fbpx
case study

Nr 1 na mapie w lokalnych wynikach wyszukiwania - pozycjonowanie lokalne dla sieci sklepów medycznych Senioralny.pl

Senioralny.pl to sieć nternetowych oraz stacjonarnych sklepów medycznych. Dla klienta bardzo ważne było zostać liderem w wyszukiwaniach lokalnych ze względu na dużą konkurencję. W rok od startu sklepu stacjonarnego udało nam się zająć pierwsze miejsc. Udało nam się to osiągnąć dzięki przemyślanej i konsekwentnie prowadzonej wizytówki w Google.

#1 potrzeba

Określenie odpowiednich słów kluczowych

Zanim przeszliśmy do uzupełniania wizytówki zrobiliśmy dokładne badanie potencjalnych i najczęściej używanych słów kluczowych. Wybraliśmy 4 zestawów słów kluczowych, które są najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę i reprezentują największą wartość dla klienta. Są to odpowiednio:

  • Sklep medyczny
  • Sklep ortopedyczny
  • Wózek inwalidzki
  • Wypożyczalnia łóżek rehabilitacyjnych

Wszystkie sowa kluczowe zawarliśmy w opisie firmy w wizytówce Google w pierwszych 250 znakach. Dzięki temu Google je klasyfikuje do odpowiednich wyszukiwań. Zamieściliśmy je również w istotnych miejscach na stronie głównej witryny klienta www.senioralny.pl żeby wzmocnić ten przekaz.

#2 wykonane działania

Generowanie opinii

Najszybszym i najłatwiejszym sposobem na zbudowanie do siebie zaufania w oczach przeglądarki jest otrzymanie pozytywnych opinii od klientów. Dzięki wdrożonej przez nas strategii Senioralny zdobył dużo pozytywnych opinii od swoich klientów. Najskuteczniejszym sposobem na pozyskanie dobrej opinii jest poproszenie o nią zadowolonego klienta. Przygotowaliśmy wizytówki z kodem QR z linkiem, który prowadził a stronę wystawiania opinii w wizytówce Google.

Poprawnie uzupełniona wizytówka

Najczęstszym błędem ,który popełniają nasi klienci jest brak kompletnie wypełnionej wizytówki .  Ważny jest wybór odpowiedniej kategorii działalności, zamieszczenie zdjęć i filmów, dodanie możliwości czatu oraz dobrze zoptymalizowanej witryny.  Bardzo ważny jest również numer telefonu. Przy podawaniu numeru telefonu należy przypilnować aby był to ten sam numer, który jest na stronie internetowej.

Dodanie zdjęć i filmów

Zdjęcia i filmy są jednym z podstawowch kryteriów, które Google bierze po uwagę oceniając jakość wizytówki. Najbardziej wartościowe są zdjęcia wykonane i dodane przy użyciu telefonu komórkowego. Jest tak ponieważ zdjęcia z telefonów. komórkowych zawierają geotag oraz datę i godzinę wykonania. Daje to więcej informacji wyszukiwarce niż zwykłe zdjęcia dodawane z poziomu komputera. 

Wpisy i oferty

Wpisy i oferty są elementem, który wyświetla się na naszej wizytówce na stronie wyszukiwania poniżej opisu firmy. Jest to przestrzeń, którą można wykorzystać na przekazanie swoim klientom informacji o aktualnej promocji lub zmianach i nowościach w firmie. Od czerwca zeszłego roku jest również możliwość dodania oferty powitalnej. Oferta powitalna wyświetla się na samej górze wizytówki i pozwala na przekazanie potencjalnym klientom atrakcyjnej promocji mającej na celu skłonienie ich do odwiedzin.

Działania:
#3 rezultaty

Znaczący wzrost wizyt na stronie, zapytań o trasę dojazdu i połączeń telefonicznych z firmą.

Dzięki sprawnie funkcjonującej wizytówce klient może się cieszyć  następującymi rezultatmi.

Rezultaty: