fbpx

Poradnik marketingowy

Od 2015 roku pracujemy z gabinetami i klinikami medycznymi, projektując ich strony. Nasz zespół to marketingowcy i osoby po studiach medycznych. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują medycy i pacjenci. Skorzystaj z naszej wiedzy.

  • Wszystkie
  • Finanse w placówce medycznej
  • Lokalne SEO
  • Marketing medyczny
  • Portfolio
  • Pozyskiwanie pacjentów
  • Uncategorized
  • Wizerunek placówki medycznej
Portfolio

Case study – kampania Facebook Ads dla Wydawnictwa Farmaceutycznego

Klient Wydawnictwo farmaceutyczne to największy wydawca publikacji dla farmaceutów na polskim rynku. W swoim portfolio ...
Przejdź do wpisu →
harmonogram publikacji w social media
Marketing medyczny

Harmonogram publikacji w social media – podstawowe informacje

Chcesz utrzymywać pozytywny wizerunek Twojego gabinetu, więc starasz się do tego wykorzystać działania w mediach ...
Przejdź do wpisu →
Portfolio

SXO strony Kariera w Farmacji – wzrost kluczowych wskaźników o 230 %

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach ...
Przejdź do wpisu →
wizytówka Google
Lokalne SEO

Pozycjonowanie lokalne dla Twojego gabinetu – wizytówka Google

Czy pozycjonujesz swoją placówkę w wizytówce Google? Jeśli nie, to koniecznie musisz to zmienić! Zobacz, dlaczego warto pojawiać się na Mapach Google.
Przejdź do wpisu →
strona internetowa gabinetu
Marketing medyczny

Strona internetowa gabinetu – wszystko co musisz wiedzieć

Strona internetowa gabinetu to dzisiaj podstawa w budowaniu wizerunku marki. Jest nowoczesną wizytówką. To na ...
Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie kliniki
Portfolio

Case study – Pozycjonowanie kliniki stomatologicznej Orzeł Dental Care

Klient Nowo powstałą klinika z ambicjami aby stać się liderem na lokalnym rynku usług ortodontycznych. ...
Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie lokalne
Portfolio

Case study – Nr 1 na mapie w lokalnych wynikach wyszukiwania – pozycjonowanie lokalne dla sieci sklepów medycznych Senioralny.pl

klient Senioralny.pl to sieć nternetowych oraz stacjonarnych sklepów medycznych. Dla klienta bardzo ważne było zostać ...
Przejdź do wpisu →
kampania z mikro-influencerami
Portfolio

Case study – Kampania z mikro-influencerami, czyli dotarcie do szerszej grupy docelowej

Klient Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje zawodowe osób ...
Przejdź do wpisu →
działania marketingowe
Portfolio

Case study – Kampania marketingowa dla Kariera w Farmacji

Klient Kariera w Farmacji to branżowy portal dla osób pracujących w specjalistycznych działach w firmach ...
Przejdź do wpisu →
harmonogram publikacji w social media
Marketing medyczny

Tworzenie treści na czasie!

Niezależnie od tego czym się zajmujesz, tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z aktualnymi ...
Przejdź do wpisu →
Jak pozyskać pacjentów? Gabinet stomatologiczny
Pozyskiwanie pacjentów

Jak zdobyć pacjentów do gabinetu stomatologicznego? – 38 sposobów

Otwierasz gabinet stomatologiczny? A czy wiesz już w jaki sposób pozyskać pierwszych pacjentów? Zobacz te 38 sposobów i wypełnij swój kalendarz!
Przejdź do wpisu →
denta point
Pozyskiwanie pacjentów

Publikacja w prasie o gabinecie Denta Point

Otwierając nowy gabinet warto zadbać o to, by pacjenci mieli szansę się o nim dowiedzieć. ...
Przejdź do wpisu →
social media dla branży medycznej
Marketing medyczny

Social media w branży medycznej – harmonogram publikacji social media [wzór]

Zastanawiasz się, czy social media w branży medycznej to dobry pomysł? Odpowiadamy: tak! Zobacz jak przygotować skuteczną komunikację.
Przejdź do wpisu →
medicover stomatologia
Finanse w placówce medycznej

Medicover stomatologia – przejmowanie prywatnych gabinetów

Rynek stomatologiczny aktualnie opiera się na prywatnych gabinetach prowadzonych przez stomatologów. Jest ich obecnie około ...
Przejdź do wpisu →
ulotki pozabiegowe
Wizerunek placówki medycznej

Ulotki pozabiegowe – Twoja oszczędność czasu

Wprowadź w swoim gabinecie ulotki pozabiegowe dla pacjentów i wzmocnij swój wizerunek oraz podnieś skuteczność ...
Przejdź do wpisu →
pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych
Lokalne SEO

Pozycjonowanie stron gabinetów stomatologicznych

Chciałbyś zacząć pozyskiwać pacjentów z internetu? Chcesz poprawić skuteczność strony internetowej Twojego gabinetu? Warto postawić ...
Przejdź do wpisu →
negatywne opinie pacjentów w internecie
Wizerunek placówki medycznej

Negatywne opinie pacjentów w internecie – jak sobie z nimi radzić?

Opinie pacjentów są jednym z lepszych kanałów promocyjnych dla każdego gabinetu. Niestety ich skuteczność zależy ...
Przejdź do wpisu →
Jak pozyskać pacjenta
Pozyskiwanie pacjentów

10 wskazówek jak pozyskać pacjenta

Jak w dzisiejszych czasach pozyskać pacjenta? Zobacz 10 wskazówek, które podpowiedzą Ci, jak zadbać o zapełniony kalendarz placówki.
Przejdź do wpisu →
Finanse w placówce medycznej

Jak sfinansować otwarcie gabinetu stomatologicznego?

Otwierasz gabinet i chcesz poznać możliwe opcje finansowania? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej...
Przejdź do wpisu →
budżet gabinetu stomatologicznego
Finanse w placówce medycznej

Budżet gabinetu stomatologicznego – podstawowe informacje

Otwierasz gabinet stomatologiczny? Dowiedz się, jak zaplanować budżet gabinetu stomatologicznego. Czytaj dalej...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingowa dla gabinetu
Marketing medyczny

Strategia marketingowa dla gabinetu – najważniejsze informacje

Marzeniem każdego stomatologa jest posiadanie pełnego grafiku tuż po otworzeniu gabinetu. Skupiają się na sprzęcie ...
Przejdź do wpisu →
wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych
Wizerunek placówki medycznej

Wymagania sanitarne dla gabinetów stomatologicznych

Otwierasz gabinet stomatologiczny? Zobacz jakie wymagania sanitarne musi spełnić!
Przejdź do wpisu →
jak otworzyć gabinet stomatologiczny
Finanse w placówce medycznej

Jak otworzyć gabinet stomatologiczny?

Jesteś lekarzem i planujesz otworzyć gabinet stomatologiczny? Placówka medyczna wymaga spełnienia wielu wymagań. Sanepid, dokumentacja ...
Przejdź do wpisu →
czym jest ppc
Pozyskiwanie pacjentów

Czym jest PPC? Pay-Per-Click – czy powinieneś z niego skorzystać?

Czym jest PPC? W dużym uproszczeniu Pay-Per-Click to forma reklamy, gdzie płacisz za każde kliknięcie ...
Przejdź do wpisu →