fbpx

PORTFOLIO

Identyfikacja wizualna dla MUSE

o klinice

MUSE - klinika medycy estetycznej

Muse to nowo otwierająca się klinika na terenie Kołobrzegu. Gabinet oprócz zabiegów medycyny estetycznej oferuje również badania USG oraz biopsje.

Marka MUSE powstała w oparciu o osobę Pani Natalia Musiał-Kaczmarek i oddaje jej filozofię dbania o ogólnie pojęty dobrostan i własne piękno, jego harmonię i dobre samopoczucie, bez przerysowanych efektów.

Wyzwanie

Stworzenie spójnej i eleganckiej identyfikacji wizualnej marki

Głównym celem, było opracowanie spójnej komunikacji wizualnej dla gabinetu medycyny estetycznej. Dodatkowym wyzwaniem było wymyślenie nazwy gabinetu, która miała nawiązywać do nazwiska, ale wyróżniać się wśród innych nazw (bez słów clinic, czy beauty).

PROCES

Wsłuchanie się w potrzeby klientki

W ramach identyfikacji wykonaliśmy wiele projektów nie wpisujących się w naszą standardową ofertę identyfikacji wizualnej, personalizując elementy identyfikacji do rzeczywistych potrzeb w gabinecie. Powstały między innymi karty do konsultacji z pacjentem oraz książeczka pacjenta ułatwiająca zbieranie informacji o wykonywanych w czasie zabiegach. 

Grafiki strona Solutio (2)

Minimalistyczne logo

Stworzone logo jest eleganckie oraz kojarzy się z luksusem dbania o siebie, a nie podobania się innym.

Grafiki strona Solutio (2)

Stonowane kolory

Identyfikacja bazuje na kolorach ziemi, które mają nawiązywać do naturalności, jakości oraz wiedzy.

Rezultat

Stworzenie spójnego brandu

W wyniku prac zaproponowaliśmy nazwę kliniki MUSE, która nawiązuje do Panieńskiego nazwiska naszej klientki oraz do idei, żeby każda z pacjentek gabinetu sama dla siebie stała się swoją muzą, zarówno pod względem wyglądu jak i życiowych wyborów i inspiracji do działania. Dodatkowo stworzyliśmy logo, wizytówki, papier firmowy oraz materiały firmowe takich jak: karty konsultacyjne, karty lojalnościowe, książeczki zabiegowe, vouchery, czy też ściankę do zdjęć. Stworzyliśmy również szablony do mediów społecznościowych ułatwiające prowadzenie spójnej i angażującej komunikacji do pacjentów na estetycznym gridzie, niezależnie od publikowanych treści. Na podstawie identyfikacji klientka zleciła architektowi projekt wnętrza gabinetu.