fbpx
case study

Od 0 do ponad 15 000+ odbiorców dzięki skoordynowanym działaniom marketingowym - kampania marketingowa dla Kariera w Farmacji

Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje zawodowe osób zainteresowanych pracą w sektorze farmaceutycznym. 90% odbiorców stanowią farmaceuci.

Celem klienta jest wzrost zasięgu i zaangażowania odbiorców w  kanałach social media (Facebook i Instagram) a także rozrost bazy mialowej w celu zwiększenia sprzedaży kursów on-line.

analiza rynku i doskonałe zrozumienie potrzeb modelowego klienta oraz proponowanie interesujących dla niego treści stały się kluczem do sukcesu
#1 potrzeba

doskonałe zrozumienie grupy docelowej

Działania dla klienta rozpoczęły się od szczegółowej analizy potrzeb grupy docelowej. Zostały określone tematy które ich angażują, problemy jakimi żyją oraz język jakim komunikują się na co dzień. Przeprowadzono wywiady bezpośrednie i określono miejsca w sieci, które przyciągają modelowego odbiorcę. 

Wyzwaniem jest bardzo wąska i specyficzna grupa odbiorców.

#2 wykonane działania

kompleksowe prowadzenie działań marketingowych

Dla klienta Kariera w Farmacji prowadzimy media społecznościowe od momentu ich założenia. Koordynujemy wszelkie działania marketingowe, w tym bezpośrednią sprzedaż kursów on-line.

Działania:
#3 rezultaty

ciągły wzrost zasięgów zaangażowania oraz bazy odbiorców

Podczas kilku lat działaności, udało nam się z sukcesem rozwinąć obecność klienta na Facebooku, Instagramie, zbudować bazę mailową oraz generować regularną sprzedaż.

Rezultaty: