Poradnik marketingowy
Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

- Wszystkie
- Blog firmowy
- Finanse w placówce medycznej
- Lokalne SEO
- Marketing medyczny
- Portfolio
- Pozyskiwanie pacjentów
- Uncategorized
- Wizerunek placówki medycznej
Facebook czy Google? Co lepiej sprawdzi się w marketingu online?
Coraz więcej pacjentów wybiera dziś lekarza w oparciu o informacje znalezione w internecie. To znak, …
SEO w branży medycznej – wszystko, co powinieneś wiedzieć!
Prawda jest taka: Twoi pacjenci poznają Cię jeszcze długo przed wizytą w gabinecie. Dlatego, aby …
SEO: Jak dobierać słowa kluczowe?
Najlepszą metodą na poprawienie swojej widoczności w sieci i zdobycie jak największej liczby odbiorców jest …
Treści medyczne w internecie – jak zacząć?
Treści medyczne w internecie – jak zacząć? Wzbogacenie strony internetowej swojego gabinetu o artykuły medyczne …
Personalizacja marki – jak to zrobić?
Spersonalizuj swoją markę! Wszyscy jesteśmy z natury istotami społecznymi. Tworzymy relacje, budujemy znajomości. Nawet w …
Materiały edukacyjne dla pacjentów – dlaczego warto?
Czym są materiały edukacyjne dla pacjentów? Materiały edukacyjne dla pacjentów mogą zawierać dowolne treści, wykorzystane …
Marketingowe błędy gabinetów stomatologicznych – jak ich unikać? cz.1
Marketing nie jest nauką ścisłą – nie znajdziesz w nim jednego gotowego przepisu 'krok po …
Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny
Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny – czy opłaca się zatrudnić taką agencję? Spójrzmy prawdzie w …
Jak wybrać agencję marketingową dla Twojego gabinetu?
Jest wiele metod marketingu usług medycznych. Składają się na nie promocja w Social Mediach, optymalizacja …
Jak pozyskać pacjentów, wykorzystując do tego marketing?
Czy wiesz, jak pozyskać pacjentów, wykorzystując do tego marketing? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka praktycznych wskazówek, …
Ile powinieneś wydawać na marketing medyczny gabinetu?
W dzisiejszych czasach medyczny marketing internetowy jest niezbędny, jeśli chcesz przyciągnąć nowych pacjentów i rozwijać …
Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu?
Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu w Internecie? To pytanie, które zadajesz sobie w …
Strona www gabinetu – dlaczego warto w nią zainwestować?
W dobie coraz większej cyfryzacji ważne jest, aby w każdej branży – także w służbie …
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych? Kilka słów o SEO.
Tematyka Search Engine Optimization (SEO) staje się coraz popularniejsza – trudno się dziwić, to jeden …
Blog gabinetu stomatologicznego – czy warto prowadzić?
Blogowanie i medycyna? Tytuł może wprowadzać w konsternację, jednak dziś te dwa pojęcia wydają się …
Jak przetrwać kryzys związany z koronawirusem – możliwości dla przedsiębiorców z branży medycznej
Wpływ koronawirusa na przedsiębiorców z branży medycznej Epidemia wirusa COVID-19 oraz spowodowany nią stan zagrożenia …