fbpx

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna kliniki? Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – zadbaj o wizerunek i odróżnij się od konkurencji.

Twój czas jest dla nas najcenniejszy

Pracując z właścicielami gabinetów i klinik wiemy, że czas jest ich najcenniejszym zasobem. Mając to na względzie kierujemy się prostą zasadą: 99% pracy wykonamy za Ciebie. My pracujemy i rekomendujemy rozwiązania, a Ty podejmujesz decyzje.

Unikalny design

Identyfikacja wizualna kliniki musi być dostosowana do wyglądu Twojej strony internetowej i wnętrza gabinetu. Dzięki temu zbudujemy spójny wizerunek Twojej marki.

3 etapy pracy

Zaczynamy od przygotowaniu prototypów, dopracowujemy wybrany z nich, a następnie tworzymy komplet materiałów. Masz pełną kontrolę nad wykonywanymi działaniami.

Wykonamy
99% pracy

Ty podejmujesz decyzję — a my wykonujemy 99% pracy. Wychodzimy z założenia, że Twój czas jest niezwykle cenny i planujemy prace tak, by nie odciągać Cię niepotrzebnie od twoich obowiązków.

Nazwa(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Edyta KocykPrezes zarządu SiDLY
Czytaj więcej
„Solutio Medica świetnie zna specyfikę branży medycznej, co znacząco ułatwiło naszą współpracę, np. przy organizacji konferencji dla rynku szpitalnego. W czasie. realizacji poszczególnych projektów wykorzystywaliśmy posiadane doświadczenie firmy. Zespół Solutio nie tylko zajmował się realizacją zleconych działań, ale strategicznie doradzał i angażował się w działania całej firmy. (...) Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Solutio Medica i ich wkładu w rozwój SiLDY."
Jan Łyczek Stomatolog i własciciel kliniki NU Dental
Czytaj więcej
„W ramach pracy nad identyfikacją wizualną agencja Solutio Medica zaproponowała stworzenie tzw. Brandbooka. (…) W efekcie powstał bardzo wartościowy element komunikacji, którym można się posługiwać na wielu płaszczyznach (…). Jestem bardzo wdzięczny za propozycję stworzenia brandbooka i jestem przekonany, że wniesie on bardzo istotny wkład w reprezentację naszej kliniki”
Iwona ZięcinaCzłonek zarządu DELAVI Centrum
Czytaj więcej
„Agencja Solutio Medica wykazuje się dużą wiedzą z dziedziny medycyny, co stanowi kluczowy element w promocji usług w tej branży. Dzięki ich doświadczeniu i wiedzy, komunikacja zespołu Solutio Medica z naszym Centrum była zdecydowanie ułatwiona co przełożyło się również na sprawną, konsekwentną realizację wyznaczonych celów marketingowych. W ramach prowadzonych kampanii, Solutio Medica nie tylko spełniła nasze oczekiwania, ale również wykazała się zaangażowaniem w zrozumienie procesów, jakie mają miejsce zarówno w naszej Klinice, jak i w życiu pacjenta, który decyduje się na zabieg np. laserowej chirurgii wzroku. (...) Ich zdolność do dostosowania się do dynamicznych potrzeb rynku medycznego, skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych oraz precyzyjne ukierunkowanie działań na naszą grupę docelową sprawiły, że agencję tę możemy polecić jako partnera nie tylko kreatywnego, ale także pełnego zaangażowania i skuteczności."
Konrad TuszyńskiWspółwłaściciel 3PG
Czytaj więcej
„Przez cały rok współpracy zespół Solutio Medica wykazuje się wysoką etyką pracy, realizacją projektów zgodnie z założeniami i terminami, kreatywnością i proaktywnym działaniem w postaci promowania nowych rozwiązań i sposobów dotarcia do grupy docelowej. Co istotne, firma doskonale się porusza po rynku medycznym oraz rozumie specyfikę komunikacji z profesjonalistami medycznymi. Jesteśmy zadowoleni z wieloletniej współpracy i rekomendujemy Solutio Medica jako zaufanego Partnera
Janina GrzywaczLekarz i właściciel przychodni Consilium
Czytaj więcej
„Jestem bardzo zadowolona ze strony, choć bałam się, o to, co na niej umieścić. Teraz widzę, że niepotrzebnie czekałam tyle lat na jej odświeżenie. Dziś jest tam wszystko, czego potrzebują moi pacjenci i nie jest krzykliwa.”
Justyna ButorGeneral manager OVIklinika
Czytaj więcej
„Firma bardzo dobrze odzwierciedliła ducha naszej kliniki, co chętnie przyciągało do nas pacjentów. Z perspektywy kliniki działania, które zostały podjęte przyniosły nam znaczne korzyści. Na przestrzeni współpracy zauważyliśmy wzrost zainteresowania oraz większą liczbę pacjentów. Zrealizowaliśmy wspólnie założone celi jednocześnie obserwowaliśmy wzrost parametrów marketingowych. Jesteśmy zadowoleni z współpracy z Solutio Medica. Jest to rzetelna agencja marketingowa, która działa zgodnie założeniami oraz rozumie potrzeby klienta, także wykazuje dobre zrozumienie tematów medycznych."
Poprzedni
Następny

