fbpx

Internetowa Akademia
medycznego marketingu i zarządzania

1

platforma edukacyjna

6

kategorii zagadnień

ciągła

aktualizacja treści

O Akademii solutio medica

Akademia Solutio Medica to platforma edukacyjna, na której znajdują się kursy on-line dotyczące marketingu gabinetów i klinik medycznych.

To baza wiedzy i praktycznych wskazówek, dzięki którym zaplanujesz, przygotujesz i wdrożysz działania marketingowe, które przełożą się na zwiększenie rozpoznawalności oraz przychodów gabinetu lub kliniki.

Akademia została zaprojektowana przez właścicieli agencji marketingowej Solutio Medica, która specjalizuje się w branży medycznej. Dzielimy się wiedzą, którą zdobiliśmy na przestrzeni lat, pracując z wieloma lekarzami i gabinetami.

Dla kogo jest akademia

Właściciele gabinetów i klinik oraz ich managerowie, którzy odpowiadają za prowadzenie placówki i poszukiwanie nowych kierunków rozwoju. Dzięki kursom Akademii dowiesz się, w jaki sposób planować strategicznie działania marketingowe oraz jakie rezultaty możesz osiągać. Zdobyta wiedza pomoże Ci w lepszym zarządzaniu wewnętrznym działem marketingu lub w efektywnej pracy z agencją marketingową.

Właściciele gabinetów i klinik świadczących usługi medyczne i estetyczne, którzy samodzielnie prowadzą działania marketingowe. Jeśli jesteś właścicielem i chcesz samodzielnie prowadzić działania marketingowe, Akademia to Twoja droga na skróty. Podpowiemy, jakie działania są najbardziej skuteczne w promocji usług medycznych i estetycznych, byś poświęcał swój czas tylko na to, co przynosi rezultaty.

Właściciele gabinetów i klinik świadczących usługi medyczne i estetyczne, którzy koordynują współpracę z agencją marketingową i chcą zwiększać efektywność tej współpracy. Jeśli miesięcznie przeznaczasz budżet na prowadzenie działań marketingowych, chcesz, żeby był on dobrze wykorzystany. Na platformie znajdziesz treści, które pomogą Ci w lepszym zrozumieniu strategicznych elementów marketingu. Zwrócimy uwagę na to, w jaki sposób weryfikować skuteczność działań agencji, na jakie parametry zwracać uwagę i jak się skutecznie z nią komunikować.

Osoby, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe dla gabinetu stomatologicznego, medycznego, medycyny estetycznej lub podobnych przedsiębiorstw świadczących usługi medyczne i estetyczne. Jeśli odpowiadasz za działania mraketingowe gabinetu lub kliniki znajdziesz na Akademii kompendium wiedzy wraz z praktycznymi wskazówkami, harmonogrami, szablonami oraz innymi materiałami, które ułatwią Twoją codzienną pracę. Dzięki Akademii skupisz się na efektywnym planowaniu i realizacji działań, które przynoszą rezultaty.

Personel medyczny i niemedyczny gabinetu lub kliniki, który ma samodzielnie prowadzić działania marketingowe. Jeśli zatrudniasz personel, który ma samodzielnie prowadzić całość lub część działań marketingowych, Akademia dostarczy im wiedzę i narzędzia do wykonywania nowych obowiązków.

Zagadnienia jakie omawiamy

strategia

Planowanie, wyznaczanie celów i określanie działań, które będą najlepsze do ich realizacji. Marketing jest na tyle skuteczny, na ile dobrze zaplanujemy i zmierzymy nasze działania. 

Narzędzia i zasoby

Narzędzia do tworzenia grafik, obsługi kampanii mailowych, tworzenia webinariów czy kompletny system marketing automation. Skuteczne działania i ich mierzalne rezultaty wymagają pracy na profesjonalnych narzędziach.

wizerunek

Publikacje w prasie, zbieranie opinii czy wygląd logo oraz materiałów firmowych. To wszytsko składa się na wizerunek, który możę przekonać lub zniechęcić do Ciebie pacjenta.

