#1 Wyzwanie
Wzrost zasięgów- kampania z mikro-influencerami
Celem naszego klienta jest dotarcie z ofertą kursów do szerszego grona odbiorców, nie tylko studentów farmacji ale także kierunków pokrewnych oraz zwiększenie zasięgów i zaangażowania odbiorców w kanałach social media (Facebook i Instagram). Nasze działania rozpoczęła dogłębna analiza oraz research. Kampania skupiła się na dotarciu do szerszej grupy docelowej i zwiększeniu zasięgów.
Zaangażowanie do kampanii promocyjnej mikro-influencerów bezpośrednio powiązanych z tematyką portalu okazało się być skuteczne.
#2 Działania
Kompleksowa realizacja kampanii z wykorzystaniem mikro-influencerów
Dla klienta Kariera w Farmacji prowadzimy media społecznościowe od momentu ich założenia. Koordynujemy wszelkie działania marketingowe, w tym bezpośrednią sprzedaż kursów on-line.
Działania:
- Stworzenie planu kampanii
- Wyselekcjonowanie grupy influencerów
- Koordynacja i nadzór współpracy
- Prowadzenie komunikacji na Facebooku i Instagramie w oparciu o autorskie treści mikro-influencerów
#3 Rezultaty
Znaczący wzrost zasięgów i unikatowy content
Dzięki kampanii udało się nam z sukcesem rozszerzyć grupę docelową, pozyskać unikatowe treści od influencerów oraz wygenerować i monitorować sprzedaż kursów dzięki kodom zniżkowym.
Rezultaty:
- Osiągnięcie założonej liczby zakupionych kursów
- Wzrost zasięgów na Facebooku i Instagramie
- Znaczący wzrost polubień na koncie na Instagramie