Twórz treści na czasie!

Twórz treści na czasie!

Niezależnie od tego czym się zajmujesz, tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z aktualnymi trendami powinno być jednym z priorytetów twojej strategii marketingowej.

Tworzenie ciekawych i oryginalnych treści dla Twoich obecnych i przyszłych pacjentów jest tak ważne, ponieważ buduje zaufanie i zwiększa rozpoznawalność marki, a przede wszystkim: wyróżnia Cię od konkurencji!
Content o wysokiej jakości nie tylko poprawia Twoją pozycję w wyszukiwarce, ale także wpływa na to,  jak postrzegają Cię inni użytkownicy. W dłuższej perspektywie czasu okaże się, że marketing oparty właśnie na takich treściach, będzie kosztował Cię znacznie mniej niż outbound marketing. W dodatku, oferuje on korzyści, których ten drugi nie może zagwarantować. Statystyki nie kłamią! Publikowanie treści nie tylko może, a wręcz powinno być kluczowym elementem strategii marketingowej. Spójrz na to w ten sposób:

– 4/5 osób decyzyjnych w biznesie woli uzyskiwać informacje o innych firmach z artykułów niż reklam

– 9/10 konsumentów uważa, że treści tworzone z myślą o użytkownikach są dobrym źródłem informacji

8/10 uważa, że firmy dostarczające taki content są bardziej nastawione na budowanie relacji z konsumentem

– 6/10 konsumentów uważa, że podmioty tworzące własne treści wideo są bardziej godne zaufania niż Ci, którzy nie robią tego wcale.

– 7/10 odbiorców uważa, że treści wideo pozostawiają trwałe pozytywne wrażenie.

Przewiń do góry