fbpx

PORTFOLIO

Case study - identyfikacja wizualna dla Dental Studio

identyfikacja wizualna dla gabinetu

o gabinecie

Dental Studio to nowy gabinet stomatologiczny na mapie Katowic. Klientka zgłosiła się, aby stworzyć materiały graficzne zgodne z wyglądem i estetyką gabinetu.

Wyzwanie

Stworzenie loga i bandingu, który nie będzie się, jak wszystkie

Nasz klient zwrócił się do nas z prośbą o stworzenie unikalnego brandingu i logo dla jego gabinetu stomatologicznego. Nie chciał, aby jego wizerunek był podobny do innych gabinetów w tej branży, które często używają niebieskich kolorów i motywu zębów w swojej identyfikacji wizualnej.

Naszym zadaniem było zaprojektować branding i logo, które będą odzwierciedlać styl minimalistyczny i elegancki, a jednocześnie będą budzić zaufanie i sympatię wśród potencjalnych pacjentów. 

Rozwiązanie

Nowoczesny i przyjazny design

Aby spełnić wymagania klienta zastosowaliśmy prostą i minimalistyczną kolorystykę, a także geometryczne kształty. Całość tworzy nowoczesny i spójny z wnętrzem design.

Logo zawiera elegancki i wyszukany sygnet stworzony na bazie ciągłości jednej linii, wykorzystanej do litery D. Cały branding wygląda lekko i przejrzyście, a także zwraca na siebie uwagę na tle innych gabinetów stomatologicznych.

Grafiki strona Solutio (2)

Spójność z wyglądem gabinetu

Ważnym elementem przy projektowaniu identyfikacji wizualnej jest zachowanie spójnego wizerunku z wnętrzami. Dzięki temu pacjent może budować swoją opinię i skojarzanie na temat miejsca.

identyfikacja wizualna dla gabinetu
Grafiki strona Solutio (2)

Charakterystyczny sygnet w logo

Typografia jest nowoczesna i minimalistyczna, a litera Dnawiązuje do pracowni dentystycznej, podkreślając jejzaangażowanie w zapewnienie wysokiej jakości opieki.Reprezentuje zarówno początek nazwy gabinetu "Dental"jak i imię właścicielki "Daria". Minimalistyczny design inowoczesny charakter logo świadczą o dążeniu studiado doskonałości.

Rezultaty

Wyrazistka marka opisana za pomocą brandbooka i identyfikacji wizualnej

  • Opisano w jasny i klarowny sposób wizerunek marki.
  • Stworzono profesjonalnego brandbooka, który opisuje zasady posługiwania sie logiem,
  • Przygotowano estetyczną i minimalistyczną identyfikację wizualną, która funkcjonuje w gabinecie, na ulotkach i w reklamach marki.

Dzięki tym działaniom Dental Studio buduje swój wizerunek profesjonalnego i eleganckiego miejsca z przyjaznym podejściem do pacjenta.