fbpx

Case study – Stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej dla sklepów medycznych senioralny

case study

Stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej dla sklepów medycznych Senioralny

Senioralny to sklepy medyczne mieszczące się w trzech śląskich lokalizacjach. Sklepy oferują swoim klientom nie tylko szeroki asortyment ale również usługi dodatkowe takie jak dostawę do domu czy wypożyczenie profesjonalnego sprzętu medycznego.

Celem naszego klienta jest dotarcie z ofertą sklepu do szerszej grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży.

Wyzwanie stanowi zaplanowanie skutecznej komunikacji marketingowej, która będzie wspierała cele biznesowe sklepu zarówno te w zakresie sprzedaży on-line jak i off-line.

Dokładne określenie grupy docelowej i stworzenie właściwych komunikatów okazało się być skuteczne.
#1 potrzeba

Zwiększenie sprzedaży i wsparcie celów biznesów

Nasze działania rozpoczęła dogłębna analiza marki Senioralny z punktu widzenia działań stacjonarnych oraz tych mających miejsce w sieci.

#2 wykonane działania

Kompleksowa realizacja kampanii z wykorzystaniem mikro-influencerów

Dla klienta Kariera w Farmacji prowadzimy media społecznościowe od momentu ich założenia. Koordynujemy wszelkie działania marketingowe, w tym bezpośrednią sprzedaż kursów on-line.

Działania:
#3 rezultaty

Zaplanowany i skoordynowany plan działania

Dzięki stworzeniu oraz wdrożeniu strategii udało się nam wypracować bardzo dobrze zorganizowany system działania i komunikacji.

Rezultaty: