fbpx

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu?

darmowa analiza widoczności gabinetu

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu w Internecie? To pytanie, które zadajesz sobie w tym momencie. Odpowiedź jest prosta: dowiedz się czy pacjenci mogą Cię dziś łatwo znaleźć, co o Tobie się dowiedzą i zdecyduj czy i jakie działania marketingowe wdrożyć. Wykorzystaj potencjał marketingu, by zwiększyć przychody i jakość usług w gabinecie stomatologicznym.

Zobacz jak Cię widzą inni

Kluczem do sukcesu Twojego gabinetu jest świadomość tego co Twoi pacjenci o Tobie mówią zanim jeszcze do Ciebie trafią. Możesz mieć najlepszych specjalistów, najnowocześniejszy sprzęt i nienaganną obsługę ale jeżeli potencjalni pacjenci nie będą w stanie dotrzeć do Twojego gabinetu lub znaleźć go pośród gąszcza konkurencji, to wszystkie Twoje atutu pozostaną niezauważone.

Z czego składa się analiza widoczności gabinetu?

Każdy nasz raport wykonywany jest indywidualnie i jest unikalny dla każdego gabinetu. Metodologia, która wypracowaliśmy wspólnie z gabinetami oraz specjalistami od marketingu internetowego pomoże spojrzeć Tobie na swój gabinet oczami pacjenta. W swojej pracy wykorzystujemy profesjonalne oprogramowanie. Analiza widoczności gabinetu składa się z 7 kroków:

  1. Badanie opinii – Sentione – wykazujemy ile jest wzmianek na Twój temat, skąd pochodzą i gdzie można pozyskać więcej. Jest to ważne ponieważ nie ma bardziej skutecznej metody na pozyskiwanie nowych pacjentów niż rekomendacja. w końcu „jak cię widzą tak cię piszą”. Pozwala to również na kontrolowanie narracji na Twój temat i odpowiednia na niesłuszną krytykę.
  2. Pozycja w Google – jak pisaliśmy w naszych wcześniejszych wpisach (link) im wyższą masz pozycję tym większe prawdopodobieństwo, że pacjent wejdzie na Twoją stronę i umówi wizytę.
  3. Analiza konkurencji – typowanie 4 najpopularniejsze gabinety z Twojej okolicy. Na tej podstawie wykazujemy jakie mają mocne i słabe strony oraz gdzie może być nisza, którą Ty możesz wykorzystać.
  4. Audyt SEO – Senuto – Analizujemy słowa kluczowe, które występują najczęściej na Twojej stronie i jaką mają siłę. Na tej podstawie możesz świadomie rozpocząć tworzenie swojej strategii SEO.
  5. Liczba odwiedzin – SimilarWeb – Sprawdzamy ile osób odwiedza Twoją witrynę oraz w jaki sposób na nią trafiają. Pozwala nam to zdefiniować jakie są kanały komunikacji i promocji, na których się warto skupić.
  6. Tajemniczy pacjent -Wykonujemy kilka telefonów z próbą umówienia się na wizytę oraz próbujemy zapisu poprzez maila. W ten sposób sprawdzamy jaki jest czas reakcji Twojego personelu, czy są jakieś wąskie gardła przy próbie nawiązania kontaktu i jaki jest poziom obsługi pacjentów
  7. Ocena końcowa – wystawienie oceny w skali 1-10 

Dlaczego warto?

Nie można świadomie budować swojego wizerunku nie mając pełnego obrazu tego jakie są Twoje mocne i słabe strony. Podstawą każdej dobrze przygotowanej strategii jest dogłębna i surowa diagnoza stanu wyjściowego. Dzięki naszej analizie oszczędzisz czas i pieniądze na zgadywaniu jak możesz zdobyć więcej pacjentów.

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Może też Cię zainteresować...​

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi
Marketing medyczny

Jak skutecznie pozyskiwać pacjentów na zabiegi wysokomarżowe?

Drogie zabiegi medyczne często idą w parze z pytaniem "Jak pozyskać pacjentów?". Zobacz jedną z naszych strategii, która wypełniła kalendarze naszych klientów.
Przejdź do wpisu →
Portfolio

SXO strony Kariera w Farmacji – wzrost kluczowych wskaźników o 230 %

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach ...
Przejdź do wpisu →
harmonogram publikacji w social media
Marketing medyczny

Tworzenie treści na czasie!

Niezależnie od tego czym się zajmujesz, tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z aktualnymi ...
Przejdź do wpisu →