fbpx

Strona internetowa twojego gabinetu

office, flowers, apple

Strona internetowa to dzisiaj podstawa w budowaniu wizerunku marki. Jest nowoczesną wizytówką. To na niej prezentujemy swój gabinet czy salon, pokazujemy co robimy i że robimy to dobrze. Jednak nawet za najprostszą stroną internetową stoi jakiś cel.

Dla kogo strona internetowa?

Każda strona internetowa została stworzona po to, aby spełniała jasno określone cele. Osoba początkująca w branży health zbuduje stronę, aby zaistnieć w Internecie i móc pozyskiwać swoich pierwszych klientów. Z kolei ktoś, kto prowadzi swój gabinet od kilku lub kilkunastu lat nie potrzebuje pozyskiwać nowych klientów. Jego strona internetowa będzie służyła budowaniu bądź umacnianiu profesjonalnego wizerunku oraz przedstawiać kompletną ofertę gabinetu.

Niezbędne elementy na stronie internetowej

Niezależnie od tego, jaki cel ma spełniać strona internetowa, są pewne rzeczy, które każda witryna firmowa powinna zawierać. Po pierwsze dane kontaktowe. Jest to absolutnie kluczowe i niezbędne, ponieważ musimy dać klientom możliwość kontaktu z naszą placówką. Na stronie internetowej naszego gabinetu nie powinno zabraknąć także podstawowych informacji o naszym gabinecie razem ze zdjęciami wnętrza. Powinniśmy przedstawić pełną ofertę, aby odwiedzający naszą stronę klienci wiedzieli, czym dokładnie się zajmujemy. Powinniśmy również dołączyć do niej cennik, informujący o koszcie każdej usługi. Wizualnie strona internetowa naszego gabinetu powinna odzwierciedlać jego fizyczne wnętrze tak, aby identyfikacja wizualna naszej marki była spójna.

Treści dostosowane do potencjalnego klienta

Treści, które będą publikowane na stronie powinny być przede wszystkim zrozumiałe dla naszych klientów i potencjalnych klientów, ponieważ to do nich będą kierowane wszystkie treści. Te z kolei muszą wydawać się odbiorcy interesujące i wywoływać, o ile jest to możliwe, pozytywne emocje. Pamiętajmy, że dobrze przygotowane treści pomagają w budowaniu profesjonalnego wizerunku, jednak najważniejsze co chcemy osiągnąć dzięki treściom to przekaz informacji. Nasz potencjalny odbiorca przeczyta na naszej stronie o tym jak ważne są rutynowe kontrole stomatologiczne, przez co poczuje potrzebę umówienia się na wizytę kontrolną. W ten sposób odbiorca na dobrze przygotowanej stronie internetowej odnajdzie zakładkę kontakt i zadzwoni do naszego gabinetu, a my pozyskamy nowego klienta.

Potrzebujesz pomocy?

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Zastanawiasz się, czy współpraca z agencją jest dla Ciebie? 

Daj nam znać – pomożemy.