fbpx

Case study – Obsługa mediów społecznościowych dla NOVA Stomatologia

Klient

NOVA Stomatologia to gabinet świadczący szeroki zakres usług dla całej rodziny z dziedziny ortodoncji oraz stomatologii.

#1 Wyzwanie

Celem jaki postawił przed nami klient było regularne prowadzenie social media i docieranie do nowych pacjentów

Nasz klient postawił przed nami wyzwanie regularnego prowadzenia jego profili w social mediach. Zależało mu na pokazaniu „ducha” gabinetu, tego co dzieje się wewnątrz, jak prowadzony jest pacjent i leczenie. Naszym zadaniem było tworzenie nowoczesnych, lekkich i dynamicznych treści, które zgodne będą z poczuciem estetyki właścicieli, a jednocześnie będą wspomagać pozyskiwanie nowych pacjentów.

 

#2 Rozwiązanie

Założenie Facebook Business Managera i pierwsze kampanie

Dla naszego klienta uruchomiliśmy narzędzie Facebook Business Manager, które nie było wykorzystywane w poprzednich działaniach marketingowych. Podpięliśmy do niego profile klienta na Facebooku i Instagramie. Oprócz tworzenia postów, zdecydowaliśmy się również na uruchomienie kampanii reklamowych. 

#3 Działania

Stałe i zmienne kampanie na Facebooku

W początkowym okresie współpracy opublikowaliśmy pierwsze posty na profilach naszego klienta. Zgodnie z założeniem, zadbaliśmy o to, by treści były nowoczesne, lekkie i dynamiczne. W tym okresie uruchomiliśmy także dwie płatne kampanie na Facebooku, mające na celu zareklamowanie usług, które gabinet oferuje oraz wypełnienie grafiku nowemu lekarzowi.

#4 Rezultaty

Każdego miesiąca docieramy do ponad 20 000 mieszkańców okolicznych miejscowości z informacjami o gabinecie

Dzięki prowadzonym działaniom marketingowym docieramy do wyselekcjonowanych grup odbiorców, którzy już dziś są lub w przyszłości mogą zostać pacjentami gabinetu.

Stosujemy ograniczenia wiekowe oraz geograficzne (np. promień 10km od gabinetu), dzięki czemu mamy pewność, że odbiorcy wpisują się w profil idealnego pacjenta. W komunikacji wykorzystujemy treści organiczne (posty publikowane są na fanpage) oraz posty ukryte (treści, które nie pojawiają się na fanpage, ale pojawiają się w dedykowanych kampaniach Facebook Ads) wspierane dodatkowym budżetem reklamowym.

Przykładowe statystyki dla realizowanych kampanii w formacie reklamowym wideo.

Rozkład odbiorców w podziale na grupy wiekowe:

Rozkład ilości odtworzeń i kosztu odtworzenia materiału:

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Zastanawiasz się, czy współpraca z agencją jest dla Ciebie? 

Kontakt