fbpx

Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Blog firmowy
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Uncategorized
  • Wizerunek placówki medycznej
negatywne opinie pacjentów w internecie
Wizerunek placówki medycznej

Negatywne opinie pacjentów w internecie – jak sobie z nimi radzić?

Opinie pacjentów są jednym z lepszych kanałów promocyjnych dla każdego gabinetu. Niestety ich skuteczność zależy …

Przejdź do wpisu →
jak poprawić swoją widoczność w sieci
Blog firmowy

10 wskazówek jak poprawić swoją widoczność w sieci

W erze internetu i rosnących oczekiwań pacjentów względem lekarzy kluczowe jest zadbanie o widoczność w …

Przejdź do wpisu →
jak sfinansować otwarcie gabinetu stomatologicznego
Finanse w placówce medycznej

Jak sfinansować otwarcie gabinetu stomatologicznego?

Otwarcie (lub przejęcie) gabinetu stomatologicznego wiąże się z bardzo dużym nakładem finansowym, który musimy ponieść …

Przejdź do wpisu →
budżet gabinetu stomatologicznego
Finanse w placówce medycznej

Budżet gabinetu stomatologicznego – podstawowe informacje

Otwarcie własnego gabinetu to poważna inwestycja, którą trzeba dobrze zaplanować. Ważne jest, by dbać o …

Przejdź do wpisu →
strategia marketingowa dla gabinetu
Marketing medyczny

Strategia marketingowa dla gabinetu – najważniejsze informacje

Marzeniem każdego stomatologa jest posiadanie pełnego grafiku tuż po otworzeniu gabinetu. Skupiają się na sprzęcie …

Przejdź do wpisu →
wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych
Wizerunek placówki medycznej

Wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych

Pod kątem prawnym, gabinety stomatologiczne podlegają takim samym regulacjom jak wszystkie inne obiekty, w których …

Przejdź do wpisu →
jak otworzyć gabinet stomatologiczny
Blog firmowy

Jak otworzyć gabinet stomatologiczny?

Kto może założyć gabinet dentystyczny? Zastanawiasz się, jak otworzyć gabinet stomatologiczny? Nie wiesz, czy możesz …

Przejdź do wpisu →
czym jest ppc
Blog firmowy

Czym jest PPC? Pay-Per-Click – czy powinieneś z niego skorzystać?

Czym jest PPC? W dużym uproszczeniu Pay-Per-Click to forma reklamy, gdzie płacisz za każde kliknięcie …

Przejdź do wpisu →
content marketing w branży health care
Marketing medyczny

Skuteczny content marketing w branży health care

W związku z tym, że charakter sektora opieki zdrowotnej ulega ciągłym zmianom, ważne jest aby …

Przejdź do wpisu →
mapowanie rynku
Portfolio

Case study – Mapowanie rynku

case study Mapowanie rynku – zrozumienie potrzeb klientów Dla firmy z branży telemedycznej wykonaliśmy badania …

Przejdź do wpisu →
przyciągnięcie nowych pacjentów
Pozyskiwanie pacjentów

Przyciągnięcie nowych pacjentów na Twoją stronę internetową

Przyciągnięcie nowych pacjentów niekoniecznie musi równać się kosztownej i obszernej kampanii reklamowej. Rzeczywiście działania marketingowe …

Przejdź do wpisu →
strategia marketingu online
Marketing medyczny

Strategia marketingu online – wady i zalety różnych strategii

Właściwa strategia marketingu online może zwiększyć zainteresowanie Waszymi gabinetami lekarskimi już w ciągu miesiąca. Dzisiaj …

Przejdź do wpisu →
strona internetowa dla lekarza
Pozyskiwanie pacjentów

Strona internetowa dla lekarza – dlaczego pacjenci wolą lekarzy ze stronami internetowymi?

Postęp technologiczny ułatwia pacjentom zapoznanie się z lekarzem i ofertą jego przychodni zanim jeszcze przekroczy …

Przejdź do wpisu →
strategia marketingowa krok po kroku
Marketing medyczny

Strategia marketingowa krok po kroku

Usługi marketingowe w branży zdrowotnej obejmują standardowo obsługę mediów społecznościowych, reklamy Pay Per Click, SEO, …

Przejdź do wpisu →
opinie pacjentów
Uncategorized

Dlaczego opinie pacjentów są tak ważne dla Twojego gabinetu?

Opinie pacjentów na temat wizyt lekarskich są tak samo ważne jak opinie klientów na Allegro. …

Przejdź do wpisu →
budżet na cele marketingowe
Finanse w placówce medycznej

Budżet na cele marketingowe – jak nim dobrze zarządzać?

Stale zmieniające się realia w ochronie zdrowia są ogromnym wyzwaniem dla rozsądnego planowania działań marketingowych. …

Przejdź do wpisu →
błędy w marketingu medycznym
Marketing medyczny

Najczęstsze błędy w marketingu medycznym – jak ich uniknąć?

Marketing to jedna z najbardziej niezdefiniowanych dziedzin. Nawet najbardziej doświadczeni marketingowcy od czasu do czasu …

Przejdź do wpisu →
marketing dla lekarzy
Marketing medyczny

Marketing dla lekarzy – jak rozpocząć kampanię?

Marketing dla lekarzy? Jak najbardziej! Miarą sukcesu prowadzonej praktyki lekarskiej jest stopień wypełnienia poczekalni. Nie …

Przejdź do wpisu →
przyczyny opuszczania stron internetowych
Pozyskiwanie pacjentów

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników

Przyczyny opuszczania stron internetowych przez użytkowników mogą być całkowicie niezależne od Ciebie. Brak czasu, przerwanie …

Przejdź do wpisu →
agencja marketingowa w branży medycznej
Blog firmowy

Agencja marketingowa w branży medycznej – dlaczego warto?

Agencja marketingowa w branży medycznej – dlaczego warto ją zatrudnić? Spójrzmy prawdzie w oczy: praca …

Przejdź do wpisu →
key performance indicators
Blog firmowy

Key Performance Indicators – Jak poprawić efektywność Twojej strony internetowej?

Key Performance Indicators – oto sformułowanie, które musisz poznać, aby być świadomym twórcą kampanii marketingowej …

Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie stron medycznych
Lokalne SEO

Pozycjonowanie stron medycznych – najczęstsze błędy

Search engine optimalization może być ogromną pomocą w zwiększaniu świadomości pacjentów na temat Twojej usługi …

Przejdź do wpisu →
analiza widoczności
Lokalne SEO

Czym jest analiza widoczności w sieci?

W dzisiejszych czasach rynek stomatologiczny jest bardzo mocno konkurencyjny i rekomendacje zadowolonych pacjentów nie zawsze …

Przejdź do wpisu →
skuteczne SEO
Lokalne SEO

Skuteczne SEO – jak sprawdzić, czy takie jest?

Poświęcając czas na wiele działań marketingowych, oczekujemy często natychmiastowych skutków. Podobnie w przypadku podejmowania swoich …

Przejdź do wpisu →

Newsletter

Dołącz do jedynego na rynku newslettera poświęconego marketingowi w medycynie i farmacji.

Imię(wymagane)
Imię
Email
Zgoda(wymagane)