Dziękujemy, że wybrali Państwo Solutio Medica
Stworzyliśmy ten poradnik, by wiedzieli Państwo, w jaki sposób dbamy o marketing naszych klientów. Znajdą tu Państwo informacje na temat kluczowych etapów realizacji każdego projektu, zasad raportowania oraz naszego podejścia do realizacji danej usługi.
Zaufanie to dla nas nadrzędna wartość, a wierzymy, że nie ma lepszego sposobu, by je budować, niż poprzez rzetelne i transparentne działanie.
Usługi
Google Ads
Czym są Google Ads?
Kampanie Google Ads przeznaczone są dla osób, które w bardzo szybkim czasie chcą pozyskać pacjentów. Dzięki nim strona wyświetla się na początku wyników wyszukiwań, co pozwala na pozyskanie nowych pacjentów w krótkim okresie. Rezultaty kampanii widoczne są w trakcie jej trwania.
W kwestii kampanii Google Ads warto podkreślić, że ustalany budżet nie jest wydawany po wyświetlaniu się reklamy, tylko w momencie, kiedy odbiorca w nią kliknie.
Jakie korzyści dają Google Ads?
Dzięki wprowadzeniu reklam mają Państwo możliwość zwiększenia zainteresowania usługami w krótkim okresie czasowym. Kampanie Google Ads dają przede wszystkim:
- większy ruch na stronie,
- większą ilość zapisów na wybrane usługi,
- pozyskanie nowych pacjentów w krótkim czasie.
Jak pracujemy?
Przed rozpoczęciem prac
Zanim rozpoczniemy jakiekolwiek działania, umawiamy pierwsze spotkanie, aby omówić etapy naszej pracy. W tym miejscu staramy się ustalić cele biznesowe. Będą musieli Państwo określić, jakie usługi będziemy promować w największym stopniu. Podczas spotkania zarekomendujemy słowa kluczowe i dodamy Państwa sugestie, jeżeli takie będą.
ETAP I
Pierwszym krokiem w trakcie realizacji kampanii Google Ads jest konfiguracja konta Google Ads lub weryfikacja ustawień na założonym wcześniej panelu. Nasza praca trwa maksymalnie tydzień, jednak wszystkie wprowadzone dane muszą być zweryfikowane przez system Google. Przez to czasami proces ten może wydłużyć się do miesiąca.
ETAP II
Kiedy zrealizujemy etap I, rozpoczynamy konfigurację pierwszych kampanii. Zazwyczaj jako pierwsze wybieramy kampanie dynamiczne. Dzięki niej nagłówki dostosowywane są pod kątem istniejących już treści na stronie.
UWAGA! Po przygotowaniu reklam, wysyłamy je do Google. Ich weryfikacja powinna trwać 24h, ale czasem proces ten się wydłuża. Z tego powodu cała konfiguracja może zająć od 1 tygodnia do 1 miesiąca.
ETAP III
Kolejnym krokiem w czasie realizowania kampanii Google Ads jest ich optymalizacja. Jednym z prowadzonych przez nas działań jest analiza działań innych gabinetów oraz ustalanie strategii. Na bieżąco weryfikujemy uzyskiwane wyniki i optymalizujemy reklamy, jeżeli jest to konieczne. Działania te pozwalają na uniknięcie pozycjonowania się na frazy kluczowe, które nie są związane z naszymi działaniami, bądź które nie przyniosą nam oczekiwanych rezultatów.
Do powyższych czynności wykorzystujemy specjalne narzędzia analityczne. Dobierając słowa kluczowe, bierzemy pod uwagę m.in.: ich potencjał ruchu na stronie, średnią, miesięczną liczbę wyszukiwań i przede wszystkim zainteresowanie wśród lokalnych odbiorców, bo to zazwyczaj do nich kierowane są reklamy.
Aby promować Państwa usługi, odpowiednio planujemy i optymalizujemy kampanie. Początkowo nasze działania są szerokie. Dzięki temu mamy możliwość przeanalizowania uzyskanych wyników oraz zaplanowanie kolejnych etapów naszej pracy. Taki rodzaj prowadzenia kampanii pozwala nam na najskuteczniejsze jej zoptymalizowanie, tak aby była, jak najbardziej wydajna.
Jak raportujemy?
Pierwsze spotkanie
Pierwsze spotkanie dotyczące raportu odbywa się po wprowadzeniu reklamy dynamicznej. Kiedy już uzyskamy komplet danych, dzięki którym będziemy mogli wyciągnąć wnioski, zaplanujemy plan kolejnych działań. W tym miejscu przedstawimy Państwu strategię naszych przyszłych prac oraz wyjaśnimy, dlaczego są one najlepszym rozwiązaniem.
Kolejne spotkania
Kiedy wdrożymy zaplanowane działania, raportujemy wszystkie uzyskane przez nas wyniki. Zachodzące zmiany opisujemy w pliku, który przesyłamy Państwu raz w miesiącu.
Kolejne spotkania odbywają się raz na kwartał. W ich trakcie przedstawiamy osiągnięte wyniki i omawiamy plan dalszych działań.