Klient
Nowo powstałą klinika z ambicjami aby stać się liderem na lokalnym rynku usług ortodontycznych. Współpracę nawiązaliśmy pół roku przed planowanym otwarciem gabinetu.
Nowo powstałą klinika z ambicjami aby stać się liderem na lokalnym rynku usług ortodontycznych. Współpracę nawiązaliśmy pół roku przed planowanym otwarciem gabinetu.
Zanim przeszliśmy do budowania strony internetowej rozpoczęliśmy współpracę od stworzenia wizytówki Google. Działanie te wykonaliśmy na pół roku przed planowanym otwarciem gabinetu, gdyż wizytówka Google stanowi podstawę jakiejkolwiek widoczności w Internecie. Zadbaliśmy więc o odpowiednie pozycjonowanie kliniki już wcześniej. W przypadku ODC sytuacja była dość nietypowa. A mianowicie dwójka założycieli praktykowała już zawód w innych gabinetach i mieli założoną wizytówkę. Wybraliśmy tą, która miała najwięcej opinii i najdłuższą historię i przeprowadziliśmy proces przekazania własności wizytówki z rąk poprzedniego pracodawcy na rzecz aktualnej właścicielki. Dzięki wykorzystaniu już istniejącej wizytówki z historią i opiniami ominęliśmy pierwszy etap budowania zaufania w oczach wyszukiwarki.
Wraz z klientem od zera budowaliśmy obecność w Internecie. Tworzenie strony rozpoczęliśmy od określenia potrzeb, zbadania środowiska konkurencyjnego i dobrania odpowiednich słów kluczowych. Dzięki temu udało nam się uzyskać spójną wizualnie stronę, która w jasny sposób komunikuje wartości i jakość pracy ODC.
Mając na uwadze specyfikę gabinetu i jego konkurencje wybraliśmy odpowiednie słowa kluczowe. Gabinet specjalizuje się w ortodoncji i aparatach Invisalign. Działania skupiliśmy wokół tych tematów. Z uwagi na lokalny charakter działań do każdej frazy kluczowej dodaliśmy lokalny atrybut czyli miasto, aby pozycjonowanie kliniki było najlepsze w obrębie obszaru jej działalności. Frazy wyglądały następująco:
Żeby wzmocnić nasycenie fraz kluczowych na stronie stworzyliśmy dedykowaną podstronę z wpisami. Wpisy koncentrowaliśmy wokół tematów determinowanych przez słowa kluczowe. Miesięcznie tworzyliśmy 1-2 teksty na przynajmniej 500 słów. Takie rozwiązanie zapewniało generowanie ruchu na stronie, a odbiorcy wiedzieli, że treści, które znajdowały się na blogu są aktualne. Tematyczne wpisy pomagały także pacjentom w zrozumieniu procesów, które mieli przebyć w klinice.
Po zoptymalizowaniu strony przeszliśmy do pozyskiwania linków zewnętrznych. Z uwagi na fakt, że gabinet był świeżo otwarty w pierwszej kolejności zamówiliśmy artykuły sponsorowane z linkiem do strony z atrybutem „do follow”. Dzięki temu podwyższyliśmy zaufanie wyszukiwarki Google do strony i wzmocniliśmy jej pozycje. Każdy artykuł był poświęcony ortodoncji lub invisalign. Dzięki publikacji w prasie lokalnej osiągnęliśmy także dodatkowy cel jakim jest zwiększenie świadomości brandu Orzeł Dental Care. Wcześniej po wpisaniu w wyszukiwarkę Orzeł Stomatologia wyniki pokazywały wyszukiwanie Orła białego lub nagrodę Orły stomatologii. Po miesiącu od rozpoczęcia kampanii medialnej wyniki już były dużo bardziej precyzyjne i odzwierciedlały naszą intencję względem pozycjonowania kliniki. Oprócz artykułów sponsorowanych zamieściliśmy również ponad 100 wizytówek NAP w różnych portalach.
Po roku od rozpoczęcia współpracy udało nam się osiągnąć założone cele. odnośnie pozycjonowania kliniki.
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, dostarczając pełen zakres usług marketingu medycznego.
Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Doradzimy Ci strategie, które pozwolą na skuteczne pozyskiwanie pacjentów.
Uzupełnij brief, aby umówić konsultację z ekspertem. Doradzimy Ci strategie dla twojego gabinetu lub kliniki.