Dlaczego warto zainwestować w stronę www gabinetu?

W dobie coraz większej cyfryzacji ważne jest, aby w każdej branży – także w służbie zdrowia – zapewnić wszystkim zainteresowanym dostęp do aktualnych informacji w Internecie. Jest to ważne nie tylko dla pozyskiwania nowych pacjentów, ale także dla utrzymania stałego kontaktu z obecnymi.

W branży medycznej pacjenci oczekują możliwości natychmiastowego kontaktu z lekarzem – zwłaszcza w nagłych sytuacjach. Obecnie coraz więcej pacjentów korzysta na co dzień ze smartfonów i aplikacji mobilnych np. umożliwiających rezerwację wizyty lekarskiej w kilku krokach.

Personalizacja w komunikacji

W dobie zaawansowanych graficznie i bogatych w możliwości stron internetowych, pacjenci coraz częściej oczekują także od serwisów medycznych coraz większej oryginalności i dopasowanych do ich profilu funkcji. Właśnie dlatego warto zainwestować w spersonalizowaną witrynę także dla Twojego gabinetu. To dzięki niej stworzysz w sieci swoją osobistą markę (lub zaistniejesz w sieci z już istniejącą!) i zbudujesz reputację. Poprawisz także swoją komunikację z pacjentami i dotrzesz do ich szerszego grona. Dzięki rozbudowanym opisom zaprezentujesz dostępne możliwości leczenia, a umówienie się na wizytę w kilku krokach zachęci pacjenta do skorzystania właśnie z Twojej pomocy.

Jakie funkcje?

Dziś, kiedy większość z nas ma nieograniczony dostęp do internetu, obserwujemy stopniowe zwiększanie się liczby stron internetowych promujących usługi. Także w branży medycznej coraz więcej gabinetów decyduje się na taki krok. Ważne jest jednak, aby stworzona witryna była na najwyższym poziomie – dopasowana do standardów rynkowych i przyjazna do użytku pacjenta. Co przez to rozumiemy? Różnicę najlepiej widać na poniższym przykładzie – pacjenci oczekują nowoczesnego designu oraz informacji jak numer telefonu widocznych z każdego miejsca na witrynie.

 

Jeśli uda Ci się zoptymalizować Twoją stronę pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce, może okazać się, że Twój gabinet zyska wielu nowych pacjentów szybciej niż mógłbyś się tego spodziewać.

Prawidłowo skonstruowana strona internetowa umożliwi pacjentom składanie formularzy, które przekazywane są bezpośrednio do recepcji gabinetu. Dzięki temu personel zaoszczędza czas, który zwykle poświęca na zapisy telefoniczne lub osobiste. To pozwala na dokładniejsze monitorowanie czasu trwania wizyt i mniejsze kolejki w oczekiwaniu na przyjęcie.

Warto zatem otworzyć się na współpracę z agencjami marketingowymi, aby zaprojektować odpowiednią stronę internetową dla Twojej praktyki lekarskiej. Jeśli masz możliwość, skorzystaj z bezpłatnych konsultacji, podczas których eksperci pomogą Ci w zbudowaniu profesjonalnej i przyjaznej dla pacjentów witryny internetowej.

Przewiń do góry