Strona internetowa

Budowa i użyteczność strony, architektura umieszczonych na niej treści oraz pozycjonowanie strony www. Te elementy stanowią podstawę Twojej obecności w sieci, o którą musisz zadbać.

zewnętrzne systemy

Znany Lekarz, Booksy, system reklamowy Facebook czy profil Google Moja Firma. Wykorzystaj potencjał, jaki oferują zewnętrzne platformy i systemy.

media społecznościowe

Facebook, Instagram a może inne, mniej popularne w branży medycznej platformy? Wykorzystaj potencjał, jaki oferuję dziś media społecznościowe do rozwoju swojego gabinetu lub kliniki.

Akademia jest dla Ciebie?

Co otrzymujesz, wykupując
dostęp do akademii?

kursy na platformie

Nagrania kursów

Dostęp do nagrań kursów w czasie których szkoleniowcy dzielą się wiedzą.

Wideo instrukcje

Nagrania wideo pokazujące obsługę poszczególnych narzędzi marketingowych i ułatwiające Ci ich późniejszą konfigurację.

materiały tekstowe

Część materiałów dostępnych na Akademii przygotowana jest w formie plików tekstowych do wydruku np. słowniczki pojęć marketingowych.

Materiały do pobrania

harmonogramy

Harmonogramy np. wzór kwartalnego harmonogramu publikacji, dzięki któremu uporządkujesz treści we wszystkich kanałach oraz zaplanujesz pracę nad ich stworzeniem.

Checklisty

Checklisty które pozwolą Ci samodzielnie zweryfikować i przygotować obecność w mediach czy realizację kampanii.

wytyczne i zalecenia

Wytyczne i zalecenia, dzięki którym będziesz wiedział, w jaki sposób tworzyć treści na bloga firmowego lub stronę www, by mogły być pozycjonowane w Google.

funkcjonalności platformy

certyfikat

Wykupując dostęp do Akademii otrzymasz imienny certyfikat, potwierdzający ukończenie kursu. Certyfikat otrzymasz w wersji elektronicznej.

roczny dostęp

Dostęp przez rok czasu do platformy z kursem. Możesz do niego wracać w każdym momencie przez cały czas trwania abonamentu.

Aktualizacje

Platforma jest na bieżąco aktualizowana. Wykupując roczny dostęp, automatycznie otrzymasz dostęp do wszystkich nowych opublikowanych treści.

Zyskaj dostęp do platformy.

poznaj Szkoleniowców

Justyna kwadrat

Justyna Uman-Ntuk

Partner Zarządzający Solutio Medica. Zajmuje się strategicznym planowaniem komunikacji, obecnością w mediach społecznościowych oraz kampaniami lead generation.

Eman kwadrat

Emmanuel Uman-Ntuk

Partner Solutio Medica. Analityczny umysł, specjalizuje się w działaniach w ekosystemie Google. Odpowiada za pozycjonowanie oraz reklamy Google Ads. Pasjonuje go influencer marketing.

Effiom kwadrat

Effiom Uman-Ntuk

Partner Solutio Medica. Zajmuje się zagadnieniami z zakresu zarządzania i finansów. Wspiera klientów w optymalizacji procesów oraz zwiększaniu efektywności działań. 

Dlaczego warto wybrać akademię?

Znajomość branży medycznej

Zespół Solutio Medica składa się z marketingowców oraz osób z wykształceniem medycznym. Rozumiemy specyfikę rynku, w tym regulacje prawne i etyczne, które powodują, że marketing usług medycznych różni się od marketingu w innych branżach.

Doświadczenie w marketingu medycznym

Od lat odpowiadamy za marketing gabinetów stomatologicznych i medycznych. Wiemy, jakie działania są najbardziej skuteczne, bo zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy ich setki. Podzielimy się z Tobą wiedzą, którą zdobyliśmy pracując z Twoją konkurencją.

Doświadczenie w prowadzdeniu szkoleń

Szkoleniowcy to osoby, które często występują publicznie, prowadzą szkolenia czy webinaria. Wiemy, w jaki sposób przekazywać wiedzę, by była ona przystępna, praktyczna i łatwa do wdrożenia.

