fbpx

Case study – Kampania z mikro-influencerami, czyli dotarcie do szerszej grupy docelowej

Klient

Kariera w Farmacji to portal i platforma oferująca kursy on-line zwiększające kompetencje zawodowe osób zainteresowanych pracą w sektorze farmaceutycznym.

#1 potrzeba

Rozszerzenie grupy docelowej i wzrost zasięgów

Celem naszego klienta jest dotarcie z ofertą kursów do szerszego grona odbiorców, nie tylko studentów farmacji ale także kierunków pokrewnych oraz zwiększenie zasięgów i zaangażowania odbiorców w kanałach social media (Facebook i Instagram). Nasze działania rozpoczęła dogłębna analiza oraz research. Skupiliśmy się na dotarciu do szerszej grupy docelowej i zwiększeniu zasięgów.

Zaangażowanie do kampanii promocyjnej mikro-influencerów bezpośrednio powiązanych z tematyką portalu okazało się być skuteczne.
#2 wykonane działania

Kompleksowa realizacja kampanii z wykorzystaniem mikro-influencerów

Dla klienta Kariera w Farmacji prowadzimy media społecznościowe od momentu ich założenia. Koordynujemy wszelkie działania marketingowe, w tym bezpośrednią sprzedaż kursów on-line.

Działania:
#3 rezultaty

Znaczący wzrost zasięgów i unikatowy content

Dzięki kampanii udało się nam z sukcesem rozszerzyć grupę docelową, pozyskać unikatowe treści od influencerów oraz wygenerować i monitorować sprzedaż kursów dzięki kodom zniżkowym.

Rezultaty:

Potrzebujesz pomocy?​

Pomagamy gabinetom i klinikom zdobywać więcej pacjentów, lepiej prezentować się w internecie oraz prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe.

Zastanawiasz się, czy współpraca z agencją jest dla Ciebie? 

Kontakt