fbpx

kursy obecnie dostępne na platformie

Dostęp do kursów będzie możliwy po starcie platformy

Marketing gabinetów medycznych i estetycznych.

Kategoria: Strategia

W czasie tej lekcji dowiesz się, jakie działania marketingowe warto prowadzić dla gabinetów i placówek medycznych, stomatologicznych i kosmetycznych. Dowiesz się jakie cele osiągalne są w tym segmencie rynku, z jakimi budżetami pracować. Podpowiemy, jak przygotować się do prowadzenia działań marketingowych, by nie przepalać budżetów a wydawać je efektywnie. Podpowiemy, jakie strategie sprawdzają się w komunikacji na poziomie lokalnym oraz ogólnopolskim.

budowa i użyteczność strony internetowej gabinetu i salonu.

Kategoria: Strona Internetowa

Strona internetowa to podstawowa wizytówka każdego biznesu. Jak powinna być skonstruowana, aby przekonać odwiedzającego do umówienia wizyty? Omówimy jej układ, zakres treści oraz elementy budowy, które pozwolą to osiągnąć. Podpowiemy, w jaki sposób powinny być tworzone treści, by strona mogła pozycjonować się w Google. Na bazie kilkuletnich danych zdradzimy, co się sprawdza w branży oraz np. jakie zakładki są najczęściej odwiedzane przez pacjentów.

Profil Google Moja Firma i możliwości jakie oferuje.

Kategoria: Zewnętrzne systemy i platformy

Obok dobrze pozycjonowanej strony internetowej, wizytówka Google Moja Firma i obecność Twojej placówki w Google Maps decyduje o ilości nowych klientów. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie? Jak wygląda dobrze zoptymalizowana wizytówka i jakie działania mogą pomóc nam wyróżnić się na tle konkurencji?

Generowanie opinii w sieci.

Kategoria: Wizerunek

Najlepszą metodą pozyskiwania nowych klientów lub pacjentów są bezpośrednie rekomendacje obecnych. Jak je stymulować i czy tylko bezpośrednie polecenie realizuje ten cel? W tej lekcji dowiesz się, jakie jest znaczenie opinii w sieci. Podpowiemy kanały, w których warto je generować oraz podamy praktyczne wskazówki do wdrożenia następnego dnia.

Zasady efektywnej współpracy z agencją marketingową.

Kategoria: Strategia

Czego wymagać i jak pracować z agencją marketingową? Decydując się na inwestycję w marketing, warto wiedzieć, jak taka współpraca powinna wyglądać. Wyjaśnimy kluczowe pojęcia tak, byś wiedział o co pytać i jak analizować skuteczność prowadzonych działań.

Jakie treści publikować w social media?

Kategoria: Media społecznościowe.

Jakie typy treści najlepiej sprawdzają się w komunikacji za pośrednictwem Facebooka? W tym kursie poznasz poszczególne formaty i typy treści oraz ich charakterystykę. Podpowiemy w jakich przypadkach wykorzystać każdy z nich.

Strategiczne podejście do prowadzenia social media.

Kategoria: Media społecznościowe

O tym, że warto prowadzić media społecznościowe mówią wszyscy. Ale jak to robić skutecznie? W tej lekcji skupimy się głównie na komunikacji za pośrednictwem Facebooka. Podpowiemy, jakie cele należy sobie stawiać, jakim budżetem operować oraz co publikować, by te cele osiągać.

Znany Lekarz: profil lekarza. Jak wykorzystać potencjał tego narzędzia?

Kategoria: Zewnętrzne systemy i platformy

Znany Lekarz jest jednym z najlepszych sposób na docieranie do nowych pacjentów. W jaki sposób zoptymalizować konto, by zainteresować pacjentów i generować nowe, pozytywne opinie? Z tego kursu dowiesz się, co powinno się znaleźć na Twoim profilu oraz w jaki sposób zrobić z niego użytek, nawet gdy zapisy na wizyty prowadzisz przez rejestrację gabinetu.

Canva – proste narzędzi do tworzenia efektownych grafik.

Kategoria: Narzędzia i zasoby

Canva jest prostym narzędziem pozwalającym na projektowanie estetycznych grafik w łatwy i szybki sposób. W czasie tego kursu pokażemy Ci to narzędzie od środka, podpowiemy jak korzystać z zbudowanych szablonów oraz jak je modyfikować, by tworzyć niepowtarzalne materiały graficzne.

Tworzenie treści pod pozycjonowanie strony www.

Kategoria: Strona Internetowa

W jaki sposób dobierać słowa kluczowe i tworzyć treści, które pomogą w budowaniu pozycji w organicznych wyszukiwanych w Google? W tym kursie poznasz podstawowe zasady, którymi warto się kierować w czasie budowanie nowego contentu. Otrzymasz listę wytycznych, dzięki którym Ty lub pozostałe osoby z Twojego zespołu stworzycie wartościowe treści. 

Słownik marketingowca. Wszystko co musisz wiedzieć.

Kategoria: Strategia

W tym kursie znajdziesz listę najważniejszych pojęć z zakresu marketingu. Wyjaśnimy znaczenie często używanych haseł, skrótów oraz podamy przykłady. Dzięki temu zestawieniu będziesz mógł sprawnie komunikować się z agencją lub innymi marketingowcami.