Nie znają nazwy konkretnego gabinetu – szukają informacji o konkretnej usłudze lub zabiegu.
Co pacjent wpisuje w Google: Stomatolog Poznań, leczenie kanałowe Poznań, klinika stomatologiczna Poznań, dobry stomatolog Poznań.

Kim jest szukający: osoba która już zna gabinet, już są pacjentami lub ktoś z ich otoczenia jest pacjentem.

2.    Znają nazwę i szukają strony z danymi kontaktowymi lub np. ofertą.
Co pacjent wpisuje w Google:  Dobry dentysta Poznań, Dobry dentysta opinie, Dobry dentysta.

Kim jest szukający: osoba która chce umówić się do lekarza, ma potrzebę, nie jest zdecydowana na konkretnego specjalistę.

W UPROSZCZENIU:
•    Gabinety stomatologiczne pozyskują nowych pacjentów, dzięki sposobowi wyszukiwania numer 1.
•    Gabinety stomatologiczne komunikują swoją ofertę, dzięki sposobowi wyszukiwania numer 2.

   WNIOSKI – JAK POZYCJONOWAĆ

•    Strony Internetowe, by pozyskiwać pacjentów, muszą być pozycjonowane pod konkretne hasła dotyczące usług (przykład 1), np.: implanty Poznań lub leczenie kanałowe Poznań.
•    Ktoś, kto zna nazwę gabinetu (np. Uśmiechy) i szuka usług stomatologicznych – na pewno je znajdzie dodając hasła „stomatolog” lub podobne. Obecnie nie wyszukuje się wpisując tylko i wyłącznie pojedynczego słowa. Pacjent wpisuje: Uśmiechy stomatolog, a nie wpisuje: uśmiechy.
•    Nazwa samej strony (domena www) nie ma tak dużego znaczenia – jeśli pacjent będzie szukał usług stomatologicznych w Poznaniu, to znajdzie ją. Jeśli w samym Poznaniu jest inny gabinet o identycznej nazwie to może wyświetlać się ten konkurencyjny – to nie jest ten przypadek.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

jak poprawić swoją widoczność w sieci
Blog firmowy

10 wskazówek jak poprawić swoją widoczność w sieci

W erze internetu i rosnących oczekiwań pacjentów względem lekarzy kluczowe jest zadbanie o widoczność w …

Przejdź do wpisu →
przyczyny opuszczania stron internetowych
Pozyskiwanie pacjentów

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników mogą być całkowicie niezależne od Ciebie. Brak czasu, przerwanie …

Przejdź do wpisu →
budżet na cele marketingowe
Finanse w placówce medycznej

Budżet na cele marketingowe – jak nim dobrze zarządzać?

Stale zmieniające się realia w ochronie zdrowia są ogromnym wyzwaniem dla rozsądnego planowania działań marketingowych. …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)