Identyfikacja wizualna kliniki - co zawiera usługa?

Opracujemy dla Ciebie zestaw materiałów, które powinien mieć każdy gabinet lub klinika.

Grafiki strona Solutio (2)

Logotyp

Wykonywany indywidualnie od postaw, bez wykorzystywania gotowych szablonów czy konfiguratorów. Masz pewność, że Twoje logo jest unikatowe.

Grafiki strona Solutio (2)

Wizytówka firmowa i wizytówki personalne

Ogólna wizytówka firmowa gabinetu, do globalnego użytku lub imienne wizytówki dla Twoich pracowników.

Grafiki strona Solutio (2)

Papier, teczki i ulotki firmowe

Papier firmowy, na którym możesz wydrukować dokumenty firmowe. Teczka, którą możesz wręczyć klientom. Ulotki na informacje o poszczególnych produktach. Estetycznie i z klasą.

Grafiki strona Solutio (2)

Notesy

Szablon podręcznego notesu do notatek i krótkich zaleceń, z którego mogą korzystać lekarze i pracownicy gabinetu.

Grafiki strona Solutio (2)

Plakat A4

Identyfikacja wizualna kliniki to także plakaty informacyjne na targach oraz eventy stacjonarne.

Przykładowe realizacje identyfikacji wizualnej dla kliniki

Sprawdź, jak może wyglądać Twoja identyfikacja wizualna

Zaufali nam

Sprawdź strony gabinetów i klinik, które zaufały nam na przestrzeni lat.

Identyfikacja wizualna kliniki - jak pracujemy?

Staramy się ułatwić każdy etap pracy, by oszczędzać twój czas. Wypracowaliśmy proces, który pozwala nam to osiągać.

W czasie rozmowy poznajemy Twoje potrzeby, cele i doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania.

Na bazie ustaleń podpisujemy umowę z ramowym planem prac i harmonogramem.

Identyfikacja wizualna kliniki dzieli się na 3 etapy: tworzenie prototypów, dopracowujemy wybrany z nich, a następnie tworzymy materiały.

Na koniec otrzymujesz kompletną księgę znaku, logo i materiały, jak wizytówki czy papier firmowy.

Dla kogo?

Od lat współpracujemy z branżą medyczną. 

Gabinety medyczne

Gabinety jedno lub wielospecalistyczne na terenie całej Polski.

Kliniki

Kliniki posiadające w swojej ofercie usługi z wielu dziedzin medycyny.

Firmy farmaceutyczne

Firmy farmaceutyczne prowadzące komunikację do pacjentów oraz do profesjonalistów medycznych.

Lekarze

Indywidualni eksperci, którzy nie są związani z jednym miejscem pracy i przyjmują w kilku niezależnych gabinetach lub klinikach.

Startupy medyczne

Producenci innowacyjnych technologii i urządzeń, którzy komunikują swoje rozwiązanie do wielu grup odbiorców.

Producenci sprzętu medycznego

Producenci sprzętu i oprogramowania dla branży medycznej, w wielu specjalizacjach.

Opinie klientów

Poznaj opinie klientów, którzy nam zaufali.

