fbpx

Cennik strategii marketingowej

Doradzimy, odpowiemy na pytania i wyjaśnimy wątpliwości!

Strategia marketingowa - od czego zależy wycena

Dobra strategia powinna być realna do wdrożenia i skuteczna. Prace związane z opracowaniem strategii obejmują warsztat z Klientem a następnie część audytorską, analityczną i strategiczną. W części audytorskiej badamy obecny stan marki, czym dysponuje, jak się komunikuje, jak realizuje cele. W części analitycznej opracowujemy: analizę rynku, analizę konkurencji, analizę grupy docelowej, przegląd marki i pozycjonowanie, analizę SWOT. W części strategicznej definiujemy; cele komunikacyjne i sprzedażowe, grupy docelowe marki, opracowujemy strategię komunikacji marki, strategię promocji a całość zamykamy w harmonogramie działań.

Efektem prac jest kilkudziesięcio lub kilkusetstronicowy dokument z analizą marki, rynku, strategią komunikacji, promocji i harmonogramem działań. Dokument strategiczny omawiamy z Klientem w formie podsumowującego spotkania warsztatowego.

Przykładowe wyceny strategii marketingowej

Każda strategia wyceniana jest indywidualnie. Aby przybliżyć Ci zakres kosztów, na które musisz się przygotować, poniżej przedstawiamy zestawienie przykładowych strategii oraz ich wyceny.

Gabinet stomatologiczny

od 4 999
  • Unlimited calls
  • Free hosting
  • 500 MB of storage space
  • 500 MB Bandwidth
  • 24/7 support

Startup medyczny

od 12 999
  • Unlimited calls
  • Free hosting
  • 500 MB of storage space
  • 500 MB Bandwidth
  • 24/7 support

Potrzebujesz więcej informacji?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób odpowiednia strategia marketingowa może wspomóc Twój biznes oraz wstępną jej wycenę, wypełnij nasz brief. Zajmie Ci to kilka minut, a dzięki temu będziemy mogli lepiej poznać Twój biznes i przedstawić Ci konkretniejszą propozycję współpracy. Przygotowanie wyceny oraz propozycji współpracy są oczywiście bezpłatne.

Zaufali nam m.in.