Mini Klinika to przychodnia z Mysłowic, z ponad 20 letnim stażem działania. Znajduje się w niej aż 20 gabinetów, a prowadzi ją szanowany w okolicy laryngolog. W samej klinice pracuje bardzo dużo specjalistów, świadczących usługi medyczne i okołomedyczne.
Ze względu na to, że posiadamy dużą ilość specjalistów, pacjentom trudno jest się odnaleźć i umówić wizytę. Zależy mi przede wszystkim na wyraźnym rozróżnieniu poradni i usług.
Pacjenci naszego klienta mieli problem z umawianiem wizyt do konkretnych specjalistów, dlatego głównym celem było zbudowanie strony przejrzystej i łatwiej w nawigacji. Zależało nam również, by wzmacniać wizerunek kliniki, a nie poszczególnych lekarzy.
Architektura strony została zaprojektowana w taki sposób, by umożliwić pacjentom znalezienie informacji o poszczególnych specjalnościach medycznych oraz ułatwić nawigację w obrębie strony. Wykorzystano profile specjalistów, którzy przyjmują w budynku Mini Kliniki, jednakże stworzono efekt kliniki multispecjalistycznej, a nie zbioru niezależnych lekarzy.
Na stronie widnieją wyraźne podziały na usługi prywatne oraz NFZ, a także usługi medyczne i okołomedyczne.
Opisy usług i teksty na stronie zostały rozbudowane i dopasowane pod wytyczne SEO.
W pierwszej kolejności zajęliśmy się zaplanowaniem układu i designu strony, by jak najlepiej rozplanować i rozróżnić oferowane usługi. Powstanie strony było skomplikowanym procesem ze względu na licznych specjalistów. Zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy liczne podstrony i dopasowaliśmy je do komputerów stacjonarnych, tabletów i smartfonów.
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, dostarczając pełen zakres usług marketingu medycznego.
Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Doradzimy Ci strategie, które pozwolą na skuteczne pozyskiwanie pacjentów.
Uzupełnij brief, aby umówić konsultację z ekspertem. Doradzimy Ci strategie dla twojego gabinetu lub kliniki.