fbpx

Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Uncategorized
  • Wizerunek placówki medycznej
content marketing w branży health care
Marketing medyczny

Skuteczny content marketing w branży health care

W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby ...
Przejdź do wpisu →
mapowanie rynku
Portfolio

Case study – Mapowanie rynku

case study Mapowanie rynku – zrozumienie potrzeb klientów Dla firmy z branży telemedycznej wykonaliśmy badania ...
Przejdź do wpisu →
przyciągnięcie nowych pacjentów
Pozyskiwanie pacjentów

Przyciągnięcie nowych pacjentów na Twoją stronę internetową

Przyciągnięcie nowych pacjentów niekoniecznie musi równać się kosztownej i obszernej kampanii reklamowej. Rzeczywiście działania marketingowe ...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingu online
Marketing medyczny

Strategia marketingu online – wady i zalety różnych strategii

Właściwa strategia marketingu online może zwiększyć zainteresowanie Waszymi gabinetami lekarskimi już w ciągu miesiąca. Dzisiaj ...
Przejdź do wpisu →
strona internetowa dla lekarza
Pozyskiwanie pacjentów

Strona internetowa dla lekarza — dlaczego pacjenci wolą lekarzy ze stronami internetowymi?

Postęp technologiczny ułatwia pacjentom zapoznanie się z lekarzem i ofertą jego przychodni zanim jeszcze przekroczy ...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingowa krok po kroku
Marketing medyczny

Strategia marketingowa krok po kroku

Strategia marketingowa w branży zdrowotnej obejmują standardowo obsługę mediów społecznościowych, reklamy Pay Per Click, SEO, ...
Przejdź do wpisu →
opinie pacjentów
Lokalne SEO

Dlaczego opinie pacjentów są tak ważne dla Twojego gabinetu?

Opinie pacjentów na temat wizyt lekarskich są tak samo ważne jak opinie klientów na Allegro. ...
Przejdź do wpisu →
budżet na cele marketingowe
Finanse w placówce medycznej

Budżet na cele marketingowe – jak nim dobrze zarządzać?

Stale zmieniające się realia w ochronie zdrowia są ogromnym wyzwaniem dla rozsądnego planowania działań marketingowych. ...
Przejdź do wpisu →
błędy w marketingu medycznym
Marketing medyczny

Marketing medyczny – błędy, których należy unikać! cz.2

Marketing medyczny to niełatwe zadanie! Jeśli chcesz, aby Twój gabinet osiągał sukcesu sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów!
Przejdź do wpisu →
marketing dla lekarzy
Marketing medyczny

Marketing dla lekarzy – jak rozpocząć kampanię?

Marketing dla lekarzy? Jak najbardziej! Miarą sukcesu prowadzonej praktyki lekarskiej jest stopień wypełnienia poczekalni. Nie ...
Przejdź do wpisu →
przyczyny opuszczania stron internetowych
Pozyskiwanie pacjentów

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników mogą być całkowicie niezależne od Ciebie. Brak czasu, przerwanie ...
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa w branży medycznej
Marketing medyczny

Medyczna agencja marketingowa  – dlaczego warto?

Coraz więcej medyków i placówek medycznych szuka profesjonalnego wsparcia w dziedzinie marketingu. W tym celu ...
Przejdź do wpisu →
key performance indicators
Marketing medyczny

Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?

Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej ...
Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie stron medycznych
Lokalne SEO

SEO: Pozycjonowanie stron medycznych – najczęstsze błędy

Jakie są najczęstsze błędy w medycznym SEO? Pozycjonowanie strony to szansa na dotarcie do użytkowników sieci. Jak zrobić to dobrze?
Przejdź do wpisu →
analiza widoczności
Lokalne SEO

Czym jest analiza widoczności w sieci?

W dzisiejszych czasach rynek stomatologiczny jest bardzo mocno konkurencyjny i rekomendacje zadowolonych pacjentów nie zawsze ...
Przejdź do wpisu →
skuteczne SEO
Lokalne SEO

Skuteczne SEO – jak sprawdzić, czy takie jest?

Poświęcając czas na wiele działań marketingowych, oczekujemy często natychmiastowych skutków. Podobnie w przypadku podejmowania swoich ...
Przejdź do wpisu →
Marketing medyczny

Reklamy na Facebook ’u czy w Google? Co jest bardziej skuteczne w branży medycznej?

Płatne kampanie Google Ads i Facebook Ads dla branży medycznej. Co jest bardziej skuteczne i z czego warto korzystać? Dowiedz się więcej...
Przejdź do wpisu →
seo w branży medycznej
Lokalne SEO

SEO w branży medycznej – wszystko, co powinieneś wiedzieć!

Prawda jest taka: Twoi pacjenci poznają Cię jeszcze długo przed wizytą w gabinecie. Dlatego, aby ...
Przejdź do wpisu →
jak dobierać słowa kluczowe
Lokalne SEO

SEO: Jak dobierać słowa kluczowe?

Najlepszą metodą na poprawienie swojej widoczności w sieci i zdobycie jak największej liczby odbiorców jest ...
Przejdź do wpisu →
Treści medyczne - jak pisać?
Marketing medyczny

Treści medyczne w internecie – jak zacząć?

Jak treści medyczne powinny być przedstawiane pacjentowi w sieci? Zobacz, jakie kryteria powinien spełniać Twój artykuł. Czytaj dalej...
Przejdź do wpisu →
personalizacja marki
Marketing medyczny

Personalizacja marki – jak to zrobić?

Spersonalizuj swoją markę! Wszyscy jesteśmy z natury istotami społecznymi. Tworzymy relacje, budujemy znajomości. Nawet w ...
Przejdź do wpisu →
materiały edukacyjne dla pacjentów
Marketing medyczny

Materiały edukacyjne dla pacjentów – dlaczego warto?

Czym są materiały edukacyjne dla pacjentów? Materiały edukacyjne dla pacjentów mogą zawierać dowolne treści, wykorzystane ...
Przejdź do wpisu →
marketingowe błędy gabinetów
Marketing medyczny

Marketing medyczny – błędy, których należy unikać! cz.1

Marketing medyczny to coś, co przyda się Twojej placówce? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów!
Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa a rynek stomatologiczny
Marketing medyczny

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny

Agencja marketingowa a rynek stomatologiczny – czy opłaca się zatrudnić taką agencję? Spójrzmy prawdzie w ...
Przejdź do wpisu →