„Dla pacjenta zawsze jest czas” publikacja w prasie o gabinecie denta point, który wspieramy komunikacyjnie

Otwierając nowy gabinet warto zadbać o to, by pacjenci mieli szansę się o nim dowiedzieć. Obok reklamy internetowej, jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest reklama w lokalnej prasie. Już 17 lipca, w papierowym wydaniu gazety oraz na portalu online Nowiny Gliwickie, ukaże się materiał o gabinecie denta point, dla którego pracujemy!

Dlaczego publikacja w prasie?

Artykuły w prasie  (np. o otwarciu nowego gabinetu) są dobrym sposobem na zachęcie nowych pacjentów do umówienia wizyty. Wykorzystując znane i poczytne medium docieramy do szerokiego grona potencjalnych osób. Bardzo często, nie mielibyśmy szans do nich dotrzeć innymi kanałami. Publikacje w mediach pozwalają na budowanie marki w lokalnej społeczności a także w środowisku branżowym. Warto połączyć je z dużym wydarzeniem, np. otwarciem gabinetu, choć świetnie sprawdzają się także dla już istniejących gabinetów.

Czym są Nowiny Gliwickie?

Jest to lokalna gazeta, z której aż 85% mieszkańców Gliwic czerpie informację o życiu miasta. To świetne medium do poinformowania mieszkańców Gliwic o nowym gabinecie. denta point to miejsce, w którym na pierwszym miejscu jest pacjent, w związku z czym na ten aspekt położony główny nacisk w artykule.

Gdzie można przeczytać artykuł?

Na stronie Nowin Gliwickich można znaleźć materiał pod tym linkiem: „Dla pacjenta zawsze jest czas”.

Kiedy warto publikować w prasie?

Otwarcie nowego gabinetu to nie jedyna sytuacja w której warto pracować z lokalnymi mediami. Do głównych z nich można zaliczyć:

  1. Chęć zwiększenia ilości pacjentów w gabinecie.
  2. Dodanie nowego fotela, zakup sprzętu.
  3. Rozszerzenie oferty o nowe usługi, np. chirurgię.
  4. Dołączenie nowego stomatologa do zespołu.
  5. Włączenie się w akcję charytatywną, bieg czy lokalny piknik.

To tylko niektóre z pomysłów. Jeśli chcesz poznać ich więcej i chcesz być widoczny wśród pacjentów oraz w branży – zapraszamy do kontaktu!

Przewiń do góry