fbpx

Case study – Stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej dla sklepów medycznych Senioralny

case study

Senioralny to sklepy medyczne mieszczące się w trzech śląskich lokalizacjach. Sklepy oferują swoim klientom nie tylko szeroki asortyment ale również usługi dodatkowe takie jak dostawę do domu czy wypożyczenie profesjonalnego sprzętu medycznego.

#1 potrzeba

Zwiększenie sprzedaży i wsparcie celów biznesów

Celem naszego klienta jest dotarcie z ofertą sklepu do szerszej grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży.Wyzwanie stanowi zaplanowanie skutecznej komunikacji marketingowej, która będzie wspierała cele biznesowe sklepu zarówno te w zakresie sprzedaży on-line jak i off-line.

Nasze działania rozpoczęła dogłębna analiza marki Senioralny z punktu widzenia działań stacjonarnych oraz tych mających miejsce w sieci.

Dokładne określenie grupy docelowej i stworzenie właściwych komunikatów okazało się być skuteczne.
#2 wykonane działania

Kompleksowa realizacja strategii

Dla klienta prowadzimy media społecznościowe od momentu ich założenia. Koordynujemy wszelkie działania marketingowe.

Działania:
#3 rezultaty

Zaplanowany i skoordynowany plan działania

Dzięki stworzeniu oraz wdrożeniu strategii udało się nam wypracować bardzo dobrze zorganizowany system działania i komunikacji.

Rezultaty:

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Zastanawiasz się, czy współpraca z agencją jest dla Ciebie? 

Kontakt