fbpx

Pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych

pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych

Chciałbyś zacząć pozyskiwać pacjentów z internetu? Chcesz poprawić skuteczność strony internetowej Twojego gabinetu? Warto postawić na pozycjonowanie. W tym artykule opowiemy więcej o tym, jak działa pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych.

W jaki sposób działa pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych?

Pozycjonowanie to nazwa, którą w uproszczony sposób opisuje działania SEO i SEM. W praktyce sprowadza się to do tego, że pacjent widzi wysoko daną stronę w wynikach wyszukiwania w Google, kiedy akurat szuka pomocy specjalisty. Optymalizując stronę swojego gabinetu pod tym kątem, sprawiasz, że zyskuje ona silną pozycję w wyszukiwarkach.

Pacjenci wyszukiwać mogą w dwojaki sposób:

1.    Nie znają nazwy konkretnego gabinetu – szukają informacji o konkretnej usłudze lub zabiegu.
Co pacjent wpisuje w Google: Stomatolog Poznań, leczenie kanałowe Poznań, klinika stomatologiczna Poznań, dobry stomatolog Poznań.

Kim jest szukający: osoba która już zna gabinet, już są pacjentami lub ktoś z ich otoczenia jest pacjentem.

2.    Znają nazwę i szukają strony z danymi kontaktowymi lub np. ofertą.
Co pacjent wpisuje w Google:  Dobry dentysta Poznań, Dobry dentysta opinie, Dobry dentysta.

Kim jest szukający: osoba która chce umówić się do lekarza, ma potrzebę, nie jest zdecydowana na konkretnego specjalistę.

W UPROSZCZENIU:
•    Gabinety stomatologiczne pozyskują nowych pacjentów, dzięki sposobowi wyszukiwania numer 1.
•    Gabinety stomatologiczne komunikują swoją ofertę, dzięki sposobowi wyszukiwania numer 2.

   WNIOSKI – JAK POZYCJONOWAĆ

•    Strony Internetowe, by pozyskiwać pacjentów, muszą być pozycjonowane pod konkretne hasła dotyczące usług (przykład 1), np.: implanty Poznań lub leczenie kanałowe Poznań.
•    Ktoś, kto zna nazwę gabinetu (np. Uśmiechy) i szuka usług stomatologicznych – na pewno je znajdzie dodając hasła „stomatolog” lub podobne. Obecnie nie wyszukuje się wpisując tylko i wyłącznie pojedynczego słowa. Pacjent wpisuje: Uśmiechy stomatolog, a nie wpisuje: uśmiechy.
•    Nazwa samej strony (domena www) nie ma tak dużego znaczenia – jeśli pacjent będzie szukał usług stomatologicznych w Poznaniu, to znajdzie ją. Jeśli w samym Poznaniu jest inny gabinet o identycznej nazwie to może wyświetlać się ten konkurencyjny – to nie jest ten przypadek.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

3 sposoby na zwiększenie przychodu
Finanse w placówce medycznej

3 sposoby na zwiększenie przychodów gabinetu medycznego

Chcesz zwiększyć przychody Twojego gabinetu, ale nie masz pomysłu, jak to zrobić? W tym artykule ...
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa
Marketing medyczny

Jedna agencja marketingowa – dlaczego warto?

Współpraca z wieloma agencjami marketingowymi? A może zorganizowana praca z jedną?
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa a rynek stomatologiczny
Marketing medyczny

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny – czy opłaca się zatrudnić taką agencję? Spójrzmy prawdzie w ...
Przejdź do wpisu →