Nasza strona internetowa zdecydowanie przyciąga wzrok i świetnie oddaje charakter samego gabinetu. Solutio Medica opracowała ją dla nas kilka lat temu, ale nadal podoba mi się najbardziej spośród stron gabinetów, które widziałam.
Anna Haberko
Haberko.clinic
Jestem bardzo zadowolona ze strony, choć bałam się, o to, co na niej umieścić. Teraz widzę, że niepotrzebnie czekałam tyle lat na jej odświeżenie. Dziś jest tam wszystko, czego potrzebują moi pacjenci i nie jest krzykliwa.
Janina Grzywacz
Przychodnia Consilium
Przygotowywaliśmy się do otwarcia nowego gabinetu i chcieliśmy posiadać dobrze zoptymalizowaną i widoczną w Google stronę przed otwarciem. Pracę rozpoczęliśmy ok. 8 miesięcy przed rozpoczęciem przyjmowania pacjentów i była to bardzo dobra decyzja.
Piotr Orzeł
Orzeł Stomatologia
Nie wiedziałam, czego dokładnie potrzebuję na stronie i zespół Solutio Medica doradzał mi na każdym etapie. Teraz nie tylko mam miejsce w sieci, do którego kieruję pacjentki zainteresowane współpracą, ale mam również miejsce w sieci, gdzie mogę gromadzić i dzielić się wiedzą.
Monika Wiśniewska
Zaufana położna
Zespół Solutio Medica przygotował dla mnie stronę internetową, z której bardzo jestem zadowolona. Strona zgodna jest z całą identyfikacją gabinetu, jego wnętrzem, dlatego uzyskaliśmy spójny efekt. Firma dobrze prowadziła cały projekt, dzięki czemu sprawnie go zakończyliśmy i opublikowaliśmy stronę. Bardzo podobały mi się spotkania, w czasie których omawialiśmy poszczególne etapy prac i wprowadzane zmiany. Akceptacja i korekta treści na stronę zajęła mi trochę czasu, ale taka jest specyfika branży medycznej, że trudno jest coś dokładnie i merytorycznie opisać. Mogłabym powiedzieć, że współpraca przebiegła idealnie.
Magdalena Kotur-Barańska
Osteodental

Często zadawane pytania

Jeśli masz jakieś pytania, tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele z nich.

Odpowiednia identyfikacja wizualna pomoże Ci w:

  • Budowaniu odpowiedniej pozycji rynkowej.
  • Uzasadnieniu cen usług w gabinecie lub klinice.
  • Zakomunikowaniu zmiany profilu gabinetu (np. z usług finansowanych z NFZ na prywatne).
  • Wyróżnieniu gabinetu, salonu lub kliniki na tle konkurencji.

W takiej sytuacji możemy przeprowadzić rebranding, czyli zmianę lub odświeżenie obecnej identyfikacji gabinetu. Jest to narzędzie pozwalające na zmianę profilu działalności gabinetu i zakomunikowanie np. nowych usług czy standardów.

Spójny branding  i identyfikacja wizualna to pierwszy krok do budowania pożądanego wizerunku gabinetu, klinki czy marki w oczach pacjenta. Pozwala to na przyciąganie pacjentów zainteresowanych usługami na określonym poziomie jakości.

W cenie usługi znajduje się stworzenie oryginalnego logo, księgi znaku, wizytówki firmowej oraz personalnej. Dostarczamy również komplet materiałów do gabinetu (papier, teczki, notesy, plakat A4 oraz ulotki firmowe). Zapewniamy też opiekuna klienta. Chcesz dowiedzieć się więcej? Przejdź do zakładki „Kontakt” i umów się na rozmowę z naszym ekspertem.

Dowiedz się więcej z naszego bloga

Poniżej znajdziesz porady oraz case studies z działań prowadzonych dla naszych klientów.

mapowanie rynku
Portfolio

Case study – Mapowanie rynku

case study Mapowanie rynku – zrozumienie potrzeb klientów Dla firmy z branży telemedycznej wykonaliśmy badania ...
Przejdź do wpisu →
strategia marketingu online
Marketing medyczny

Strategia marketingu online – wady i zalety różnych strategii

Właściwa strategia marketingu online może zwiększyć zainteresowanie Waszymi gabinetami lekarskimi już w ciągu miesiąca. Dzisiaj ...
Przejdź do wpisu →
harmonogram publikacji w social media
Marketing medyczny

Tworzenie treści na czasie!

Niezależnie od tego czym się zajmujesz, tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z aktualnymi ...
Przejdź do wpisu →