Dziękujemy, że wybrali Państwo Solutio Medica
Stworzyliśmy ten poradnik, by wiedzieli Państwo, w jaki sposób dbamy o marketing naszych klientów. Znajdą tu Państwo informacje na temat kluczowych etapów realizacji każdego projektu, zasad raportowania oraz naszego podejścia do realizacji danej usługi.
Zaufanie to dla nas nadrzędna wartość, a wierzymy, że nie ma lepszego sposobu, by je budować, niż poprzez rzetelne i transparentne działanie.
Usługi
Strona www
Czym jest strona www?
Strona internetowa gabinetu jest wirtualną wizytówką Państwa placówki. Dzięki niej klient może uzyskać wiele informacji na temat działalności oraz umówić się na wizytę. Mieści ona w sobie wiele cennych dla Pacjenta informacji. Zawieramy w niej dane kontaktowe do gabinetu, godziny otwarcia i inne. Jedną z zakładek, jaką Państwu proponujemy, jest blog. Tworzymy na niego zoptymalizowane pod kątem SEO treści, dzięki czemu strona www ma szanse pojawić się na najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Jakie korzyści daje?
Dzięki stronie internetowej Pacjenci zyskują wiele ważnych dla nich informacji. Przejrzysta i przyjazna strona sprawia, że odbiorca chętniej z niej korzysta. To z kolei skutkuje większą liczbą nowych Pacjentów. Dobrze zaprojektowana strona www:
- umożliwia dotarcie do potencjalnych pacjentów,
- jest dostosowana do użytkowników smartfonów,
- pomaga w budowaniu zaufania,
- oraz umożliwia budowanie marki w sieci.
Jak pracujemy?
Praca nad stroną www jest złożonym procesem. Składa się na niego wiele elementów.
ETAP I
Pierwszym z nich jest umówienie pierwszego spotkania, podczas którego zbieramy potrzebne nam informacje. W jego trakcie uzupełniamy brief, gdzie wpisujemy wszystkie Państwa sugestie, co do wyglądu i struktury strony. W tym miejscu warto powiedzieć, czego Państwo nie chcą na stronie, a na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę.
Jest to etap, kiedy planujemy architekturę strony. Zapytamy więc o estetykę, która jest Państwu najbliższa. Bardzo pomocne okaże się wskazanie stron internetowych, którymi moglibyśmy się inspirować.
Oprócz ogólnej estetyki ustalamy, jakie treści pojawią się na stronie. Omawiamy, w jaki sposób chcą się Państwo zwracać do Pacjentów. W tym miejscu proponujemy również zakładki, które powinny znaleźć się na stronie.
ETAP II
Po pierwszym spotkaniu rozpoczynamy prace nad treściami. Tworzymy opisy usług, jakie Państwo oferują, uzupełniamy cennik oraz dane kontaktowe. W tym miejscu pracujemy nad krótkim przedstawieniem personelu. Po zakończeniu tych prac wysyłamy przygotowane teksty do akceptacji.
ETAP III
Kolejnym etapem jest stworzenie pierwszej wersji strony. Jest ona gotowa w 80% i ma charakter poglądowy. Nie dostosujemy jej jeszcze do smartfonów. Tworzymy wyłącznie szablon, w którym zawieramy przygotowane wcześniej treści.
Dzięki temu możliwe jest przeglądnięcie wyglądu oraz struktury domeny. W tym miejscu oceniają Państwo czy estetka spełnia wszystkie oczekiwania. Oprócz przedstawienia pierwszych wrażeń mają Państwo czas na zastanowienie się, co ewentualnie zmienić w stronie. Aby to zrobić, przesyłamy link do jej prototypu.
ETAP IV
Kolejnym etapem jest wprowadzenie wszystkich sugestii z wcześniejszego spotkania. W tym miejscu dopracowujemy również całą stronę pod względem wizualnym oraz technicznym. Wprowadzamy linki oraz dostosowujemy ją do smartfonów.
ETAP V
Na etapie piątym przeprowadzamy sprawdzenie wewnętrzne strony i wprowadzamy ewentualne poprawki. W tym miejscu podpinamy również narzędzia analityczne oraz certyfikat bezpieczeństwa. Na sam koniec przenosimy stronę na docelową domenę i przekazujemy ją Państwu wraz z wszystkimi dostępami.
Jak raportujemy?
Jeżeli chodzi o stronę www, raportowanie nie jest konieczne. Na tym etapie wysyłamy Państwu wyłącznie wszystkie dostępy niezbędne do prowadzenia strony.