Rozwijamy własne biznesy medyczne

Właściciele Solutio Medica, to osoby, które same prowadzą firmy w branży medycznej. Wiemy jakie działania będą skuteczne w rozwoju Twojego biznesu, bo sami rozwinęliśmy własne projekty. Podzielimy się tą wiedzą.

Wykup roczny dostęp do platformy.

kursy obecnie dostępne na platformie

Marketing gabinetów medycznych i estetycznych.

Kategoria: Strategia

W czasie tej lekcji dowiesz się, jakie działania marketingowe warto prowadzić dla gabinetów i placówek medycznych, stomatologicznych i kosmetycznych. Dowiesz się jakie cele osiągalne są w tym segmencie rynku, z jakimi budżetami pracować. Podpowiemy, jak przygotować się do prowadzenia działań marketingowych, by nie przepalać budżetów a wydawać je efektywnie. Podpowiemy, jakie strategie sprawdzają się w komunikacji na poziomie lokalnym oraz ogólnopolskim.

budowa i użyteczność strony internetowej gabinetu i salonu.

Kategoria: Strona Internetowa

Strona internetowa to podstawowa wizytówka każdego biznesu. Jak powinna być skonstruowana, aby przekonać odwiedzającego do umówienia wizyty? Omówimy jej układ, zakres treści oraz elementy budowy, które pozwolą to osiągnąć. Podpowiemy, w jaki sposób powinny być tworzone treści, by strona mogła pozycjonować się w Google. Na bazie kilkuletnich danych zdradzimy, co się sprawdza w branży oraz np. jakie zakładki są najczęściej odwiedzane przez pacjentów.

Generowanie opinii w sieci.

Kategoria: Wizerunek

Najlepszą metodą pozyskiwania nowych klientów lub pacjentów są bezpośrednie rekomendacje obecnych. Jak je stymulować i czy tylko bezpośrednie polecenie realizuje ten cel? W tej lekcji dowiesz się, jakie jest znaczenie opinii w sieci. Podpowiemy kanały, w których warto je generować oraz podamy praktyczne wskazówki do wdrożenia następnego dnia.

Profil Google Moja Firma i możliwości jakie oferuje.

Kategoria: Zewnętrzne systemy i platformy

Obok dobrze pozycjonowanej strony internetowej, wizytówka Google Moja Firma i obecność Twojej placówki w Google Maps decyduje o ilości nowych klientów. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie? Jak wygląda dobrze zoptymalizowana wizytówka i jakie działania mogą pomóc nam wyróżnić się na tle konkurencji?

Jakie treści publikować w social media?

Kategoria: Media społecznościowe.

Jakie typy treści najlepiej sprawdzają się w komunikacji za pośrednictwem Facebooka? W tym kursie poznasz poszczególne formaty i typy treści oraz ich charakterystykę. Podpowiemy w jakich przypadkach wykorzystać każdy z nich.

Zasady efektywnej współpracy z agencją marketingową.

Kategoria: Strategia

Czego wymagać i jak pracować z agencją marketingową? Decydując się na inwestycję w marketing, warto wiedzieć, jak taka współpraca powinna wyglądać. Wyjaśnimy kluczowe pojęcia tak, byś wiedział o co pytać i jak analizować skuteczność prowadzonych działań.

Strategiczne podejście do prowadzenia social media.

Kategoria: Media społecznościowe

O tym, że warto prowadzić media społecznościowe mówią wszyscy. Ale jak to robić skutecznie? W tej lekcji skupimy się głównie na komunikacji za pośrednictwem Facebooka. Podpowiemy, jakie cele należy sobie stawiać, jakim budżetem operować oraz co publikować, by te cele osiągać.

Znany Lekarz: profil lekarza. Jak wykorzystać potencjał tego narzędzia?

Kategoria: Zewnętrzne systemy i platformy

Znany Lekarz jest jednym z najlepszych sposób na docieranie do nowych pacjentów. W jaki sposób zoptymalizować konto, by zainteresować pacjentów i generować nowe, pozytywne opinie? Z tego kursu dowiesz się, co powinno się znaleźć na Twoim profilu oraz w jaki sposób zrobić z niego użytek, nawet gdy zapisy na wizyty prowadzisz przez rejestrację gabinetu.

