fbpx

Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Blog firmowy
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Uncategorized
  • Wizerunek placówki medycznej
facebook czy google
Uncategorized

Facebook czy Google? Co lepiej sprawdzi się w marketingu online?

Coraz więcej pacjentów wybiera dziś lekarza w oparciu o informacje znalezione w internecie. To znak, …

Przejdź do wpisu →
seo w branży medycznej
Lokalne SEO

SEO w branży medycznej – wszystko, co powinieneś wiedzieć!

Prawda jest taka: Twoi pacjenci poznają Cię jeszcze długo przed wizytą w gabinecie. Dlatego, aby …

Przejdź do wpisu →
jak dobierać słowa kluczowe
Lokalne SEO

SEO: Jak dobierać słowa kluczowe?

Najlepszą metodą na poprawienie swojej widoczności w sieci i zdobycie jak największej liczby odbiorców jest …

Przejdź do wpisu →
treści medyczne w internecie
Blog firmowy

Treści medyczne w internecie – jak zacząć?

Treści medyczne w internecie – jak zacząć? Wzbogacenie strony internetowej swojego gabinetu o artykuły medyczne …

Przejdź do wpisu →
personalizacja marki
Blog firmowy

Personalizacja marki – jak to zrobić?

Spersonalizuj swoją markę! Wszyscy jesteśmy z natury istotami społecznymi. Tworzymy relacje, budujemy znajomości. Nawet w …

Przejdź do wpisu →
materiały edukacyjne dla pacjentów
Blog firmowy

Materiały edukacyjne dla pacjentów – dlaczego warto?

Czym są materiały edukacyjne dla pacjentów? Materiały edukacyjne dla pacjentów mogą zawierać dowolne treści, wykorzystane …

Przejdź do wpisu →
marketingowe błędy gabinetów
Blog firmowy

Marketingowe błędy gabinetów stomatologicznych – jak ich unikać? cz.1

Marketing nie jest nauką ścisłą – nie znajdziesz w nim jednego gotowego przepisu 'krok po …

Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa a rynek stomatologiczny
Blog firmowy

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny – czy opłaca się zatrudnić taką agencję? Spójrzmy prawdzie w …

Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa w branży medycznej
Blog firmowy

Jak wybrać agencję marketingową dla Twojego gabinetu?

Jest wiele metod marketingu usług medycznych. Składają się na nie promocja w Social Mediach, optymalizacja …

Przejdź do wpisu →
jak pozyskać pacjentów
Marketing medyczny

Jak pozyskać pacjentów, wykorzystując do tego marketing?

Czy wiesz, jak pozyskać pacjentów, wykorzystując do tego marketing? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka praktycznych wskazówek, …

Przejdź do wpisu →
marketing medyczny
Marketing medyczny

Ile powinieneś wydawać na marketing medyczny gabinetu?

W dzisiejszych czasach medyczny marketing internetowy jest niezbędny, jeśli chcesz przyciągnąć nowych pacjentów i rozwijać …

Przejdź do wpisu →
darmowa analiza widoczności gabinetu
Blog firmowy

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu?

Po co Ci darmowa analiza widoczności gabinetu w Internecie? To pytanie, które zadajesz sobie w …

Przejdź do wpisu →
strona www gabinetu
Blog firmowy

Strona www gabinetu – dlaczego warto w nią zainwestować?

W dobie coraz większej cyfryzacji ważne jest, aby w każdej branży – także w służbie …

Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie stron internetowych
Lokalne SEO

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych? Kilka słów o SEO.

Tematyka Search Engine Optimization (SEO) staje się coraz popularniejsza – trudno się dziwić, to jeden …

Przejdź do wpisu →
seo w branży medycznej
Blog firmowy

Blog gabinetu stomatologicznego – czy warto prowadzić?

Blogowanie i medycyna? Tytuł może wprowadzać w konsternację, jednak dziś te dwa pojęcia wydają się …

Przejdź do wpisu →
kryzys związany z koronawirusem
Blog firmowy

Jak przetrwać kryzys związany z koronawirusem – możliwości dla przedsiębiorców z branży medycznej

Wpływ koronawirusa na przedsiębiorców z branży medycznej Epidemia wirusa COVID-19 oraz spowodowany nią stan zagrożenia …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)