Case study marketingu medycznego
Poznaj nas przez pryzmat naszych prac
Skuteczny marketing w branży medycznej wymaga doświadczenia
Poniżej przedstawiamy zestawienie naszych wybranych dotychczasowych prac.
Case study – dotarcie do szerszej grupy docelowej dzięki kampanii z mikro – influencerami
case study Dotarcie do szerszej grupy docelowej dzięki kampanii z mikro – influencerami Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje …
Case study – Stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej dla sklepów medycznych senioralny
case study Stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej dla sklepów medycznych Senioralny Senioralny to sklepy medyczne mieszczące się w trzech śląskich lokalizacjach. Sklepy oferują swoim klientom …
Case study – kompleksowe działania marketingowe dla Kariera w Farmacji
case study Od 0 do ponad 15 000+ odbiorców dzięki skoordynowanym działaniom marketingowym Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje …
Case study – Mapowanie potrzeb klientów
case study Mapowanie potrzeb grupy docelowej Dla firmy z branży telemedycznej wykonaliśmy badania marketingowe mające na celu precyzyjne określenie potrzeb jednej z grup klientów, wyróżników …
Opinie naszych klientów
Bardzo estetyczne projekty, które zdecydowanie trafiają w moje poczucie estetyki. Zostałam poprowadzona za rękę przez cały proces, co było dla mnie bardzo wygodne.
Aleksandra
dermatolog
Profesjonaliści znający się na marketingu. Podczas tworzenia strony potrafili na nią spojrzeć również z perspektywy pacjenta, co dla lekarza bywa trudne. Bardzo dobry kontakt i duża cierpliwość do nanoszonych poprawek. Opracowane materiały edukacyjne i temrinarze wizyt świetnie się sprawdzają w praktyce. Zdecydowanie polecam współpracę!
Piotr
Właściciel gabinetu stomatologicznego
Jestem szczególnie zadowolony ze strony internetowej. Wiem, że jest to dobrze zaprojektowana, to taki “lepszy” produkt na rynku.
Paweł
Właściciel gabinetu stomatologicznego
Mogę się zawsze skonsultować i omówić plany działania.
Michał
Właściciel gabinetu stomatologicznego