case study
Stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej dla sklepów medycznych Senioralny
Senioralny to sklepy medyczne mieszczące się w trzech śląskich lokalizacjach. Sklepy oferują swoim klientom nie tylko szeroki asortyment ale również usługi dodatkowe takie jak dostawę do domu czy wypożyczenie profesjonalnego sprzętu medycznego.
Celem naszego klienta jest dotarcie z ofertą sklepu do szerszej grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży.
Wyzwanie stanowi zaplanowanie skutecznej komunikacji marketingowej, która będzie wspierała cele biznesowe sklepu zarówno te w zakresie sprzedaży on-line jak i off-line.
Dokładne określenie grupy docelowej i stworzenie właściwych komunikatów okazało się być skuteczne.
#1 potrzeba
Zwiększenie sprzedaży i wsparcie celów biznesów
Nasze działania rozpoczęła dogłębna analiza marki Senioralny z punktu widzenia działań stacjonarnych oraz tych mających miejsce w sieci.
#2 wykonane działania
Kompleksowa realizacja kampanii z wykorzystaniem mikro-influencerów
Dla klienta Kariera w Farmacji prowadzimy media społecznościowe od momentu ich założenia. Koordynujemy wszelkie działania marketingowe, w tym bezpośrednią sprzedaż kursów on-line.
Działania:
- Analiza grupy docelowej
- Określenie person marketingowych
- Określenie kluczowych komunikatów
- Stworzenie gotowej strategii działania z harmonogramem publikacji
#3 rezultaty
Zaplanowany i skoordynowany plan działania
Dzięki stworzeniu oraz wdrożeniu strategii udało się nam wypracować bardzo dobrze zorganizowany system działania i komunikacji.
Rezultaty:
- Prowadzenie skoordynowanej komunikacji marketingowej na Facebooku oraz w salonach stacjonarnych
- Stworzenie treści pod pozycjonowanie SEO
- Znaczący wzrost odwiedzin strony internetowej