Canva – proste narzędzi do tworzenia efektownych grafik -premiera 30.03.2021

Kategoria: Narzędzia i zasoby

Canva jest prostym narzędziem pozwalającym na projektowanie estetycznych grafik w łatwy i szybki sposób. W czasie tego kursu pokażemy Ci to narzędzie od środka, podpowiemy jak korzystać z zbudowanych szablonów oraz jak je modyfikować, by tworzyć niepowtarzalne materiały graficzne.

Tworzenie treści pod pozycjonowanie strony www.

Kategoria: Strona Internetowa

W jaki sposób dobierać słowa kluczowe i tworzyć treści, które pomogą w budowaniu pozycji w organicznych wyszukiwanych w Google? W tym kursie poznasz podstawowe zasady, którymi warto się kierować w czasie budowanie nowego contentu. Otrzymasz listę wytycznych, dzięki którym Ty lub pozostałe osoby z Twojego zespołu stworzycie wartościowe treści. 

Słownik marketingowca. Wszystko co musisz wiedzieć.

Kategoria: Strategia

W tym kursie znajdziesz listę najważniejszych pojęć z zakresu marketingu. Wyjaśnimy znaczenie często używanych haseł, skrótów oraz podamy przykłady. Dzięki temu zestawieniu będziesz mógł sprawnie komunikować się z agencją lub innymi marketingowcami.

materiały do pobrania

Lista materiałów do pobrania, które otrzymasz wraz z dostępem do Akademii:

  1. Miesięczny i kwartalny harmonogram publikacji.
  2. Karta kampanii do planowania akcji promocyjnych.
  3. Kalendarz marketingowy ze świętami.
  4. Checklista do profilu firmowego na Facebooku.
  5. Checklista do profilu firmowego na Instagramie.
  6. Checklista do profilu na Znanym Lekarzu.
  7. Checklista do profilu na Booksy.
  8. Checklista elementów, które muszą znaleźć się na Twojej stronie www.
  9. Wzór karty do generowania opinii.
  10. Wytyczne tworzenia blog postów zgodnie z wymaganiami SEO.
  11. Słowniczek pojęć i terminów marketingowych.

Zyskaj dostęp do platformy w cenie 899 netto!

pytania i odpowiedzi

Tak, bezpośrednio po zakupie otrzymasz fakturę na maila. Wystarczy, że w czasie zakupu podasz niezbędne dane.

Bardzo się cieszymy z twojego wyboru! W tym momencie trwa przedsprzedaż – platforma jest w niższej cenie i zostanie udostępniona wszystkim kursantom w dniu jej premiery, a więc 10  marca 2021. W tym dniu otrzymasz maila z wskazówkami jak się zalogować. Możesz to zrobić przechodząc ze strony głównej SolutioMedica do zakładki – Akademia a następnie wybierając opcję zaloguj w menu.  Logujesz się z wykorzystaniem danych podanych w czasie zakupu – a więc adres mailowego i hasła. Następnie wybierz jedną z zakładek: moje kursy, nagrania webinarów oraz pliki do pobrania i zacznij korzystać z wiedzy marketingowej!

Przedsprzedaż Akademii trwa do 10 marca 2021. Po tej dacie wszystkie osoby otrzymają do niej dostęp. Jeśli kupisz dostęp po 10 marca – bezpośrednio po sfinalizowaniu płatności otrzymasz dostęp do materiałów.

Treści kursów oraz materiały dostępne na akademii są stale rozwijane. Oznacza to, że przez czas użytkowania platformy będą pojawiały się dodatkowe treści. Zostaniesz o nich poinformowany mailowo. Możesz obserwować nas także w mediach społecznościowych – będziemy informować o planowanych premierach.

Wykupując dostęp do platformy możesz z niej swobodnie korzystać przez cały rok. W tym okresie otrzymasz także dostęp do wszystkich dodatkowych materiałów, które nie były opublikowane w dniu w którym dokonałeś zakupu.

Cena akademii rośnie z czasem – w okresie przedsprzedaży wynosi 599 zł + VAT, a o momentu jej premiery – czyli 10 marca cena wynosi 899zł +VAT. Cena może ulec zmianie w związku z rozszerzaniem ilości treści na platformie.